Frikandel speciaal als ontbijt!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joahhhh lekker 's ochtends in de file het een en ander fryeren en dan lekker op kantoor aankomen met zo'n lekkere fryert lucht
Een luchtbedpomp op 12v is dan wel weer handig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
goed plan wel... alles wat je mogelijk onderweg in de auto nodig hebt......
Zou je een frikandel speciaalklok kunnen maken net als een aardappelklok?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wat zou jij er op willen aansluiten dan?
Wij hebben ooit eens een prius gehad (don't ask... bijtelling... jeweetzquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een luchtbedpomp op 12v is dan wel weer handig.
En het jeukt nu om een hele zonnepanelenkermis op het dak van de auto te schroeven, omdat het kan.
wacht geduldig op fotosquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Hele bus vol aan het einde van de dag. Nu alles uitpakken en in elkaar zetten en een plekje geven
. Super productieve dag
.
Geduld is wel nodig ja, we missen alle juiste schroevendraaiersquote:
Vandaag verhuizen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Hele bus vol aan het einde van de dag. Nu alles uitpakken en in elkaar zetten en een plekje geven
. Super productieve dag
.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar![]()
Lekker anderhalve meter afstand houden van familiequote:Op donderdag 21 mei 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ga je een lang weekend terug naar familie, zit ineens de halve Randstad in zuid Limburg tering langzaam te fietsen daar![]()
Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker anderhalve meter afstand houden van familie
Hatsjoeeee... zeg je?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
vliegen er bij jullie ook zoveel pluisjes door de lucht?
nu pas :pquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hatsjoeeee... zeg je?
Het wordt hier een beetje branderig warm warm warm
Hoi, a/s/l ?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Groot landgoed om het kasteel heen, moet wel lukken
Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kutterig wel... wat voor? voorhoofd/oog/nek?
Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nek. Heb ik gemiddeld eens per week. Meestal licht, een enkel keertje (zoals nu) zwaarder.
vervelend. Heb je geen advil ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh. Al hielp het felle licht niet toen ik vanmiddag buiten was
Neh, nieuwe spullen kopen. Plantjes, stellingkast, tuinset, nachtkastjes en nog wat dingen verzameldquote:
als dat niet helpt kan ik het ook verhelpenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... best een bitch.... warm maken en goed rekken
Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als dat niet helpt kan ik het ook verhelpen
preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een hoofd op een paal heb je andere worries dan hoofdpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |