Ben je normaal gesproken tuinman? HAHAHAquote:
Ha die Haags.quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je normaal gesproken tuinman? HAHAHA
Vermaak jij je nog een beetje in quarantaine?quote:
Moet wel. Werk gaat gewoon door hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vermaak jij je nog een beetje in quarantaine?
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaanquote:
Even kijken wat de Albert Heijn heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaan
Ik ga in de middag maar de oversteek wagen zodat ik morgen wel wat lekkers te eten hebquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even kijken wat de Albert Heijn heeft
1,5 meter afstand houden hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga in de middag maar de oversteek wagen zodat ik morgen wel wat lekkers te eten heb
Nu al aan de wijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:46 schreef 00wildchild het volgende:
Lekker in anale penetratiemodus in coma op de IC.
ik heb anders wel wat verbeterpuntenquote:
Ja maar is op zich niet zo handig met de bruidegom in lockdownquote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende: [..] Je kan toch in quarantaine gaan trouwen
ga kersenflappen halenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaan
Als het op dit moment 2070 ipv 2020 was geweest had je een VR-wedding kunnen hebben in tijden van coronaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar is op zich niet zo handig met de bruidegom in lockdown
Wel een mooi verhaal voor de kleinkinderenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het op dit moment 2070 ipv 2020 was geweest had je een VR-wedding kunnen hebben in tijden van corona
We overwegen inseminatie via pakketpostquote:
Jij bent de enveloppe en ik de postzegelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We overwegen inseminatie via pakketpost
Ik gun jou de liefde van een kind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We overwegen inseminatie via pakketpost
Srry ben nu een monogame vrouwquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent de enveloppe en ik de postzegel
Komt omdat we geen handen meer hebben geschudquote:
Gisteren een flinke stijging mbt de opnames dus was wel te verwachten.quote:
Ja gaat nog wel meer oplopenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gisteren een flinke stijging mbt de opnames dus was wel te verwachten.
We gaan de curve weer flatten!
Waarom nou weerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Srry ben nu een monogame vrouw
quote:
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit telt lekker op ja. Al die huizen die zo beschikbaar komen en goedkope prijzen dankzij het professionele advies van het RIVM
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanafquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?
Matige sneue troll ben je ook
het is als mod of als zijnde mod.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanaf
https://taaladvies.net/ta(...)_man_zijnde_als_man/quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
het is als mod of als zijnde mod.
Die komen dit jaar ook niet meer terugquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ook klassen die geen eindexamenklas zijn.
Je zou je 5.4 nog hadden moeten ophalen op het centrale examen. Kutleefquote:
Die zijn al dood amigo. Ik sta gewoon achter het beleid van Nederland. Groepsimmuniteit is waar we voor gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?
Matige sneue troll ben je ook
Is dit niet een ban aanvraag?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanaf
Dat zou zomaar eens kunnenquote:
Myrr's destiny is toch huisvrouw dus die cijfers maken allemaal niet uit in het groter geheel. Lijkt me een heerlijk leven. Iedere dag een beetje met je leuter spelen en als je je verveelt stap je achter je stuurt voor een goede pot F1quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je 5.4 nog hadden moeten ophalen op het centrale examen. Kutleef
Dat mag eigenlijk niet hè. Hoop voor je dat de experts er niet naar kijken anders ben je straks zelf pleite. Al heb je dan wel hetzelfde effect aangezien je mij dan ook niet meer zietquote:
Voor hoelang zal dat zijn? 24 uur? Dat zal niet veel teweeg brengenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat mag eigenlijk niet hè. Hoop voor je dat de experts er niet naar kijken anders ben je straks zelf pleite. Al heb je dan wel hetzelfde effect aangezien je mij dan ook niet meer ziet
Toch 24 uur zonder mij. Ik zou het eens overwegen vriendelijke reusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hoelang zal dat zijn? 24 uur? Dat zal niet veel teweeg brengen
Langer mag ook, graag zelfs, daar zou je FOK! Een groot plezier mee doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch 24 uur zonder mij. Ik zou het eens overwegen vriendelijke reus
We moeten elkaar juist steunen in deze ongelofelijk zware tijden waar iedere dode door corona er 1 teveel isquote:
Van mij mag fok-it ook langer wegblijven inderdaad. Is mij om het even aangezien het mij niet zoveel interesseert. Ik praat graag met jullie allemaalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Langer mag ook, graag zelfs, daar zou je FOK! Een groot plezier mee doen
Allemaal behalve @Fok-it bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van mij mag fok-it ook langer wegblijven inderdaad. Is mij om het even aangezien het mij niet zoveel interesseert. Ik praat graag met jullie allemaal
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweedequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Allemaal behalve @:Fok-it bedoel je?
Er is niemand waar ik niet mee door 1 deur kan hierquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Allemaal behalve @:Fok-it bedoel je?
Ik zou het eerder gezwets noemenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweede
Tuurlijk wel. We maken er gewoon het beste van allemaal samen. We zijn 1 fok hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweede
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh sorry, we moesten aardig doen in deze gekke tijd.
:s normaal doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh sorry, we moesten aardig doen in deze gekke tijd.
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.
Ik probeer me te herpakken.quote:
Krabbel dan niet zo terug vriend. Sta je mannetje!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.
Ben ook wat mild wat beledigen betreft.
Er valt bij jullie weinig te herpakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.
Ben ook wat mild wat beledigen betreft.
[..]
Ik probeer me te herpakken.
Oh Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er valt bij jullie weinig te herpakken
Wat ga je eten? Deze zondag eet ik dat nieuwe gerecht met nacho's erin verwerkt. Heb nog nooit zó uitgekeken naar een dagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh Ja dat is ook zo.
Het eten staat klaar dus ik laat jullie weer met rust.
Welk nieuwe gerecht nachos wat ik wil dit denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Deze zondag eet ik dat nieuwe gerecht met nacho's erin verwerkt. Heb nog nooit zó uitgekeken naar een dag
Gewoon zo'n Knorr verpakking. Kwam laatst voorbij tijdens de reclame en sindsdien denk ik nergens anders meer aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welk nieuwe gerecht nachos wat ik wil dit denk ik.
Ik lekker besteld. Al drie dagen :’) diklife
Lekker. Zo een volgens origineel recept? Dankzij Knorr hoef je niet eens uit eten!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon zo'n Knorr verpakking. Kwam laatst voorbij tijdens de reclame en sindsdien denk ik nergens anders meer aan
Helden zijn het. Maar niet grotere helden dan het RIVM. Hun adviezen redden mensenlevensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker. Zo een volgens origineel recept? Dankzij Knorr hoef je niet eens uit eten!
ga je trouwen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Of ik moet me snel bekeren, religieuze bruiloften zijn nog wel toegestaan
Een fokkert?quote:
Niet dat ik weet maar ik hou het zelf ook goed verborgen dus zeker ben ik er niet vanquote:
Ik moest gniffelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
had vandaag weer een pareltje
vanwege het coronageneuzel mag postnl het pand niet meer in bij ons en ik ben aangewezen persoon om te communiceren met ze
vandaag belde een poolse chauffeur aan om te zeggen dat hij gedockt stond en er dus geladen kon worden
toen kwam mijn leidinggevende vragen of het postnl was en toen zei ik nee het was postPL![]()
![]()
Snap wel als je dat soort opmerkingen de hele dag maakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn leidinggevende niet. die zuchtte, keek mij veroordelend aan en liep weg
het is ondertussen een soort onderlinge strijd geworden tussen onsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap wel als je dat soort opmerkingen de hele dag maakt.
Dat doet Flippie ook tegen fokkie en mijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is ondertussen een soort onderlinge strijd geworden tussen ons
wie kan de ander zijn dag het meest vergallen (op een leuke manier uiteraard)
daar is ze bij mij 8 jaar geleden al mee begonnenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat doet Flippie ook tegen fokkie en mij
Jij bent duidelijk niet bekend met wat internet klassiekers ouwe reusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zou ik niet op mijn werk zijn he helder licht
bingoclub is namelijk gesloten
Wat een nare juffrouw is het ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar is ze bij mij 8 jaar geleden al mee begonnen
jawel maar ik vind man bijt hond sowieso al om te jankenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met wat internet klassiekers ouwe reus
We nemen het mee naar achterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel maar ik vind man bijt hond sowieso al om te janken
Bah wat een homofobe opmerking. Valt me tegen van jequote:
je weet wie het zegt tochquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah wat een homofobe opmerking. Valt me tegen van je
kijk je dat serieus? krijg echt plaatsvervangende schaamte bij die leerlingenquote:
Mwah, sommige zijn echt gewoon goed zeg maar. Als in, die hebben iets goed in zich. Is mooi om te zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet wie het zegt toch
[..]
kijk je dat serieus? krijg echt plaatsvervangende schaamte bij die leerlingen
het staat hier wel eens op maar ik kan daar dus echt niet naar kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, sommige zijn echt gewoon goed zeg maar. Als in, die hebben iets goed in zich. Is mooi om te zien.
Hou wel van dat soort programma's
nee hij stond op nietflex toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie Spider-Man Far From Home gezien?
Ik kijk hem nu, hij is wel grappig.
Die wimpersquote:
Dat is die met Zendaya toch? Hoeveel Spider-Man remakes kunnen ze makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie Spider-Man Far From Home gezien?
Ik kijk hem nu, hij is wel grappig.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is die met Zendaya toch? Hoeveel Spider-Man remakes kunnen ze maken
dit is de derde pasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ken haar alleen uit de 2 Spider-Man films. Doet me beetje denken aan Julia Stiles van vroeger.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga daar geen geld voor betalen.
Zonde, is echt een film met een enorme potentie. Gaat zo enorm veel goed.quote:
dit is die met tom holland toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde, is echt een film met een enorme potentie. Gaat zo enorm veel goed.
Lekker hoorquote:
Ja. Ik vond Tobey een goede Peter Parker, maar ik vond de verhalen ook beter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is die met tom holland toch?
ik heb alleen de tobey maguire films gezien en 1 met emma stone en dat knullige vriendje van dr
vond Tobey wel beste spidey imo maar dat zal wel biased zijn omdat nostalgiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik vond Tobey een goede Peter Parker, maar ik vond de verhalen ook beter.
Hij was niet zo'n goede Spider-Man.
Tom is een meer jonge Peter, echt nog een scholier. Tobey was toch al wat ouder, waardoor het wat ongeloofwaardiger was dat hij zo'n butje was.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond Tobey wel beste spidey imo maar dat zal wel biased zijn omdat nostalgie
die andrew garfield vond ik helemaal niks en tom holland heb ik nog niet gezien
Tom is inderdaad nog echt een broekie, hij is zelfs jonger dan ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tom is een meer jonge Peter, echt nog een scholier. Tobey was toch al wat ouder, waardoor het wat ongeloofwaardiger was dat hij zo'n butje was.
Een voordeel van de nieuwe serie is dat Peter meer mensen heeft om mee om te gaan omdat hij al in een gedeeld universum is.
Ik vind het jammer dat ze iedereen hebben gecolorwashed wel. Ze hebben dan wel geprobeerd iedereen echt zijn eigen identiteit te geven, Flash, Ned, MJ. Het is daardoor meer een tienerfilm.
Op het einde nog even een RIP voor Stan Lee en Steve Ditko.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tom is inderdaad nog echt een broekie, hij is zelfs jonger dan ik
ja klopt want deze spiderman is wel mcu ja. maar de doelgroep van de mcu was volgens mij voornamelijk tieners althans als je kijkt naar de avengers etc
Ahhahahquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
whaha waar hebben jullie nerdjes het nou weer over? geef me je lunchgeld
Sorry, post maar weer linkjes van kutmuziek.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
enige kutmuziek die ik hoor is je moeders gekreun wanneer ik aan haar clit zuigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, post maar weer linkjes van kutmuziek.
wat denk je dat ik nu doe danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]lunchgeld
Niet gewoon door middel van dreigementen en alpha dominant gedrag de lunch van andere collecten
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe gooit een eitje zachtjes kapot op je hoofd
Vindt jou wel een type wat gewoon zijn broek naar beneden doet om te krijgen wat hij wiltquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
enige kutmuziek die ik hoor is je moeders gekreun wanneer ik aan haar clit zuig
[..]
wat denk je dat ik nu doe dan
@SuperwormJim en @Faux. hebben volgens mij nog nooit eitjes kapot geschoten als verse ONZ-mods.quote:
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vindt jou wel een type wat gewoon zijn broek naar beneden doet om te krijgen wat hij wilt
Zoveel is er niet op tv toch overdagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef moemoe het volgende:
Ik hang vooral voor de tv, zing een beetje en doe pirouettes.
Oh jammer ben wel benieuwd waar hij op valtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, helaas. Volgens mij is die eierkampioen al voorzien.
Wordt je daar niet hondsdol van?quote:
Misschien kan hij pics posten van celebrities om zijn voorkeuren aan te geven?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh jammer ben wel benieuwd waar hij op valt
Dit vind ik echt een heel goed idee!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien kan hij pics posten van celebrities om zijn voorkeuren aan te geven?
Makkelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef moemoe het volgende:
Houden jullie het nog een beetje uit binnenskamers peepz?
Pure schoonheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh jammer ben wel benieuwd waar hij op valt
Was weer goeie aflevering hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk de nieuwe Star Wars film gezien.
Was vast enorm kut.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
AMA DRAAAAAAMAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt wel beetje huiverig als ze echt alles dicht gaan gooien straksquote:
Te veel is deprimerend, maar niet kijken is ook weer geen optie.quote:
Wow jeetje... Hoiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMA DRAAAAAAMAAAAAAAAAAAA
lama.
pyjama.
Zolang bol.comGoden maar blijven leveren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben echt wel beetje huiverig als ze echt alles dicht gaan gooien straks
Wel degene met de meeste tranen volgens mijquote:
Staat ook nog steeds in mijn lijst.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Das Boot gekeken.
Wat een topfilm.
is er nog chocolaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat ook nog steeds in mijn lijst.
Nja meer het punt dat ik echt klein woon. Pre-corona kwamen de muren soms al op me af. Stel dat je zoiets in het ergste geval maanden moet volhouden. Weet niet hoe ik dat ga doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang bol.comGoden maar blijven leveren.
Oh heb geen traantje gelaten eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel degene met de meeste tranen volgens mij
Mijn lijst is nog steeds smerig vol.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat ook nog steeds in mijn lijst.
Nee ik ook niet, maar hun bedoel ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heb geen traantje gelaten eigenlijk.![]()
Ja dat lijkt me wel enorm kut ja, dan moet je ook wel even elke dag een wandeling maken. Dat moet ik nu al met dit weerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja meer het punt dat ik echt klein woon. Pre-corona kwamen de muren soms al op me af. Stel dat je zoiets in het ergste geval maanden moet volhouden. Weet niet hoe ik dat ga doen
Pas op voor Zubat, krijg je corona van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik mis het wel om achter Pokemon aan te jagen in de buitenlucht.
Ja ik ook, ze zijn gelukkig bezig met thuiswerken bij mijn werk dus hopelijk kan ik daar snel mee aan de slagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel enorm kut ja, dan moet je ook wel even elke dag een wandeling maken. Dat moet ik nu al met dit weer
Zal dat veel helpen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze zijn gelukkig bezig met thuiswerken bij mijn werk dus hopelijk kan ik daar snel mee aan de slag
Dumbledore gaat doodquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Maar had gvd vandaag al een enorme spoiler ergens gelezen voor ik ging kijken, zo kut is dat.
Nou ja, heb je in ieder geval weer wat van structuur terug. Maar mentaal zal het niet beter gaan nee als ik maanden thuis moet zittenquote:
Wij blijven er gewoon zijn voor jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben echt wel beetje huiverig als ze echt alles dicht gaan gooien straks
Fijn om te horenquote:
Nee sorry, Star Wars vind ik echt niet boeiend genoegquote:
Ohquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sorry, Star Wars vind ik echt niet boeiend genoeg
Veel mensen zullen wel depressief ervan raken ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, heb je in ieder geval weer wat van structuur terug. Maar mentaal zal het niet beter gaan nee als ik maanden thuis moet zitten
Worden zeker te weinig drugs in gebruikt voor je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sorry, Star Wars vind ik echt niet boeiend genoeg
wat een tyfusslechte serie is dat, godtering, season finale meegekeken met een vriend van mequote:
Ik ben straight-edgequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Worden zeker te weinig drugs in gebruikt voor je?
Koekoekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat een tyfusslechte serie is dat, godtering, season finale meegekeken met een vriend van me
Ik zal Team Rocket waarschuwen als ik er 1 zie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas op voor Zubat, krijg je corona van.
Natuurlijk is het tyfusslecht, het is Star Wars.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat een tyfusslechte serie is dat, godtering, season finale meegekeken met een vriend van me
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
nog slechter dan star wars zelf en dat is al niet uit te staan
quote:
Zeker te weinig homo seks voor je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Denk wel dat de kans groot is dat we die kant opgaan overigens. Kan me niet voorstellen dat we op deze wijze blijven door ploeteren.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal Team Rocket waarschuwen als ik er 1 zie.
You never know. Welke kant ze ook opgaan, ze zullen het beste met ons voor hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk wel dat de kans groot is dat we die kant opgaan overigens. Kan me niet voorstellen dat we op deze wijze blijven door ploeteren.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Op de laatste films na is Star Wars echt GOAT
Ik geef het nog wel even hoor. Aangezien ik thuis werk hoef ik pas later naar bedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Iedere keer als ik Kidd in de avond zie posten ben ik bang dat het topic dicht gaat
Dat denk jijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:superwormjim en @:faux. hebben volgens mij nog nooit eitjes kapot geschoten als verse ONZ-mods.
Wat ik ervan heb gezien is dat ook walgelijk saai ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat Star Trek nog verschrikkelijker is
lmao, heb niks met scifi maar star trek (oude) heeft nog wat charmants gestyleerds. star wars is echt romantische sprookjestroep bedoeld voor kinderenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat Star Trek nog verschrikkelijker is
HATEN IS VERLATENquote:
Wat bestel je allemaal daar danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang bol.comGoden maar blijven leveren.
Hoezo?quote:
🤣🤣🤣 Droge!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo?
Momentje, mijn pizza salami met marsepein en hopjesvla is klaar
Oh gewoonquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo?
Momentje, mijn pizza salami met marsepein en hopjesvla is klaar
https://petities.nl/petit(...)voorbij-is?locale=nlquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stelt er eentje in COR dat we drie weken verplicht thuis moeten blijven, iedereen, behalve verplegers. Maar dat we wel een 'overlevingspakket' mogen krijgen.
Echt, dit soort types...
Mag niet van z'n moeder.quote:
ja da's waar, dat mag wel als je binnen blijft.quote:
Je mag buiten ook wel klappen maar liefst wel zonder iemand om je heen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja da's waar, dat mag wel als je binnen blijft.
*klap* *klap* *klap*
Genot.
hmmja...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag buiten ook wel klappen maar liefst wel zonder iemand om je heen.
Wat zit er in zo'n pakketquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stelt er eentje in COR dat we drie weken verplicht thuis moeten blijven, iedereen, behalve verplegers. Maar dat we wel een 'overlevingspakket' mogen krijgen.
Echt, dit soort types...
Ik zeg al de hele week; er zijn types die echt geilen op deze crisis; kan ze niet zwartgallig genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat zit er in zo'n pakket
Maar wie bezorgt die pakketten als alleen verplegers naar buiten mogen. Bestaat de Sint dan toch echt?
wat een ellende allemaal he...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En anders op zijn minst even 1.5 meter afstand houden.
Was toch ook voor Trump. Mensen die niet eens zo zeer pro-Trump waren maar dachten dat hij destructief zou zijn voor de wereld, wat tot op heden nog best meevalt, en dat gewoon als een soort leuke ervaring zagenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zeg al de hele week; er zijn types die echt geilen op deze crisis; kan ze niet zwartgallig genoeg.
Jepquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat een ellende allemaal he...
En dan zit jij in risico categoriequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zeg al de hele week; er zijn types die echt geilen op deze crisis; kan ze niet zwartgallig genoeg.
Ik ben best links hoor... maar dat 'de economie doet er nu niet toe!' geroep begint echt te irriteren... wat voor samenleving denken die TOTAL LOCKDOWN-roepers straks te hebben?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch ook voor Trump. Mensen die niet eens zo zeer pro-Trump waren maar dachten dat hij destructief zou zijn voor de wereld, wat tot op heden nog best meevalt, en dat gewoon als een soort leuke ervaring zagen
Ach ja. Zij kunnen er ook niks aan doen. Kan je er maar beter een beetje van genieten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, met mijn volle bos haar wordt dat afzien nu de kapper dicht is.quote:
nee sorry, ben echt te lam vandaag... maar ik weet het te vinden wanneer ik weer opgeladen ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Etto, zin in een potje hax?
https://www.haxball.com/play?c=jC7tay43fjU
bijna poëzie deze zin.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Moet zo slapen maar geen zin, of naja geen zin om op te staan.
Ja, bizar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben best links hoor... maar dat 'de economie doet er nu niet toe!' geroep begint echt te irriteren... wat voor samenleving denken die TOTAL LOCKDOWN-roepers straks te hebben?
Neem je ook een manbun?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, met mijn volle bos haar wordt dat afzien nu de kapper dicht is.
Nee, ga voor de Paul Breitner look (circa 1974)quote:
Te lam van quarantainequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee sorry, ben echt te lam vandaag... maar ik weet het te vinden wanneer ik weer opgeladen ben.
thuiswerkenquote:
Ik vind vaak ook raar eruit zien als een man ineens geen baard meer heeft.quote:
Ik ga morgen maar weer eens een kopje koffie drinken. Erg lekker is dat altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
thuiswerken
drink nu ook weer VEEL MEER koffie... echt niet slim
Nee, dit kan nietquote:
Nou, hier zie je het nou he, wat er gebeurt, als je die troep aanraaktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
BLIJF VAN ME KOFFIE AF FOKIT, OF IK RAM JE HEULEMAAL IN MEKAAAREEAAAAAARAAGH
Wat drink jij dan. Thee of zoquote:
Lekker man. Theetje.of watertjequote:
HA! Thee...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Theetje.of watertje
Of Karvan Cevitamgoden
Vandaag een hele thermoskan er door ja... Was mild en niet red roast, maar toch.quote:
Is dat een soort limonade?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Theetje.of watertje
Of Karvan Cevitamgoden
Dan moet ik opeens weer m'n id laten zienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vaak ook raar eruit zien als een man ineens geen baard meer heeft.
Dat kan je af en toe wel aflezen aan z'n posts ja HAHAHAHAquote:
Ja geen idee, de een noemt het siroop, de ander ranja, de ander karvan cevitam en de ander limonade. Allemaal hetzelfde volgens mijquote:
AHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan je af en toe wel aflezen aan z'n posts ja HAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |