abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193242957
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar -O- :')
_O-
pi_193242960
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar -O- :')
Lekker anderhalve meter afstand houden van familie *O*
Tap tap tap
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:11:05 #253
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193242976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Lekker anderhalve meter afstand houden van familie *O*
Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukken :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193243011
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:15:28 #255
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
Hatsjoeeee... zeg je?
Het wordt hier een beetje branderig warm warm warm
pi_193243046
-O- slapen hielp niet.
pi_193243055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:15 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Hatsjoeeee... zeg je?
Het wordt hier een beetje branderig warm warm warm
nu pas :p
pi_193243058
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
-O- slapen hielp niet.
tegen?
pi_193243068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]

tegen?
Hoofdpijn ;(
pi_193243070
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukken :P
Hoi, a/s/l ?
Tap tap tap
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:20:52 #261
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoofdpijn ;(
Kutterig wel... wat voor? voorhoofd/oog/nek?
pi_193243093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoofdpijn ;(
oh. te warm?
pi_193243106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:20 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Kutterig wel... wat voor? voorhoofd/oog/nek?
Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.
pi_193243120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh. te warm?
Neuh. Al hielp het felle licht niet toen ik vanmiddag buiten was :')
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:24:02 #265
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.
Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekken ^O^
pi_193243135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Neuh. Al hielp het felle licht niet toen ik vanmiddag buiten was :')
vervelend. Heb je geen advil ofzo?
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:24:41 #267
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193243141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:04 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Vandaag verhuizen?
Neh, nieuwe spullen kopen. Plantjes, stellingkast, tuinset, nachtkastjes en nog wat dingen verzameld :D. De Hornbach was vreselijk druk, maar de rest viel erg mee *G*.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193243144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekken ^O^
als dat niet helpt kan ik het ook verhelpen :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:27:39 #269
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243184
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

als dat niet helpt kan ik het ook verhelpen :Y
Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijn :Y
pi_193243203
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:27 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijn :Y
precies :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:30:51 #271
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243224
Hebt miauw al een huis?
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:34:54 #272
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193243271
Mijn 85-jarige opa stuurde me laatst een berichtje op WhatsApp, ik dacht dat het mijn moeder was (zij helpt daar wel vaker mee). Heeft hij dat blijkbaar helemaal zelf gedaan :o _O_. Het lukte hem een jaar of vier niet en nu op z'n 85e begint ie het te leren _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193243310
quote:
5s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:30 schreef Ygritte het volgende:
Hebt miauw al een huis?
was ze dakloos?
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 17:38:32 #274
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193243320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
Ja, zeker toen ik vanochtend aan het lopen was, leek haast alsof het sneeuwde :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:38:54 #275
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193243330
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn 85-jarige opa stuurde me laatst een berichtje op WhatsApp, ik dacht dat het mijn moeder was (zij helpt daar wel vaker mee). Heeft hij dat blijkbaar helemaal zelf gedaan :o _O_. Het lukte hem een jaar of vier niet en nu op z'n 85e begint ie het te leren _O-.
Mijn oma van 88 whatsappt ook, ze zegt zelfs aan de telefoon: Ik heb zus en zo net even geappt :D Stuurt foto's, doet aan videobellen..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:39:45 #276
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]

was ze dakloos?
In foqueville
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:41:36 #277
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193243364
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mijn oma van 88 whatsappt ook, ze zegt zelfs aan de telefoon: Ik heb zus en zo net even geappt :D Stuurt foto's, doet aan videobellen..
Ik word er zo gelukkig van als die mensjes dat kunnen O+. Ik vind het hartstikke knap dat ze dat nog geleerd krijgen en het scheelt waarschijnlijk enorm in eenzaamheid.

Jouw oma is er al een stuk verder mee als ik het zo hoor :D. Alsof het gewoon een normaal onderdeel van haar leven geworden is.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 17:44:16 #278
45833 crew  Fogel
pi_193243401
Pakket met 10 hotelnachten gekocht *G*
3 al gebruikt voor een hotel op Spitsbergen, de overige 7 nog geen idee wat ik ermee moet.
@DrFlash: het in Funken Lodge geworden en toch niet Radisson.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:45:03 #279
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193243413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:44 schreef Fogel het volgende:
Pakket met 10 hotelnachten gekocht *G*
3 al gebruikt voor een hotel op Spitsbergen, de overige 7 nog geen idee wat ik ermee moet.
@:DrFlash: het in Funken Lodge geworden en toch niet Radisson.
Gaaf!
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:47:30 #280
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193243455
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:41 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik word er zo gelukkig van als die mensjes dat kunnen O+. Ik vind het hartstikke knap dat ze dat nog geleerd krijgen en het scheelt waarschijnlijk enorm in eenzaamheid.

Jouw oma is er al een stuk verder mee als ik het zo hoor :D. Alsof het gewoon een normaal onderdeel van haar leven geworden is.
Ze doet dit ook al een jaar of 6 denk ik. In het begin kon ze er niet mee overweg, dus jouw opa zal uiteindelijk ook wel een pro worden :7
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:48:00 #281
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193243463
quote:
3s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:39 schreef Ygritte het volgende:

[..]

In foqueville
Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.
In een woonboot _O_ Als ik het hier niet kan betalen, dan graag daar :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:48:20 #282
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193243468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:44 schreef Fogel het volgende:
Pakket met 10 hotelnachten gekocht *G*
3 al gebruikt voor een hotel op Spitsbergen, de overige 7 nog geen idee wat ik ermee moet.
@:DrFlash: het in Funken Lodge geworden en toch niet Radisson.
Oh dat is handig, nog nooit van zo'n paketten gehoord.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:48:59 #283
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193243474
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.
In een woonboot _O_ Als ik het hier niet kan betalen, dan graag daar :')
Ik zal een woonboot voor je aanmeren in Foqueville :Y
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:49:31 #284
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193243482
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zal een woonboot voor je aanmeren in Foqueville :Y
Yaaaay! *O*
Dankjewel!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:49:31 #285
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243483
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zal een woonboot voor je aanmeren in Foqueville :Y
*O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:50:02 #286
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243493
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.
In een woonboot _O_ Als ik het hier niet kan betalen, dan graag daar :')
wat kost dat eigenlijk?
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:50:57 #287
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193243503
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ze doet dit ook al een jaar of 6 denk ik. In het begin kon ze er niet mee overweg, dus jouw opa zal uiteindelijk ook wel een pro worden :7
Dat geloof ik nu wel :D. Hij is überhaupt pas op zijn 80e aan techniek begonnen, toen hebben we een laptop bij ze neergezet. Al best wel snel kon hij lekker rondneuzen op regionale nieuwspagina's en filmpjes over paarden en vroeger kijken op YouTube. Sindsdien zit hij altijd achter dat ding als ik daar kom, vindt hij veel leuker dan de tv :D.

De tablet (met WhatsApp) bleef altijd lastig omdat het geen echte knopjes heeft, maar blijkbaar lukt dat nu ineens ook. Altijd verrassend, die oudjes O+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193243509
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zal een woonboot voor je aanmeren in Foqueville :Y
Kan ze overal aanleggen en bubbelen en klessebessen ^O^
graag verwijderen
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 17:52:17 #289
45833 crew  Fogel
pi_193243516
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oh dat is handig, nog nooit van zo'n paketten gehoord.
Covidactie, ze willen mensen terug in de hotels. 8000NOK voor 10 nachten (normale prijs ligt tussen de 1000 en 2500 per nacht, afhankelijk van welk hotel). Ze hebben ook een aanbieding voor onbeperkte nachten voor 2 maanden voor 25000NOK.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:53:01 #290
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193243526
quote:
5s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:50 schreef Ygritte het volgende:

[..]

wat kost dat eigenlijk?
Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring. *O* He-le-maal mijn budget!
With the stars as her umbrella
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 17:53:16 #291
45833 crew  Fogel
pi_193243530
Ik ga zo de zomerkeuken eens aanzwengelen, wat vlees schroeien, tapbier, helemaal prima.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:53:34 #292
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193243537
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kan ze overal aanleggen en bubbelen en klessebessen ^O^
Een varend huis ook echt _O-
With the stars as her umbrella
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 17:53:35 #293
45833 crew  Fogel
pi_193243538
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring. *O* He-le-maal mijn budget!
Vraag loonsverhoging *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193243563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Een varend huis ook echt _O-
Roedel eendjes er kwakende achteraan :)
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:54:55 #295
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243572
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring. *O* He-le-maal mijn budget!
Mehhh dat is best treurig. Ik heb een tijdje geleden zo'n lekkere toeristische boottocht s' avonds gedaan. Kan je mooi bij al die dingen naar binnen kijken ^O^
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 17:56:33 #296
45833 crew  Fogel
pi_193243594
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Mehhh dat is best treurig. Ik heb een tijdje geleden zo'n lekkere toeristische boottocht s' avonds gedaan. Kan je mooi bij al die dingen naar binnen kijken ^O^
Da's wel een punt ja.
Miauw, hoe exhibitionistisch ben je?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:57:07 #297
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243603
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:56 schreef Fogel het volgende:

[..]

Da's wel een punt ja.
Miauw, hoe exhibitionistisch ben je?
En er komen er nogal wat voorbij -O-
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 18:01:03 #298
45833 crew  Fogel
pi_193243650
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:57 schreef Ygritte het volgende:

[..]

En er komen er nogal wat voorbij -O-
Hier is weinig verkeer. Vraag me af of dat de reden is dat de buurvrouw zonder ondergoed onkruid aan het wieden is in een erg kort jurkje :+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:01:06 #299
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193243651
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoi, a/s/l ?
BE/ZE/T :@
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:04:13 #300
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193243699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:01 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hier is weinig verkeer. Vraag me af of dat de reden is dat de buurvrouw zonder ondergoed onkruid aan het wieden is in een erg kort jurkje :+
Misschien moet je haar anders aanbieden met helpen zoeken? Ze is het vast kwijt :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')