Natuurlijk is het tyfusslecht, het is Star Wars.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat een tyfusslechte serie is dat, godtering, season finale meegekeken met een vriend van me
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
nog slechter dan star wars zelf en dat is al niet uit te staan
quote:
Zeker te weinig homo seks voor je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat een tyfusslechte serie is dat, godtering, season finale meegekeken met een vriend van me
Denk wel dat de kans groot is dat we die kant opgaan overigens. Kan me niet voorstellen dat we op deze wijze blijven door ploeteren.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal Team Rocket waarschuwen als ik er 1 zie.
You never know. Welke kant ze ook opgaan, ze zullen het beste met ons voor hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk wel dat de kans groot is dat we die kant opgaan overigens. Kan me niet voorstellen dat we op deze wijze blijven door ploeteren.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Op de laatste films na is Star Wars echt GOAT
Ik geef het nog wel even hoor. Aangezien ik thuis werk hoef ik pas later naar bedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Iedere keer als ik Kidd in de avond zie posten ben ik bang dat het topic dicht gaat
Dat denk jijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:superwormjim en @:faux. hebben volgens mij nog nooit eitjes kapot geschoten als verse ONZ-mods.
Wat ik ervan heb gezien is dat ook walgelijk saai ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat Star Trek nog verschrikkelijker is
lmao, heb niks met scifi maar star trek (oude) heeft nog wat charmants gestyleerds. star wars is echt romantische sprookjestroep bedoeld voor kinderenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat Star Trek nog verschrikkelijker is
HATEN IS VERLATENquote:
Wat bestel je allemaal daar danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang bol.comGoden maar blijven leveren.
Hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |