Druk F om respect te tonen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben er plaatsvervangend van slag van
Ik dacht dat je dat heerlijk vond. Lekker vroeg, bijna niemand nog wakker. Alsof je degene bent die de dag voor GEOPEND verklaartquote:Op maandag 23 maart 2020 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut allemaal he?
Enige voordeel is dat ik niet half 5 op hoef.
Lekker man. Beetje chillen en hoeren neuken in je vrije tijdquote:
Ik ben totaal niet productief thuisquote:Op maandag 23 maart 2020 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje chillen en hoeren neuken in je vrije tijd
Ik hoef gelukkig alleen vandaag op kantoor te werken. De rest van de week en volgende week werk ik thuis
Aha, nee geen last van. Het gaat nog wat worden als ik later weer fulltime op kantoor moet zittenquote:Op maandag 23 maart 2020 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet productief thuisben tussendoor zelfs de badkamer gaan schoonmaken
Same, werk echt aan het uitstellen de hele tijdquote:Op maandag 23 maart 2020 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet productief thuisben tussendoor zelfs de badkamer gaan schoonmaken
Wat pas echt erg is. Ik moet echt naar de kapper maar dat gaat ook niet meer gebeuren voorlopigquote:Op maandag 23 maart 2020 20:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Same, werk echt aan het uitstellen de hele tijd
Maar we moeten er maar aan wennen zo
Same.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat pas echt erg is. Ik moet echt naar de kapper maar dat gaat ook niet meer gebeuren voorlopig
Zal ik tondeuse erover halen
Gelukkig net voor de maatregelen nog geweestquote:Op maandag 23 maart 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat pas echt erg is. Ik moet echt naar de kapper maar dat gaat ook niet meer gebeuren voorlopig
Op zich kan ik het zelf proberen bij te werkenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Same.
Is al te lang eigenlijk. Moeilijk dit.
Dan kan ik binnenkort wel een manbun makenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gelukkig net voor de maatregelen nog geweest![]()
Dat zal dan maar moeten, RIP Mortaxx z'n kapsel
Is weer eens een keer wat andersquote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kan ik binnenkort wel een manbun maken
Daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 23 maart 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom doe je het hequote:Op maandag 23 maart 2020 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoorde dat jij dat zeer aantrekkelijk vindt
Manbun unitedquote:Op maandag 23 maart 2020 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kan ik binnenkort wel een manbun maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |