Ga kijken soort skins maar dan spaans denk dat je het leuk gaat vindenquote:
Ja, vandaag maar thuiswerken. Dan morgen naar kantoor als ik zin heb vroeg op te staan. EN DAN WEEKENDquote:Op maandag 23 maart 2020 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee, zit al een week thuis. Jij?
Kut allemaal he?quote:Op maandag 23 maart 2020 06:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, vandaag maar thuiswerken. Dan morgen naar kantoor als ik zin heb vroeg op te staan. EN DAN WEEKEND
Ja gedoe. En dat voor die paar dodenquote:Op maandag 23 maart 2020 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut allemaal he?
Enige voordeel is dat ik niet half 5 op hoef.
Je hebt toch niet op het strand gelegen he?quote:Op maandag 23 maart 2020 06:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gedoe. En dat voor die paar doden
Nee hou daar niet zo van. Gewoon kratje bier mee en op terras van pleinquote:Op maandag 23 maart 2020 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt toch niet op het strand gelegen he?
quote:Op maandag 23 maart 2020 06:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hou daar niet zo van. Gewoon kratje bier mee en op terras van plein
weekend??? lamme lulquote:Op maandag 23 maart 2020 06:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, vandaag maar thuiswerken. Dan morgen naar kantoor als ik zin heb vroeg op te staan. EN DAN WEEKEND
Heb je nou alweer vakantie? Ik ga later als ik groot ben ook jouw werk doen hoor. Je bent nog vaker vrij dan mensen in het onderwijsquote:Op maandag 23 maart 2020 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee, zit al een week thuis. Jij?
Bedanktquote:Op maandag 23 maart 2020 08:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gm Haagsie!
Goed nieuws allen. Het topic is weer geopend voor de dag!
Ligt hier bijna geheel stilquote:Op maandag 23 maart 2020 10:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh Wist niet dat je daardoor helemaal zonder werk kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |