quote:Op maandag 23 maart 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
Fokkie heeft z'n random reader er al bij gepakt.
450quote:Op maandag 23 maart 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hoeveel tokens hou je squirt-showtje dan?
Je kan toch in quarantaine gaan trouwenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Verveel me een beetje. Kan niet eens bruiloftdingen plannen nu
Gewoon uitstellenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die vragen alleenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Nederlandse persconferentie was toch wel stukje beter dan de Amerikaanse lol
In het corona topic waren ze nog dommer dus misschien vragen die journalisten met opzet alles drie keerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vragen alleen![]()
Grappenhaus: Er zullen voor Nederlandse begrippen fikse boetes volgen tot 400 euro voor particulieren:
Journalist: Ja nog even over die boetes, over welke bedragen moeten we dan denken?
Ja corona zorgt er helaas op een pijnlijke manier voor hoeveel zwakzinnigen er in Nederland rondlopenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het corona topic waren ze nog dommer dus misschien vragen die journalisten met opzet alles drie keer
Ik wil iets over dat volk zeggen maar heb laatst een note gehad toen ik deze mening gafquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja corona zorgt er helaas op een pijnlijke manier voor hoeveel zwakzinnigen er in Nederland rondlopen
Wees blij, dat moet haast wel het saaiste ooit zijn om te organiseren.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wees blij, dat moet haast wel het saaiste ooit zijn om te organiseren.
Lekker vriend. Ik hoop dat je er erg van hebt genoten.quote:
Is op zich wel lachen. Leuk bandje erbij. Kan je zeker van genieten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het best wel leuk vinden eigenlijkBeetje mooi plekje uitkiezen. Goede catering.
Lijkt me ook wel ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is op zich wel lachen. Leuk bandje erbij. Kan je zeker van genieten.
Alweer lekker aan het werk?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:51 schreef Solotovski het volgende:
Goedemorgen ik verklaar dit topic weer voor geopend![]()
![]()
Helaas wel.quote:
Heyquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:51 schreef Solotovski het volgende:
Goedemorgen ik verklaar dit topic weer voor geopend![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |