Ik geef het nog wel even hoor. Aangezien ik thuis werk hoef ik pas later naar bedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Iedere keer als ik Kidd in de avond zie posten ben ik bang dat het topic dicht gaat
Dat denk jijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:superwormjim en @:faux. hebben volgens mij nog nooit eitjes kapot geschoten als verse ONZ-mods.
Wat ik ervan heb gezien is dat ook walgelijk saai ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat Star Trek nog verschrikkelijker is
lmao, heb niks met scifi maar star trek (oude) heeft nog wat charmants gestyleerds. star wars is echt romantische sprookjestroep bedoeld voor kinderenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat Star Trek nog verschrikkelijker is
HATEN IS VERLATENquote:
Wat bestel je allemaal daar danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang bol.comGoden maar blijven leveren.
Hoezo?quote:
🤣🤣🤣 Droge!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo?
Momentje, mijn pizza salami met marsepein en hopjesvla is klaar
Oh gewoonquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo?
Momentje, mijn pizza salami met marsepein en hopjesvla is klaar
https://petities.nl/petit(...)voorbij-is?locale=nlquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stelt er eentje in COR dat we drie weken verplicht thuis moeten blijven, iedereen, behalve verplegers. Maar dat we wel een 'overlevingspakket' mogen krijgen.
Echt, dit soort types...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |