Dat doet Flippie ook tegen fokkie en mijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is ondertussen een soort onderlinge strijd geworden tussen ons
wie kan de ander zijn dag het meest vergallen (op een leuke manier uiteraard)
daar is ze bij mij 8 jaar geleden al mee begonnenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat doet Flippie ook tegen fokkie en mij
Jij bent duidelijk niet bekend met wat internet klassiekers ouwe reusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zou ik niet op mijn werk zijn he helder licht
bingoclub is namelijk gesloten
Wat een nare juffrouw is het ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar is ze bij mij 8 jaar geleden al mee begonnen
jawel maar ik vind man bijt hond sowieso al om te jankenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met wat internet klassiekers ouwe reus
We nemen het mee naar achterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel maar ik vind man bijt hond sowieso al om te janken
Bah wat een homofobe opmerking. Valt me tegen van jequote:
je weet wie het zegt tochquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah wat een homofobe opmerking. Valt me tegen van je
kijk je dat serieus? krijg echt plaatsvervangende schaamte bij die leerlingenquote:
Mwah, sommige zijn echt gewoon goed zeg maar. Als in, die hebben iets goed in zich. Is mooi om te zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet wie het zegt toch
[..]
kijk je dat serieus? krijg echt plaatsvervangende schaamte bij die leerlingen
het staat hier wel eens op maar ik kan daar dus echt niet naar kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, sommige zijn echt gewoon goed zeg maar. Als in, die hebben iets goed in zich. Is mooi om te zien.
Hou wel van dat soort programma's
nee hij stond op nietflex toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie Spider-Man Far From Home gezien?
Ik kijk hem nu, hij is wel grappig.
Die wimpersquote:
Dat is die met Zendaya toch? Hoeveel Spider-Man remakes kunnen ze makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie Spider-Man Far From Home gezien?
Ik kijk hem nu, hij is wel grappig.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is die met Zendaya toch? Hoeveel Spider-Man remakes kunnen ze maken
dit is de derde pasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ken haar alleen uit de 2 Spider-Man films. Doet me beetje denken aan Julia Stiles van vroeger.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga daar geen geld voor betalen.
Zonde, is echt een film met een enorme potentie. Gaat zo enorm veel goed.quote:
dit is die met tom holland toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde, is echt een film met een enorme potentie. Gaat zo enorm veel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |