abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:09:04 #201
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242183
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:09:51 #202
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193242191
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh hoe ziet zoiets eruit? :D

Misschien wil ik toch ook wel weer een kat :P
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jaaa *O*
Er bij liggen is een vereiste...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:09:57 #203
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
het schijnt niet te kloppen volgens veel reacties
Kan de reacties eronder niet lezen .
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:10:26 #204
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:

[..]

[..]

Er bij liggen is een vereiste...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ mooierd.
En mooie tuin!
With the stars as her umbrella
pi_193242203
het past jongens :D *O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:11:01 #206
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
het past jongens :D *O*
_O_
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:11:06 #207
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193242217
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
het past jongens :D *O*
woooohoooooo *O*
pi_193242236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen _O-

https://www.facebook.com/regio15/videos/2849523215147036/?t=0

al zeggen reacties dat dit niet vandaag is

Lijkt mee te vallen.
pi_193242241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:11 schreef Modus het volgende:

[..]


Lijkt mee te vallen.
ja klopt dan toch niet he.

raar dat ze dit zo plaatsen
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:13:24 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193242253
quote:
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:

[..]


[..]

Er bij liggen is een vereiste...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk leuk! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193242254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja klopt dan toch niet he.

raar dat ze dit zo plaatsen
Iemand stuurt dat in ofzo en het wordt verder totaal niet gecontroleerd of het ook klopt.
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:13:52 #212
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193242261
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

O+ mooierd.
En mooie tuin!
Het is een portret deze.
Je mot mijn bakken met blommen eens zien O+ trots op mezelf dat ze nog leven *O*
pi_193242264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
het past jongens :D *O*
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Als je maar genoeg moeite doet past alles.
|:)
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:14:18 #214
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193242266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:13 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Het is een portret deze.
Je mot mijn bakken met blommen eens zien O+ trots op mezelf dat ze nog leven *O*
Ik ben ook trots! O+
With the stars as her umbrella
pi_193242271
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:14 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

|:)
:D
pi_193242274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:13 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Het is een portret deze.
Je mot mijn bakken met blommen eens zien O+ trots op mezelf dat ze nog leven *O*
heb je nog meer fotos van je tuin? :P
pi_193242421
er stond trouwens echt een super lange rij voor de primark. Snap ik nou niet dat je daarvoor in de rij gaat staan
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:32:10 #218
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193242497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
er stond trouwens echt een super lange rij voor de primark. Snap ik nou niet dat je daarvoor in de rij gaat staan
Ik snap sowieso niet dat je daar überhaupt naar binnen wil :D
pi_193242532
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:32 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat je daar überhaupt naar binnen wil :D
ja ik haal er wel ondergoed voor vakantie maar dat gaat allemaal niet lang mee :P
pi_193242540
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja ik haal er wel ondergoed voor vakantie maar dat gaat allemaal niet lang mee :P
Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.
pi_193242550
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.
daarom haal ik ook van dat goedkope spul
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 16:39:28 #222
42184 crew  DaMart
pi_193242572
@Koen66 Als je zo rooksignalen ziet, ben ik dat. Ga de barbecue aansteken *G*.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 16:39:55 #223
45833 crew  Fogel
pi_193242575
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.
_O-
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:41:22 #224
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193242593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]

daarom haal ik ook van dat goedkope spul
:D ik heb daar ooit eens pyjama leggings gehaald, die waren wel fijn overigens. Tegenwoordig heb ik mijn leven gebeterd :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:42:23 #225
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193242607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
er stond trouwens echt een super lange rij voor de primark. Snap ik nou niet dat je daarvoor in de rij gaat staan
Dat vond ik ook al wonderlijk ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')