Lekker hoorquote:
Ja. Ik vond Tobey een goede Peter Parker, maar ik vond de verhalen ook beter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is die met tom holland toch?
ik heb alleen de tobey maguire films gezien en 1 met emma stone en dat knullige vriendje van dr
vond Tobey wel beste spidey imo maar dat zal wel biased zijn omdat nostalgiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik vond Tobey een goede Peter Parker, maar ik vond de verhalen ook beter.
Hij was niet zo'n goede Spider-Man.
Tom is een meer jonge Peter, echt nog een scholier. Tobey was toch al wat ouder, waardoor het wat ongeloofwaardiger was dat hij zo'n butje was.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond Tobey wel beste spidey imo maar dat zal wel biased zijn omdat nostalgie
die andrew garfield vond ik helemaal niks en tom holland heb ik nog niet gezien
Tom is inderdaad nog echt een broekie, hij is zelfs jonger dan ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tom is een meer jonge Peter, echt nog een scholier. Tobey was toch al wat ouder, waardoor het wat ongeloofwaardiger was dat hij zo'n butje was.
Een voordeel van de nieuwe serie is dat Peter meer mensen heeft om mee om te gaan omdat hij al in een gedeeld universum is.
Ik vind het jammer dat ze iedereen hebben gecolorwashed wel. Ze hebben dan wel geprobeerd iedereen echt zijn eigen identiteit te geven, Flash, Ned, MJ. Het is daardoor meer een tienerfilm.
Op het einde nog even een RIP voor Stan Lee en Steve Ditko.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tom is inderdaad nog echt een broekie, hij is zelfs jonger dan ik
ja klopt want deze spiderman is wel mcu ja. maar de doelgroep van de mcu was volgens mij voornamelijk tieners althans als je kijkt naar de avengers etc
Ahhahahquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
whaha waar hebben jullie nerdjes het nou weer over? geef me je lunchgeld
Sorry, post maar weer linkjes van kutmuziek.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
enige kutmuziek die ik hoor is je moeders gekreun wanneer ik aan haar clit zuigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, post maar weer linkjes van kutmuziek.
wat denk je dat ik nu doe danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]lunchgeld
Niet gewoon door middel van dreigementen en alpha dominant gedrag de lunch van andere collecten
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe gooit een eitje zachtjes kapot op je hoofd
Vindt jou wel een type wat gewoon zijn broek naar beneden doet om te krijgen wat hij wiltquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
enige kutmuziek die ik hoor is je moeders gekreun wanneer ik aan haar clit zuig
[..]
wat denk je dat ik nu doe dan
@SuperwormJim en @Faux. hebben volgens mij nog nooit eitjes kapot geschoten als verse ONZ-mods.quote:
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vindt jou wel een type wat gewoon zijn broek naar beneden doet om te krijgen wat hij wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |