Zolang bol.comGoden maar blijven leveren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben echt wel beetje huiverig als ze echt alles dicht gaan gooien straks
Wel degene met de meeste tranen volgens mijquote:
Staat ook nog steeds in mijn lijst.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Das Boot gekeken.
Wat een topfilm.
is er nog chocolaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat ook nog steeds in mijn lijst.
Nja meer het punt dat ik echt klein woon. Pre-corona kwamen de muren soms al op me af. Stel dat je zoiets in het ergste geval maanden moet volhouden. Weet niet hoe ik dat ga doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang bol.comGoden maar blijven leveren.
Oh heb geen traantje gelaten eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel degene met de meeste tranen volgens mij
Mijn lijst is nog steeds smerig vol.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat ook nog steeds in mijn lijst.
Nee ik ook niet, maar hun bedoel ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heb geen traantje gelaten eigenlijk.![]()
Ja dat lijkt me wel enorm kut ja, dan moet je ook wel even elke dag een wandeling maken. Dat moet ik nu al met dit weerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja meer het punt dat ik echt klein woon. Pre-corona kwamen de muren soms al op me af. Stel dat je zoiets in het ergste geval maanden moet volhouden. Weet niet hoe ik dat ga doen
Pas op voor Zubat, krijg je corona van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik mis het wel om achter Pokemon aan te jagen in de buitenlucht.
Ja ik ook, ze zijn gelukkig bezig met thuiswerken bij mijn werk dus hopelijk kan ik daar snel mee aan de slagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel enorm kut ja, dan moet je ook wel even elke dag een wandeling maken. Dat moet ik nu al met dit weer
Zal dat veel helpen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze zijn gelukkig bezig met thuiswerken bij mijn werk dus hopelijk kan ik daar snel mee aan de slag
Dumbledore gaat doodquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Maar had gvd vandaag al een enorme spoiler ergens gelezen voor ik ging kijken, zo kut is dat.
Nou ja, heb je in ieder geval weer wat van structuur terug. Maar mentaal zal het niet beter gaan nee als ik maanden thuis moet zittenquote:
Wij blijven er gewoon zijn voor jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben echt wel beetje huiverig als ze echt alles dicht gaan gooien straks
Fijn om te horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |