ga kersenflappen halenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaan
Als het op dit moment 2070 ipv 2020 was geweest had je een VR-wedding kunnen hebben in tijden van coronaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar is op zich niet zo handig met de bruidegom in lockdown
Wel een mooi verhaal voor de kleinkinderenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het op dit moment 2070 ipv 2020 was geweest had je een VR-wedding kunnen hebben in tijden van corona
We overwegen inseminatie via pakketpostquote:
Jij bent de enveloppe en ik de postzegelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We overwegen inseminatie via pakketpost
Ik gun jou de liefde van een kind.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We overwegen inseminatie via pakketpost
Srry ben nu een monogame vrouwquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent de enveloppe en ik de postzegel
Komt omdat we geen handen meer hebben geschudquote:
Gisteren een flinke stijging mbt de opnames dus was wel te verwachten.quote:
Ja gaat nog wel meer oplopenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gisteren een flinke stijging mbt de opnames dus was wel te verwachten.
We gaan de curve weer flatten!
Waarom nou weerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Srry ben nu een monogame vrouw
quote:
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit telt lekker op ja. Al die huizen die zo beschikbaar komen en goedkope prijzen dankzij het professionele advies van het RIVM
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanafquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?
Matige sneue troll ben je ook
het is als mod of als zijnde mod.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanaf
https://taaladvies.net/ta(...)_man_zijnde_als_man/quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
het is als mod of als zijnde mod.
Die komen dit jaar ook niet meer terugquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ook klassen die geen eindexamenklas zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |