Te lam van quarantainequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee sorry, ben echt te lam vandaag... maar ik weet het te vinden wanneer ik weer opgeladen ben.
thuiswerkenquote:
Ik vind vaak ook raar eruit zien als een man ineens geen baard meer heeft.quote:
Ik ga morgen maar weer eens een kopje koffie drinken. Erg lekker is dat altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
thuiswerken
drink nu ook weer VEEL MEER koffie... echt niet slim
Nee, dit kan nietquote:
Nou, hier zie je het nou he, wat er gebeurt, als je die troep aanraaktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
BLIJF VAN ME KOFFIE AF FOKIT, OF IK RAM JE HEULEMAAL IN MEKAAAREEAAAAAARAAGH
Wat drink jij dan. Thee of zoquote:
Lekker man. Theetje.of watertjequote:
HA! Thee...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Theetje.of watertje
Of Karvan Cevitamgoden
Vandaag een hele thermoskan er door ja... Was mild en niet red roast, maar toch.quote:
Is dat een soort limonade?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Theetje.of watertje
Of Karvan Cevitamgoden
Dan moet ik opeens weer m'n id laten zienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vaak ook raar eruit zien als een man ineens geen baard meer heeft.
Dat kan je af en toe wel aflezen aan z'n posts ja HAHAHAHAquote:
Ja geen idee, de een noemt het siroop, de ander ranja, de ander karvan cevitam en de ander limonade. Allemaal hetzelfde volgens mijquote:
AHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan je af en toe wel aflezen aan z'n posts ja HAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |