Ben je normaal gesproken tuinman? HAHAHAquote:
Ha die Haags.quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je normaal gesproken tuinman? HAHAHA
Vermaak jij je nog een beetje in quarantaine?quote:
Moet wel. Werk gaat gewoon door hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vermaak jij je nog een beetje in quarantaine?
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaanquote:
Even kijken wat de Albert Heijn heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ga je halen? Ik denk dat ik het maar simpel houd want heb geen tijd om naar de supermarkt te gaan
Ik ga in de middag maar de oversteek wagen zodat ik morgen wel wat lekkers te eten hebquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even kijken wat de Albert Heijn heeft
1,5 meter afstand houden hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga in de middag maar de oversteek wagen zodat ik morgen wel wat lekkers te eten heb
Nu al aan de wijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:46 schreef 00wildchild het volgende:
Lekker in anale penetratiemodus in coma op de IC.
ik heb anders wel wat verbeterpuntenquote:
Ja maar is op zich niet zo handig met de bruidegom in lockdownquote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende: [..] Je kan toch in quarantaine gaan trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |