Zoveel is er niet op tv toch overdagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef moemoe het volgende:
Ik hang vooral voor de tv, zing een beetje en doe pirouettes.
Oh jammer ben wel benieuwd waar hij op valtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, helaas. Volgens mij is die eierkampioen al voorzien.
Wordt je daar niet hondsdol van?quote:
Misschien kan hij pics posten van celebrities om zijn voorkeuren aan te geven?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh jammer ben wel benieuwd waar hij op valt
Dit vind ik echt een heel goed idee!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien kan hij pics posten van celebrities om zijn voorkeuren aan te geven?
Makkelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef moemoe het volgende:
Houden jullie het nog een beetje uit binnenskamers peepz?
Pure schoonheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh jammer ben wel benieuwd waar hij op valt
Was weer goeie aflevering hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk de nieuwe Star Wars film gezien.
Was vast enorm kut.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
AMA DRAAAAAAMAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt wel beetje huiverig als ze echt alles dicht gaan gooien straksquote:
Te veel is deprimerend, maar niet kijken is ook weer geen optie.quote:
Wow jeetje... Hoiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMA DRAAAAAAMAAAAAAAAAAAA
lama.
pyjama.
Zolang bol.comGoden maar blijven leveren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben echt wel beetje huiverig als ze echt alles dicht gaan gooien straks
Wel degene met de meeste tranen volgens mijquote:
Staat ook nog steeds in mijn lijst.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Das Boot gekeken.
Wat een topfilm.
is er nog chocolaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat ook nog steeds in mijn lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |