Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.
Ik probeer me te herpakken.quote:
Krabbel dan niet zo terug vriend. Sta je mannetje!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.
Ben ook wat mild wat beledigen betreft.
Er valt bij jullie weinig te herpakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.
Ben ook wat mild wat beledigen betreft.
[..]
Ik probeer me te herpakken.
Oh Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er valt bij jullie weinig te herpakken
Wat ga je eten? Deze zondag eet ik dat nieuwe gerecht met nacho's erin verwerkt. Heb nog nooit zó uitgekeken naar een dagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh Ja dat is ook zo.
Het eten staat klaar dus ik laat jullie weer met rust.
Welk nieuwe gerecht nachos wat ik wil dit denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Deze zondag eet ik dat nieuwe gerecht met nacho's erin verwerkt. Heb nog nooit zó uitgekeken naar een dag
Gewoon zo'n Knorr verpakking. Kwam laatst voorbij tijdens de reclame en sindsdien denk ik nergens anders meer aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welk nieuwe gerecht nachos wat ik wil dit denk ik.
Ik lekker besteld. Al drie dagen :’) diklife
Lekker. Zo een volgens origineel recept? Dankzij Knorr hoef je niet eens uit eten!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon zo'n Knorr verpakking. Kwam laatst voorbij tijdens de reclame en sindsdien denk ik nergens anders meer aan
Helden zijn het. Maar niet grotere helden dan het RIVM. Hun adviezen redden mensenlevensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker. Zo een volgens origineel recept? Dankzij Knorr hoef je niet eens uit eten!
ga je trouwen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Of ik moet me snel bekeren, religieuze bruiloften zijn nog wel toegestaan
Een fokkert?quote:
Niet dat ik weet maar ik hou het zelf ook goed verborgen dus zeker ben ik er niet vanquote:
Ik moest gniffelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
had vandaag weer een pareltje
vanwege het coronageneuzel mag postnl het pand niet meer in bij ons en ik ben aangewezen persoon om te communiceren met ze
vandaag belde een poolse chauffeur aan om te zeggen dat hij gedockt stond en er dus geladen kon worden
toen kwam mijn leidinggevende vragen of het postnl was en toen zei ik nee het was postPL![]()
![]()
Snap wel als je dat soort opmerkingen de hele dag maakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn leidinggevende niet. die zuchtte, keek mij veroordelend aan en liep weg
het is ondertussen een soort onderlinge strijd geworden tussen onsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap wel als je dat soort opmerkingen de hele dag maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |