Mag niet van z'n moeder.quote:
ja da's waar, dat mag wel als je binnen blijft.quote:
Je mag buiten ook wel klappen maar liefst wel zonder iemand om je heen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja da's waar, dat mag wel als je binnen blijft.
*klap* *klap* *klap*
Genot.
hmmja...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag buiten ook wel klappen maar liefst wel zonder iemand om je heen.
Wat zit er in zo'n pakketquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stelt er eentje in COR dat we drie weken verplicht thuis moeten blijven, iedereen, behalve verplegers. Maar dat we wel een 'overlevingspakket' mogen krijgen.
Echt, dit soort types...
Ik zeg al de hele week; er zijn types die echt geilen op deze crisis; kan ze niet zwartgallig genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat zit er in zo'n pakket
Maar wie bezorgt die pakketten als alleen verplegers naar buiten mogen. Bestaat de Sint dan toch echt?
wat een ellende allemaal he...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En anders op zijn minst even 1.5 meter afstand houden.
Was toch ook voor Trump. Mensen die niet eens zo zeer pro-Trump waren maar dachten dat hij destructief zou zijn voor de wereld, wat tot op heden nog best meevalt, en dat gewoon als een soort leuke ervaring zagenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zeg al de hele week; er zijn types die echt geilen op deze crisis; kan ze niet zwartgallig genoeg.
Jepquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat een ellende allemaal he...
En dan zit jij in risico categoriequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zeg al de hele week; er zijn types die echt geilen op deze crisis; kan ze niet zwartgallig genoeg.
Ik ben best links hoor... maar dat 'de economie doet er nu niet toe!' geroep begint echt te irriteren... wat voor samenleving denken die TOTAL LOCKDOWN-roepers straks te hebben?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch ook voor Trump. Mensen die niet eens zo zeer pro-Trump waren maar dachten dat hij destructief zou zijn voor de wereld, wat tot op heden nog best meevalt, en dat gewoon als een soort leuke ervaring zagen
Ach ja. Zij kunnen er ook niks aan doen. Kan je er maar beter een beetje van genieten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, met mijn volle bos haar wordt dat afzien nu de kapper dicht is.quote:
nee sorry, ben echt te lam vandaag... maar ik weet het te vinden wanneer ik weer opgeladen ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Etto, zin in een potje hax?
https://www.haxball.com/play?c=jC7tay43fjU
bijna poëzie deze zin.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Moet zo slapen maar geen zin, of naja geen zin om op te staan.
Ja, bizar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben best links hoor... maar dat 'de economie doet er nu niet toe!' geroep begint echt te irriteren... wat voor samenleving denken die TOTAL LOCKDOWN-roepers straks te hebben?
Neem je ook een manbun?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, met mijn volle bos haar wordt dat afzien nu de kapper dicht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |