Je zou je 5.4 nog hadden moeten ophalen op het centrale examen. Kutleefquote:
Die zijn al dood amigo. Ik sta gewoon achter het beleid van Nederland. Groepsimmuniteit is waar we voor gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als je opa of oma het zou krijgen?
Matige sneue troll ben je ook
Is dit niet een ban aanvraag?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij niet, mod zijnde, gewoon even een bannetje aankaarten bij de admins? Zijn we er meteen vanaf
Dat zou zomaar eens kunnenquote:
Myrr's destiny is toch huisvrouw dus die cijfers maken allemaal niet uit in het groter geheel. Lijkt me een heerlijk leven. Iedere dag een beetje met je leuter spelen en als je je verveelt stap je achter je stuurt voor een goede pot F1quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je 5.4 nog hadden moeten ophalen op het centrale examen. Kutleef
Dat mag eigenlijk niet hè. Hoop voor je dat de experts er niet naar kijken anders ben je straks zelf pleite. Al heb je dan wel hetzelfde effect aangezien je mij dan ook niet meer zietquote:
Voor hoelang zal dat zijn? 24 uur? Dat zal niet veel teweeg brengenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat mag eigenlijk niet hè. Hoop voor je dat de experts er niet naar kijken anders ben je straks zelf pleite. Al heb je dan wel hetzelfde effect aangezien je mij dan ook niet meer ziet
Toch 24 uur zonder mij. Ik zou het eens overwegen vriendelijke reusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hoelang zal dat zijn? 24 uur? Dat zal niet veel teweeg brengen
Langer mag ook, graag zelfs, daar zou je FOK! Een groot plezier mee doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch 24 uur zonder mij. Ik zou het eens overwegen vriendelijke reus
We moeten elkaar juist steunen in deze ongelofelijk zware tijden waar iedere dode door corona er 1 teveel isquote:
Van mij mag fok-it ook langer wegblijven inderdaad. Is mij om het even aangezien het mij niet zoveel interesseert. Ik praat graag met jullie allemaalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Langer mag ook, graag zelfs, daar zou je FOK! Een groot plezier mee doen
Allemaal behalve @Fok-it bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van mij mag fok-it ook langer wegblijven inderdaad. Is mij om het even aangezien het mij niet zoveel interesseert. Ik praat graag met jullie allemaal
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweedequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Allemaal behalve @:Fok-it bedoel je?
Er is niemand waar ik niet mee door 1 deur kan hierquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Allemaal behalve @:Fok-it bedoel je?
Ik zou het eerder gezwets noemenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweede
Tuurlijk wel. We maken er gewoon het beste van allemaal samen. We zijn 1 fok hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze alleen allemaal graag met hem praten is een tweede
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh sorry, we moesten aardig doen in deze gekke tijd.
:s normaal doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh sorry, we moesten aardig doen in deze gekke tijd.
Het was ook gemeend, daar sta ik ook achter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet sportief om te openen met een belediging en dan net doen alsof het niet gemeend was. Sta dan ook als een blok achter je opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |