Ik wil liever wat anders eten bij je. Heb je niet iets lekkers ipv die troep?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broodje hamburger met salade. Kip tandoori, nasi goreng en een quiche.
Ja weet ik veel... vlinders vangen of zoquote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik er niet meer zijn?
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel... vlinders vangen of zo
Je kan gestikt zijn in een Coronaquote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik er niet meer zijn?
Hier. Nog minder overlevingskansquote:
Dit klinkt wel vet.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:55 schreef Fok-it het volgende:
Of we leven allemaal in een simulatie en je Ama-sim is zojuist neergeknald tijdens een oorlogsspelletje.
Stream je ookquote:Op maandag 23 maart 2020 22:00 schreef 00wildchild het volgende:
Zo. Eindelijk een ps4 gekocht. Coronatiiime.
Ik kijk alleen Twitchquote:Op maandag 23 maart 2020 22:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja op Chaturbate of bedoelde je dat niet
Ken ik niet.quote:
Dan kunnen er meer dingenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:14 schreef 00wildchild het volgende:
Maar straks eigen huis, drie dagen geen kind. Dan kan dat.
Ja dat ook inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2020 22:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hele dagen op de bank chips eten en uitslapen?
Dat tikt wel lekker aan ofnietquote:Op maandag 23 maart 2020 22:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja op Chaturbate of bedoelde je dat niet
Voor hoeveel tokens hou je squirt-showtje dan?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
Fokkie heeft z'n random reader er al bij gepakt.
450quote:Op maandag 23 maart 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hoeveel tokens hou je squirt-showtje dan?
Je kan toch in quarantaine gaan trouwenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Verveel me een beetje. Kan niet eens bruiloftdingen plannen nu
Gewoon uitstellenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die vragen alleenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Nederlandse persconferentie was toch wel stukje beter dan de Amerikaanse lol
In het corona topic waren ze nog dommer dus misschien vragen die journalisten met opzet alles drie keerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vragen alleen![]()
Grappenhaus: Er zullen voor Nederlandse begrippen fikse boetes volgen tot 400 euro voor particulieren:
Journalist: Ja nog even over die boetes, over welke bedragen moeten we dan denken?
Ja corona zorgt er helaas op een pijnlijke manier voor hoeveel zwakzinnigen er in Nederland rondlopenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het corona topic waren ze nog dommer dus misschien vragen die journalisten met opzet alles drie keer
Ik wil iets over dat volk zeggen maar heb laatst een note gehad toen ik deze mening gafquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja corona zorgt er helaas op een pijnlijke manier voor hoeveel zwakzinnigen er in Nederland rondlopen
Wees blij, dat moet haast wel het saaiste ooit zijn om te organiseren.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wees blij, dat moet haast wel het saaiste ooit zijn om te organiseren.
Lekker vriend. Ik hoop dat je er erg van hebt genoten.quote:
Is op zich wel lachen. Leuk bandje erbij. Kan je zeker van genieten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het best wel leuk vinden eigenlijkBeetje mooi plekje uitkiezen. Goede catering.
Lijkt me ook wel ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is op zich wel lachen. Leuk bandje erbij. Kan je zeker van genieten.
Alweer lekker aan het werk?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:51 schreef Solotovski het volgende:
Goedemorgen ik verklaar dit topic weer voor geopend![]()
![]()
Helaas wel.quote:
Heyquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:51 schreef Solotovski het volgende:
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:51 schreef Solotovski het volgende:
![]()
Mattiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:10 schreef Solotovski het volgende:
Even kijken welk dik spel ik ga kopen voor de komende tijd
Die droevige acts van jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:20 schreef Kiid het volgende:
Het topic is nu officieel geopend vrienden! Dus jullie kunnen weer naar hartelust tsjetten met elkaar.
Welk onderwerp zullen we vandaag behandelen?
Ik ga mijn bruiloft sowieso plannen tijdens de race van Monaco. Dan houden we de receptie bij de bekende hairpinquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is op zich wel lachen. Leuk bandje erbij. Kan je zeker van genieten.
Dit denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Ik lig over 2 maanden aan de Spaanse kust
DOE DATquote:
Ik ben veel te gezond om ziek te wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit denkenben je wereldvreemd ofzo
Matige troll gonna be matigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben veel te gezond om ziek te worden. Je boy kan wel wat zon uren gebruiken na alle hectiek van het thuiswerken
Ik vind bruiloften altijd zo cringe.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het best wel leuk vinden eigenlijkBeetje mooi plekje uitkiezen. Goede catering.
Zijn zonnebanken nog open?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben veel te gezond om ziek te worden. Je boy kan wel wat zon uren gebruiken na alle hectiek van het thuiswerken
Waarom?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind bruiloften altijd zo cringe.
ik neem het uiterst serieus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik speel dat spelletje al jaren.
Ola ☺quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem het uiterst serieus.
tevens: hoi
Hey chickquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik speel dat spelletje al jaren.
Ik vraag me wel serieus af hoe je dit voor elkaar krijgt altijd. Krijg je een notificatie binnen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem het uiterst serieus.
tevens: hoi
ja, ik werd gequote, dus ik kreeg een notification, net zoals nu.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vraag me wel serieus af hoe je dit voor elkaar krijgt altijd. Krijg je een notificatie binnen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik werd gequote, dus ik kreeg een notification, net zoals nu.
jezus, wat ben jij dom.
quote:
Je werd niet gequote vriendelijke reus. Op dat moment was je er al. Niet dat daar wat mis mee is. Ik zie je hier graagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik werd gequote, dus ik kreeg een notification, net zoals nu.
jezus, wat ben jij dom.
Ik hou je in de gaten hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, kon het niet laten. zal nu weer verder gaan met negeren
Neem het lekker serieus ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks te vertellen eigenlijk of blijf je alleen aansporen tot haat hier?
Wat ga jij lunchen? Ik laat me graag inspireren. Mijn sparringspartner haags is afwezig dus kan het met niemand over lunch hebbenquote:
F1 2019 een optie?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:10 schreef Solotovski het volgende:
Even kijken welk dik spel ik ga kopen voor de komende tijd
Ik zou hem liever houden tijdens een van de vrije trainingen. Dan kan je de race gewoon lekker kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga mijn bruiloft sowieso plannen tijdens de race van Monaco. Dan houden we de receptie bij de bekende hairpin. Lijkt mij echt bruut om het ja woord te geven terwijl ze met 300+ km/u voorbij komen
Dan moet je ook bijbehorende racegear kopen. Dan kijk je al meteen tegen een uitgave van 3/400 euroquote:
Eens. Hoop dan wel op mooi weer. Monaco in de regen is een ramp. Dat heb ik meerdere keren zelf mogen ervarenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou hem liever houden tijdens een van de vrije trainingen. Dan kan je de race gewoon lekker kijken.
Klopt helemaal vriend. Maar als hij even moet bezuinigen op de coke komt hij daar al snel aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moet je ook bijbehorende racegear kopen. Dan kijk je al meteen tegen een uitgave van 3/400 euro
Wejooooquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt helemaal vriend. Maar als hij even moet bezuinigen op de coke komt hij daar al snel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |