quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hoe ziet zoiets eruit?
Misschien wil ik toch ook wel weer een kat
Er bij liggen is een vereiste...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de reacties eronder niet lezen .quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
het schijnt niet te kloppen volgens veel reacties
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Er bij liggen is een vereiste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooierd.
En mooie tuin!With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen![]()
https://www.facebook.com/regio15/videos/2849523215147036/?t=0
al zeggen reacties dat dit niet vandaag is
ja klopt dan toch niet he.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
Dan maar dezeCat and Moose
https://www.facebook.com/thedodosite/videos/1015888441947503/
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Er bij liggen is een vereiste...Leuk leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Iemand stuurt dat in ofzo en het wordt verder totaal niet gecontroleerd of het ook klopt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt dan toch niet he.
raar dat ze dit zo plaatsen
Het is een portret deze.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Ik ben ook trots!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een portret deze.
Je mot mijn bakken met blommen eens zientrots op mezelf dat ze nog leven
heb je nog meer fotos van je tuin?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een portret deze.
Je mot mijn bakken met blommen eens zientrots op mezelf dat ze nog leven
Ik snap sowieso niet dat je daar überhaupt naar binnen wilquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
er stond trouwens echt een super lange rij voor de primark. Snap ik nou niet dat je daarvoor in de rij gaat staan
ja ik haal er wel ondergoed voor vakantie maar dat gaat allemaal niet lang meequote:Op donderdag 21 mei 2020 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je daar überhaupt naar binnen wil
Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik haal er wel ondergoed voor vakantie maar dat gaat allemaal niet lang mee
daarom haal ik ook van dat goedkope spulquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Wordt meteen dezelfde avond aan stukken gescheurd natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom haal ik ook van dat goedkope spul
Dat vond ik ook al wonderlijk ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
er stond trouwens echt een super lange rij voor de primark. Snap ik nou niet dat je daarvoor in de rij gaat staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |