Ik word er zo gelukkig van als die mensjes dat kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma van 88 whatsappt ook, ze zegt zelfs aan de telefoon: Ik heb zus en zo net even geapptStuurt foto's, doet aan videobellen..
Gaaf!quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:44 schreef Fogel het volgende:
Pakket met 10 hotelnachten gekocht![]()
3 al gebruikt voor een hotel op Spitsbergen, de overige 7 nog geen idee wat ik ermee moet.
@:DrFlash: het in Funken Lodge geworden en toch niet Radisson.
Ze doet dit ook al een jaar of 6 denk ik. In het begin kon ze er niet mee overweg, dus jouw opa zal uiteindelijk ook wel een pro wordenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik word er zo gelukkig van als die mensjes dat kunnen. Ik vind het hartstikke knap dat ze dat nog geleerd krijgen en het scheelt waarschijnlijk enorm in eenzaamheid.
Jouw oma is er al een stuk verder mee als ik het zo hoor. Alsof het gewoon een normaal onderdeel van haar leven geworden is.
Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.quote:
Oh dat is handig, nog nooit van zo'n paketten gehoord.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:44 schreef Fogel het volgende:
Pakket met 10 hotelnachten gekocht![]()
3 al gebruikt voor een hotel op Spitsbergen, de overige 7 nog geen idee wat ik ermee moet.
@:DrFlash: het in Funken Lodge geworden en toch niet Radisson.
Ik zal een woonboot voor je aanmeren in Foquevillequote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.
In een woonbootAls ik het hier niet kan betalen, dan graag daar
Yaaaay!quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal een woonboot voor je aanmeren in Foqueville
quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat kost dat eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel waar ik graag zou willen wonen.
In een woonbootAls ik het hier niet kan betalen, dan graag daar
Dat geloof ik nu welquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze doet dit ook al een jaar of 6 denk ik. In het begin kon ze er niet mee overweg, dus jouw opa zal uiteindelijk ook wel een pro worden
Kan ze overal aanleggen en bubbelen en klessebessenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Covidactie, ze willen mensen terug in de hotels. 8000NOK voor 10 nachten (normale prijs ligt tussen de 1000 en 2500 per nacht, afhankelijk van welk hotel). Ze hebben ook een aanbieding voor onbeperkte nachten voor 2 maanden voor 25000NOK.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is handig, nog nooit van zo'n paketten gehoord.
Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring.quote:
Een varend huis ook echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze overal aanleggen en bubbelen en klessebessen
Vraag loonsverhogingquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring.He-le-maal mijn budget!
Mehhh dat is best treurig. Ik heb een tijdje geleden zo'n lekkere toeristische boottocht s' avonds gedaan. Kan je mooi bij al die dingen naar binnen kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het hangt o.a. van de locatie af maar zag laatst een drijvende, aftandse schoenendoos en die kostte zo'n ¤450.000, binnen de ring.He-le-maal mijn budget!
Da's wel een punt ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh dat is best treurig. Ik heb een tijdje geleden zo'n lekkere toeristische boottocht s' avonds gedaan. Kan je mooi bij al die dingen naar binnen kijken
En er komen er nogal wat voorbijquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's wel een punt ja.
Miauw, hoe exhibitionistisch ben je?
Hier is weinig verkeer. Vraag me af of dat de reden is dat de buurvrouw zonder ondergoed onkruid aan het wieden is in een erg kort jurkjequote:
Misschien moet je haar anders aanbieden met helpen zoeken? Ze is het vast kwijtquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier is weinig verkeer. Vraag me af of dat de reden is dat de buurvrouw zonder ondergoed onkruid aan het wieden is in een erg kort jurkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |