Ben je normaal gesproken tuinman? HAHAHAquote:
Ha die Haags.quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je normaal gesproken tuinman? HAHAHA
Vermaak jij je nog een beetje in quarantaine?quote:
Moet wel. Werk gaat gewoon door hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vermaak jij je nog een beetje in quarantaine?
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaanquote:
Even kijken wat de Albert Heijn heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaan
Ik ga in de middag maar de oversteek wagen zodat ik morgen wel wat lekkers te eten hebquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even kijken wat de Albert Heijn heeft
1,5 meter afstand houden hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga in de middag maar de oversteek wagen zodat ik morgen wel wat lekkers te eten heb
Nu al aan de wijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:46 schreef 00wildchild het volgende:
Lekker in anale penetratiemodus in coma op de IC.
ik heb anders wel wat verbeterpuntenquote:
Ja maar is op zich niet zo handig met de bruidegom in lockdownquote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende: [..] Je kan toch in quarantaine gaan trouwen
ga kersenflappen halenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaan
Als het op dit moment 2070 ipv 2020 was geweest had je een VR-wedding kunnen hebben in tijden van coronaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar is op zich niet zo handig met de bruidegom in lockdown
Wel een mooi verhaal voor de kleinkinderenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het op dit moment 2070 ipv 2020 was geweest had je een VR-wedding kunnen hebben in tijden van corona
We overwegen inseminatie via pakketpostquote:
Jij bent de enveloppe en ik de postzegelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We overwegen inseminatie via pakketpost
Ik gun jou de liefde van een kind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We overwegen inseminatie via pakketpost
Srry ben nu een monogame vrouwquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent de enveloppe en ik de postzegel
Komt omdat we geen handen meer hebben geschudquote:
Gisteren een flinke stijging mbt de opnames dus was wel te verwachten.quote:
Ja gaat nog wel meer oplopenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gisteren een flinke stijging mbt de opnames dus was wel te verwachten.
We gaan de curve weer flatten!
Waarom nou weerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Srry ben nu een monogame vrouw
quote:
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit telt lekker op ja. Al die huizen die zo beschikbaar komen en goedkope prijzen dankzij het professionele advies van het RIVM
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanafquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?
Matige sneue troll ben je ook
het is als mod of als zijnde mod.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanaf
https://taaladvies.net/ta(...)_man_zijnde_als_man/quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
het is als mod of als zijnde mod.
Die komen dit jaar ook niet meer terugquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ook klassen die geen eindexamenklas zijn.
Je zou je 5.4 nog hadden moeten ophalen op het centrale examen. Kutleefquote:
Die zijn al dood amigo. Ik sta gewoon achter het beleid van Nederland. Groepsimmuniteit is waar we voor gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?
Matige sneue troll ben je ook
Is dit niet een ban aanvraag?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanaf
Dat zou zomaar eens kunnenquote:
Myrr's destiny is toch huisvrouw dus die cijfers maken allemaal niet uit in het groter geheel. Lijkt me een heerlijk leven. Iedere dag een beetje met je leuter spelen en als je je verveelt stap je achter je stuurt voor een goede pot F1quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je 5.4 nog hadden moeten ophalen op het centrale examen. Kutleef
Dat mag eigenlijk niet hè. Hoop voor je dat de experts er niet naar kijken anders ben je straks zelf pleite. Al heb je dan wel hetzelfde effect aangezien je mij dan ook niet meer zietquote:
Voor hoelang zal dat zijn? 24 uur? Dat zal niet veel teweeg brengenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat mag eigenlijk niet hè. Hoop voor je dat de experts er niet naar kijken anders ben je straks zelf pleite. Al heb je dan wel hetzelfde effect aangezien je mij dan ook niet meer ziet
Toch 24 uur zonder mij. Ik zou het eens overwegen vriendelijke reusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hoelang zal dat zijn? 24 uur? Dat zal niet veel teweeg brengen
Langer mag ook, graag zelfs, daar zou je FOK! Een groot plezier mee doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch 24 uur zonder mij. Ik zou het eens overwegen vriendelijke reus
We moeten elkaar juist steunen in deze ongelofelijk zware tijden waar iedere dode door corona er 1 teveel isquote:
Van mij mag fok-it ook langer wegblijven inderdaad. Is mij om het even aangezien het mij niet zoveel interesseert. Ik praat graag met jullie allemaalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Langer mag ook, graag zelfs, daar zou je FOK! Een groot plezier mee doen
Allemaal behalve @Fok-it bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van mij mag fok-it ook langer wegblijven inderdaad. Is mij om het even aangezien het mij niet zoveel interesseert. Ik praat graag met jullie allemaal
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweedequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Allemaal behalve @:Fok-it bedoel je?
Er is niemand waar ik niet mee door 1 deur kan hierquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Allemaal behalve @:Fok-it bedoel je?
Ik zou het eerder gezwets noemenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweede
Tuurlijk wel. We maken er gewoon het beste van allemaal samen. We zijn 1 fok hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweede
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh sorry, we moesten aardig doen in deze gekke tijd.
:s normaal doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh sorry, we moesten aardig doen in deze gekke tijd.
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.
Ik probeer me te herpakken.quote:
Krabbel dan niet zo terug vriend. Sta je mannetje!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.
Ben ook wat mild wat beledigen betreft.
Er valt bij jullie weinig te herpakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.
Ben ook wat mild wat beledigen betreft.
[..]
Ik probeer me te herpakken.
Oh Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er valt bij jullie weinig te herpakken
Wat ga je eten? Deze zondag eet ik dat nieuwe gerecht met nacho's erin verwerkt. Heb nog nooit zó uitgekeken naar een dagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh Ja dat is ook zo.
Het eten staat klaar dus ik laat jullie weer met rust.
Welk nieuwe gerecht nachos wat ik wil dit denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Deze zondag eet ik dat nieuwe gerecht met nacho's erin verwerkt. Heb nog nooit zó uitgekeken naar een dag
Gewoon zo'n Knorr verpakking. Kwam laatst voorbij tijdens de reclame en sindsdien denk ik nergens anders meer aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welk nieuwe gerecht nachos wat ik wil dit denk ik.
Ik lekker besteld. Al drie dagen :’) diklife
Lekker. Zo een volgens origineel recept? Dankzij Knorr hoef je niet eens uit eten!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon zo'n Knorr verpakking. Kwam laatst voorbij tijdens de reclame en sindsdien denk ik nergens anders meer aan
Helden zijn het. Maar niet grotere helden dan het RIVM. Hun adviezen redden mensenlevensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker. Zo een volgens origineel recept? Dankzij Knorr hoef je niet eens uit eten!
ga je trouwen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Of ik moet me snel bekeren, religieuze bruiloften zijn nog wel toegestaan
Een fokkert?quote:
Niet dat ik weet maar ik hou het zelf ook goed verborgen dus zeker ben ik er niet vanquote:
Ik moest gniffelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
had vandaag weer een pareltje
vanwege het coronageneuzel mag postnl het pand niet meer in bij ons en ik ben aangewezen persoon om te communiceren met ze
vandaag belde een poolse chauffeur aan om te zeggen dat hij gedockt stond en er dus geladen kon worden
toen kwam mijn leidinggevende vragen of het postnl was en toen zei ik nee het was postPL![]()
![]()
Snap wel als je dat soort opmerkingen de hele dag maakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn leidinggevende niet. die zuchtte, keek mij veroordelend aan en liep weg
het is ondertussen een soort onderlinge strijd geworden tussen onsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap wel als je dat soort opmerkingen de hele dag maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |