SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Al het dagjesvolk komt weer binnenvallen met HET VALT ALLEMAAL WEL MEE, JULLIE WILLEN EEN LOCKDOWN.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nuja.
Om nu op basis van 1 dag te concluderen dat alles beter gaat vanaf nu.
Net als vice versa overigens. Maar goed. Dat is al helemaal spelen met vuur hier.
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Zijn er al verbeteringen in Italië?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Marechaussee maakt zich op voor weren reizigers
DEN HAAG - De marechaussee maakt zich op om toe te zien op het verbod voor mensen van buiten de Europese Unie om naar Nederland te reizen. Ook voor het korps is het naar eigen zeggen nog gissen hoeveel werk dat verbod, dat donderdag om 18.00 uur ingaat, gaat opleveren.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-weren-reizigers![]()
Ja het is wel vermoeiend jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Al het dagjesvolk komt weer binnenvallen met HET VALT ALLEMAAL WEL MEE, JULLIE WILLEN EEN LOCKDOWN.
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.![]()
![]()
Uiteraard, het kan natuurlijk altijd alsnog flink de andere kant opgaan, maar dat dit nu niet gebeurt is positief.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds klotecijfers, maar het lijkt niet totaal in het gezicht te exploderen vooralsnog... maar als de piek nog moet komen kan het hard gaan natuurlijk...
Ben nu vooral benieuwd naar de cijfers van komend weekend![]()
Je zo zorgen maken😂quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Al het dagjesvolk komt weer binnenvallen met HET VALT ALLEMAAL WEL MEE, JULLIE WILLEN EEN LOCKDOWN.
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.![]()
Statistiek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.
Zegt niks.![]()
Ja dit dus, nog steeds in lijn met mogelijk 10.000 officiële besmettingen eind volgende week.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Carnaval maakt meer kapot dan u lief isquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:43 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
In Uden dus zeer veel gevallen.My friends all drive horses![]()
Staatsobligaties NL weer in de negatieve rente, dus door te lenen verdient NL weer, hoorde ik net op radio1. Tip aan Hoekstra: Ik zou nou dus lenen.I´m back.![]()
Daar wordt nu een triage tent bij het ziekenhuis gebouwd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:43 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
In Uden dus zeer veel gevallen.![]()
@Nober geloofde dit niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:43 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
In Uden dus zeer veel gevallen.![]()
![]()
op alibibaba schijnen professionele beademingsapparatuur niet eens zo duur te zijn
https://www.alibaba.com/showroom/medical-ventilator-price.html![]()
Het is jammer dat we niet weten hoeveel mensen t al gehad hebben want dat zou de rest mss kunnen geruststellen.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Wel laat, in Maastricht al langer als een week nu.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Daar wordt nu een triage tent bij het ziekenhuis gebouwd.![]()
Met de 90 miljard aan extra steun en ingestorte economie gaat er zeker een hoop geleend worden dit jaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
Staatsobligaties NL weer in de negatieve rente, dus door te lenen verdient NL weer, hoorde ik net op radio1. Tip aan Hoekstra: Ik zou nou dus lenen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
danquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wel laat, in Maastricht al langer als een week nu.![]()
Gewoon een situatie in Zierikzee:
Ik loop op straat voor de dagelijkse boodschapjes. Fietst er een of andere lul de behanger heel dichtbij naast mij, luid roggelend en proestend. Geen hand voor de mond uiteraard. Ik bedankte hem en hij keek mij raar aan.
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.![]()
??????????????????????????????quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
#Spannend zo
tis trouwens geen exponentiële groei, maar logaritmische groeiOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ah joh 7 april weer lekker alles open gooien, niks aan het handje! © Roos94quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
Ik loop op straat voor de dagelijkse boodschapjes. Fietst er een of andere lul de behanger heel dichtbij naast mij, luid roggelend en proestend. Geen hand voor de mond uiteraard. Ik bedankte hem en hij keek mij raar aan.
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat gaat ook gebeuren, ik zeg niet dat het mijn keuze zou zijn. Maar ik heb het hier niet voor het zeggen. Let maar op, Rutte knalt de boel straks gewoon open.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ah joh 7 april weer lekker alles open gooien, niks aan het handje! © Roos94![]()
Rip roos94-20quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.
My friends all drive horses![]()
FA in Engeland heeft de voetbalcompetitie inmiddels t/m 30 april opgeschort.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat weten we binnenkort. Men is bezig om bloedmonsters van donoren te testen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef deedeetee het volgende:
Het is jammer dat we niet weten hoeveel mensen t al gehad hebben want dat zou de rest mss kunnen geruststellen.![]()
Inderdaad, werkelijk NIEMAND beweert hier dat hij/zij een arts of viroloog is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want luisteren naar wat de WHO en ervaren artsen in het buitenland aan kritiek op Nederland hebben valt idd echt METEEN onder dat je zelf een gediplomeerd viroloog bent!Ga toch heen met dit soort onzin!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Er is veel wat wij in het zuidwesten van NL noemen "lomp" volk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.I´m back.![]()
7 april komt veels te vroeg, let maar op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, ik zeg niet dat het mijn keuze zou zijn. Maar ik heb het hier niet voor het zeggen. Let maar op, Rutte knalt de boel straks gewoon open.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En dan die mongool bij de Welkoop die de cassiere luid vroeg
"Zo! Ik hoorde dat een van je collega's Cornona heeft!"
Wat wil je hiermee bereiken joh.Twiddel![]()
1700+ nieuwe cases in de staat New Yorktwitter:DanLinden twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:45:17New York State now has 4,152 positive cases, an increase of 1,769 since yesterday. https://t.co/wX3CUFeqzW https://t.co/Ub2SPVy72B reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
GRAATquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik snap er geen snars van. Wil je hem even uitleggen? Graat korte, makkelijke woorden gebruiken hoor!Hooguit van 3 lettergrepen, maar die het liefst ook niet te vaak gebruiken.
![]()
![]()
!!!!!!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vertel ons meerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Van die mensen in de supermarkt die op 2 cm achter je staan te hijgen![]()
jah, ik vind het zo scary , blijf gewoon uit de buurtquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Van die mensen in de supermarkt die op 2 cm achter je staan te hijgen![]()
![]()
Ah, dus Google hielp niet tegen corona? Trumpquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
1700+ nieuwe cases in de staat New Yorktwitter:DanLinden twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:45:17New York State now has 4,152 positive cases, an increase of 1,769 since yesterday. https://t.co/wX3CUFeqzW https://t.co/Ub2SPVy72B reageer retweet
![]()
![]()
Poeh, ik vrees dat half mei het normale leven weer zijn gang zal gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
7 april is toch alles weer normaal volgens deze user.
Dat vond mevrouw Pippen niet leuk om te horen...My friends all drive horses![]()
QFTquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
7 april komt veels te vroeg, let maar op.![]()
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf![]()
![]()
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?![]()
Het is te hopen dat 'onze' aanpak toch de beste lijkt te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Mega vervelend, het overkwam mijn man en die draaide zich om en kuchte eens heel hard. Vent vloog meteen terug naar de toegestane afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Van die mensen in de supermarkt die op 2 cm achter je staan te hijgen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
1,5 meter uit elkaar natuurlijkquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De Nederlandse regering blijkt opeens geniaal en uiterst competent te zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf![]()
![]()
Kleine nuance: ze zijn heel intensief aan het testen geslagen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maak er wel Mei 2021 vanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Poeh, ik vrees dat half mei het normale leven weer zijn gang zal gaan.
Dat vond mevrouw Pippen niet leuk om te horen...![]()
Nobelprijs voor Ruttequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Skivakanties ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carnaval maakt meer kapot dan u lief is![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?![]()
![]()
Ik wil niks meer met jou te maken hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mega vervelend, het overkwam mijn man en die draaide zich om en kuchte eens heel hard. Vent vloog meteen terug naar de toegestane afstand.![]()
Je leeft nog!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
als jij 10 euro op mijn rekening stort als je het mis hebt, prima![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mogen wij dan als tegenprestatie in je gezicht roggelen als het niet zo is?![]()
![]()
Dan is wereldwijd Nederland in het nieuws en gaan we gewoon de geschiedenis in en staat zelfs Rutte in de Amerikaanse geschiedenisboeken!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?
RIP
En gewoon contactloos pinnen![]()
![]()
Welke staten zijn nou echt vollop gaan testen? New York & Washtington iig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine nuance: ze zijn heel intensief aan het testen geslagen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Veel werkquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, berg de slingers maar weer wegEn het zag er zo mooi uit!
![]()
Op mijn verjaardagquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
7 april is toch alles weer normaal volgens deze user.![]()
![]()
RIP F_d_L in knipperende neonleds?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Veel werkEn het zag er zo mooi uit!
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
RIP F_d_L in knipperende neonleds?![]()
![]()
En dat Jaap dan nog even een college aan alle wereldleiders geeft en de mic dropped voordat ie weglooptquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Dan is wereldwijd Nederland in het nieuws en gaan we gewoon de geschiedenis in en staat zelfs Rutte in de Amerikaanse geschiedenisboeken!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef -0- het volgende:
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Yep, want dit virus kan tot 3 dagen overleven op metalen oppervlaktes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Rutte en Jaap god👌👌👌👍quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat Jaap dan nog even een college aan alle wereldleiders geeft en de mic dropped voordat ie wegloopt![]()
En een Dab doetquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat Jaap dan nog even een college aan alle wereldleiders geeft en de mic dropped voordat ie wegloopt![]()
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:56:45BREAKING: Prince Albert, the leader of Monaco, has tested positive for coronavirus - AP reageer retweet
![]()
Ook gevangenen op terroristenafdeling gaan mondkapjes maken
Ook gevangenen op de terroristenafdeling in Vught zullen mondkapjes gaan maken om de druk op de reguliere productie wat te verlichten. Eerder werd al bekend dat onder meer in Sittard en Ter Apel is gestart met de productie van mondkapjes. "We wachten op de grondstoffen. Het voelt goed om iets te kunnen doen", zo stelt de directeur Veiligheid van de Penitentiaire Inrichting Vught.
Weet niet wat ik liever zou willen; geen mondkapje of een mondkapje gemaakt door een terrorist
Dit is gewoon raar :l![]()
Hoe extreem is dat eigenlijk. Is dat bij veel virussen zo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, want dit virus kan tot 3 dagen overleven op metalen oppervlaktes.![]()
We zitten nog steeds op een verdubbeling in net iets minder dan 4 dagen.Donderdag 12 maart zaten we op 614 gevallen dus precies 4x zoveel in 1 week.quote:Datum - aantal - toename
14-mrt 959 - 19,28%
15-mrt 1135 - 18,35%
16-mrt 1413 - 24,49%
17-mrt 1705 - 20,67%
18-mrt 2051 - 20,29%
19-mrt 2460 - 19,94%
En ik weet dat het niet alles zegt omdat we niet alle gevallen kunnen testen maar de verwachtingen komen voorlopig nog uit.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:56:45BREAKING: Prince Albert, the leader of Monaco, has tested positive for coronavirus - AP reageer retweet
![]()
![]()
Terrorist be like, eindelijk komt dat potje antrax nog van pas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ook gevangenen op de terroristenafdeling in Vught zullen mondkapjes gaan maken om de druk op de reguliere productie wat te verlichten. Eerder werd al bekend dat onder meer in Sittard en Ter Apel is gestart met de productie van mondkapjes. "We wachten op de grondstoffen. Het voelt goed om iets te kunnen doen", zo stelt de directeur Veiligheid van de Penitentiaire Inrichting Vught.
Weet niet wat ik liever zou willen; geen mondkapje of een mondkapje gemaakt door een terrorist
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Die gaan ineen harder dan wij, met hun herd-immunityquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef -river- het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)wege-virus~a38ff3fd/
Londen sluit metrostations af vanwege virus.
Rutte liet het ook als een vies ding vallen toen hij werd geïnformeerd![]()
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"![]()
De criteria voor testen veranderen continu. Dus de vraag is of je dit op deze manier kunt bekijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zitten nog steeds op een verdubbeling in net iets minder dan 4 dagen.
[..]
Donderdag 12 maart zaten we op 614 gevallen dus precies 4x zoveel in 1 week.
En ik weet dat het niet alles zegt omdat we niet alle gevallen kunnen testen maar de verwachtingen komen voorlopig nog uit.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij?![]()
Straks ontploffen zequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Het zegt niet alles, maar geeft wel een goed beeld. Wij testen steeds minder en minder, maar blijven wel ongeveer op die x2 per vier dagen zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zitten nog steeds op een verdubbeling in net iets minder dan 4 dagen.
[..]
Donderdag 12 maart zaten we op 614 gevallen dus precies 4x zoveel in 1 week.
En ik weet dat het niet alles zegt omdat we niet alle gevallen kunnen testen maar de verwachtingen komen voorlopig nog uit.![]()
Ja... dat is ook waarom winkelen in Italie enorm lang duurt nu. Iedereen moet afstand houden, max X aantal personen in de supermarkt, etc.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
fake newsquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
![]()
Nee, klanten bij de kassa zijn immuun.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"![]()
Ja dat krijg je met al die wisselende contacten, wel erg hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
![]()
Ziekenhuis zet tent neer om ‘vloedgolf’ aan nieuwe coronapatiënten op te vangen in Uden
UDEN - Ziekenhuis Bernhoven zet buiten een triagetent neer om de 'vloedgolf’ aan nieuwe coronapatiënten op te vangen. Dat zegt algemeen directeur Geert van den Enden in een videoboodschap aan het personeel. Hij kondigt ook aan dat de 'regionale en nationale overheid’ komen helpen.
https://www.bd.nl/uden-ve(...)en-in-uden~a5bf59ce/
@Zipportal![]()
Ja, dat lijkt me wel de bedoeling. Er waren hier ook genoeg kassa's open om dat op te vangen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Wat denk je nou zelf...quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Bedankt voor de link. Bizarre idioterie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)s-zorgpersoneel.html![]()
En wij hebben minder inwoners dan Italie toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe volgen we Italië nog steeds![]()
Wow, wist niet dat het zo overdreven streng is allemaal hoor. Kan toch weinig gebeuren als je minder dan 1,5 m op elkaar staat zonder elkaar aan te raken of naar elkaar te hoesten.![]()
Ja, 1,5m ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Kamervragen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Er is een bedrijf dat mondkapjes maakt, met bakken, ze bieden het aan bij het RIVM/Min VWS, maar die "weten nog niet of het nodig is" dus verkopen ze ze aan het buitenland.
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Wilders/Baudet/Klaver?![]()
Je ziet al kleine verschillen. Zo is de groei van gisteren naar vandaag al een stuk kleiner dan in Italië. Dat gaat bij exponentiële groei flink verschil maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe volgen we Italië nog steedsOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Plots het volgende:
Wow, wist niet dat het zo overdreven streng is allemaal hoor. Kan toch weinig gebeuren als je minder dan 1,5 m op elkaar staat zonder elkaar aan te raken of naar elkaar te hoesten.
Tics van je petten.![]()
Nee jij komt er wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Plots het volgende:
Wow, wist niet dat het zo overdreven streng is allemaal hoor. Kan toch weinig gebeuren als je minder dan 1,5 m op elkaar staat zonder elkaar aan te raken of naar elkaar te hoesten.![]()
Waarom zijn er nu weer random datums gepakt zodat een beetje leuk past? Vertekend beeld schetsen en daarmee paniek zaaien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn de fase van trollen hierover nu wel een beetje voorbij tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Plots het volgende:
![]()
Hier in Groningen is het (na 2 dagen iets rustiger) gewoon weer net zo druk op de weg... Zie veel mensen met twee of meer id auto zitten en groepjes op straat. Het lijkt nog niet echt door te dringen....
Werk zelf in een winkel en ook daar hebben mensen gewoon lak aan de regels, want die gelden voor iedereen behalve voor henzelf...vermoeiend![]()
![]()
Welke dag begon het in Nederland?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe volgen we Italië nog steedsThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Het is wel iets naar elkaar toe gegroeid hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
En wij hebben minder inwoners dan Italie toch?![]()
Minder slow chat.
Hihaho kan ook achterwege gelaten worden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik ben serieus. Wist niet dat men die 1,5 m zo letterlijk neemt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef bdd8 het volgende:
[..]
We zijn de fase van trollen hierover nu wel een beetje voorbij toch![]()
![]()
Net ff rondje door stad gereden (toch ff niks beters te doen) waar het in de wijk waar ik woon heel stil is, is het in centrum aardig druk,ouderen aan het wandelen, veel verkeer jeugd allemaal bij elkaar op skatebaan. Parkeerplaatsen bij woonboulevard/bouwmarkten zijn redelijk bezet![]()
Slim.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Contactloos pinnen verhoogd naar 100 euro.
Bron; telegraaf.![]()
Wij hebben veel eerder strenge maatregelen getroffen, dus volgens de modellen krijgen we geen Italiaanse toestanden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
17.00 uur crisisoverleg, verder nog niks. Al heeft Geert wel een debat aangevraagd. Morgen geeft Rutte sowieso altijd een persco.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef HulkHeld het volgende:
Staat er nog een persco/debat op het programma binnenkort?![]()
Jij dacht dat het spreekwoordelijk was? Zo ja, minder denkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Wist niet dat men die 1,5 m zo letterlijk neemt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Daar zit zeker geen ziekenhuis zoals in Uden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef roos94 het volgende:
Hier in schouwen duiveland (33k inwoners) maar 2 besmettingen.
#zeelandgenot![]()
veel eerder?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:06 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wij hebben veel eerder strenge maatregelen getroffen, dus volgens de modellen krijgen we geen Italiaanse toestanden.![]()
Live te volgen op NOS.nl?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
17.00 uur crisisoverleg, verder nog niks. Al heeft Geert wel een debat aangevraagd. Morgen geeft Rutte sowieso altijd een persco.![]()
twitter:fia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:18#F1 - FIA Formula 1 Dutch, Spanish and Monaco Grands Prix to be postponed
https://t.co/l2EecdGyFs reageer retweet![]()
Een cijfer update UMCU:
80% heeft een milde ziekte (let op! ook asymptomatische dragers daarbij)
Sterfte 0,3 tot 3% (afhankelijk van welk land)
Eenmaal op IC 50%(!) sterfte. Gelijk aan langer bekende ARDS.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Acute_respiratory_distress_syndrome
Kwetsbaar: Immungecompromitteerden en 70 plussers
Meer mannen dan vrouwen ziek.
IC Patienten zijn 1:1 <50 jaar en >50 jaar
R0=2-3 (tov griep =1.3) Dus groepen mensen vermijden!
Besmetting via lucht in vorm van druppels en mogelijk transmissie via contact en ontlasting.
(lees handen wassen)
Incubatietijd 4-14 dagen (max 24! dagen)
Herinfectie nog niet duidelijk.
Meest voorkomende symptomen (let op de verschillen):
Covid-19: Koorts (>38) Vermoeidheid en droge hoest. In mindere mate, spierpijn, keelpijn, hoofdpijn en kortademigheid. Soms ook loopneus en diarree
Griep: Koorts (>38) Vermoeidheid, droge hoest, spierpijn, hoofdpijn. In mindere mate, keelpijn, en loopneus. Soms ook kortademigheid.
Verkoudheid: Niezen, loopneus, keelpijn. In mindere mate, hoofpijn. Soms ook koorts, vermoeidheid, droge hoest en spierpijn"This is the first day of the rest of your life"![]()
Omdat de fokexperts die het allemaal beter weten als het RIVM nog slechter met statistiek omgaan als het instituut waar men alleen kritiek op levert.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer random datums gepakt zodat een beetje leuk past? Vertekend beeld schetsen en daarmee paniek zaaien.![]()
![]()
Dit is pertinent onwaar. Italië gooide 11 dorpen op slot. Op hetzelfde moment bij ons werd er gezegd handen goed wassen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:06 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wij hebben veel eerder strenge maatregelen getroffen, dus volgens de modellen krijgen we geen Italiaanse toestanden.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:08 schreef the_actraiser het volgende:
Een cijfer update UMCU:
80% heeft een milde ziekte (let op! ook asymptomatische dragers daarbij)
Sterfte 0,3 tot 3% (afhankelijk van welk land)
Eenmaal op IC 50%(!) sterfte. Gelijk aan langer bekende ARDS.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Acute_respiratory_distress_syndrome
Kwetsbaar: Immungecompromitteerden en 70 plussers
Meer mannen dan vrouwen ziek.
IC Patienten zijn 1:1 <50 jaar en >50 jaar
R0=2-3 (tov griep =1.3) Dus groepen mensen vermijden!
Besmetting via lucht in vorm van druppels en mogelijk transmissie via contact en ontlasting.
(lees handen wassen)
Incubatietijd 4-14 dagen (max 24! dagen)
Herinfectie nog niet duidelijk.
Meest voorkomende symptomen (let op de verschillen):
Covid-19: Koorts (>38) Vermoeidheid en droge hoest. In mindere mate, spierpijn, keelpijn, hoofdpijn en kortademigheid. Soms ook loopneus en diarree
Griep: Koorts (>38) Vermoeidheid, droge hoest, spierpijn, hoofdpijn. In mindere mate, keelpijn, en loopneus. Soms ook kortademigheid.
Verkoudheid: Niezen, loopneus, keelpijn. In mindere mate, hoofpijn. Soms ook koorts, vermoeidheid, droge hoest en spierpijnMag direct in de op.
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.Mai pben rai~!![]()
Zelfs Spanje zal net niet de Italiaanse toestanden bereiken, hoewel het daar wel hard doorettert.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Relatief gezien. Wij gingen in lock-down toen er 20 doden waren, Italie veel later.![]()
Ah ja, even vergeten dat buurtwacht dat zelf mag bepalenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf._!
Je denk niet dat het uitlekt als elk random politie petje dat weet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.Ik zal het zo even vragen aan Henk de wijkagent als hij langs komt fietsen.
![]()
Ik verwacht +6000 nieuwe besmettingen en +700 doden in italieEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
We lopen inderdaad steeds een ander aantal dagen achter op Italiëquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer random datums gepakt zodat een beetje leuk past? Vertekend beeld schetsen en daarmee paniek zaaien.![]()
Hier klopt dus geen snars van he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe volgen we Italië nog steeds
Wij lopen minder dan 16 dagen achter op Italie.
Nederland of 27 februari, Lombardije als cluster op 21 februari.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Misschien dacht hij gewoon 'Jezus, laat me mijn werk doen'quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.![]()
Heel begrijpelijk, maar ook heel jammerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:08 schreef Tarado het volgende:
twitter:fia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:18#F1 - FIA Formula 1 Dutch, Spanish and Monaco Grands Prix to be postponed
https://t.co/l2EecdGyFs reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
In Berlijn wordt bij het beursterrein een improv ziekenhuis gebouwd met 1000 bedden voor het geval dat. Ook opvallend om te zien hoe hoog het aantal besmettingen in Nordrhein-Westfalen vergeleken met de rest van het land (bron: Welt.de).![]()
Dat is iets te veel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef Anonymousz het volgende:
Ik verwacht +6000 nieuwe besmettingen en +700 doden in italie![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Onze BOA heeft veto, dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Vertel ons meer!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
Je gaat ervoor vandaagquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef Anonymousz het volgende:
Eerder een groene roggel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Voor Jaap dacht ik meer aan de gouden griffel![]()
![]()
Waarschijnlijk niet lang meer zoals jij ermee omgaatquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef roos94 het volgende:
Hier in schouwen duiveland (33k inwoners) maar 2 besmettingen.
#zeelandgenot![]()
COR is Elysium.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat doet ie al lijkt mequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jij dacht dat het spreekwoordelijk was? Zo ja, minder denken"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Als het alleen carnaval was geweest, dan zouden heel Brabant en Limburg dit soort aantallen zien. Bovendien, carnaval was dit jaar erg rustig vanwege de storm en daardoor afgelaste activiteiten en optochten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carnaval maakt meer kapot dan u lief is
Wat mij persoonlijk ook opviel, is dat het gebied rond Uden, waar nu de piek ligt, hetzelfde gebied is waar Q-koorts en vee gerelateerde MRSA voorkwamen. Beide ziektes die door dieren veroorzaakt werden. Weet niet of het toeval is, maar zou het niet kunnen zijn dat mensen in die regio door een hogere blootstelling aan deeltjes van dieren door de vele veebedrijven een soort van overgevoeligheid hebben?![]()
![]()
Ik ben immuungecompromitteerd- volgens de arts gewoon door blijven gaan met de medicatie.. RIP.quote:
Er nuttige informatie though. Thanks!I see peas of green, red roses too....![]()
En daarna werd je met een knuppel geramd omdat je niet ver genoeg afstand nam?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
Wel frappant idd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als het alleen carnaval was geweest, dan zouden heel Brabant en Limburg dit soort aantallen zien. Bovendien, carnaval was dit jaar erg rustig vanwege de storm en daardoor afgelaste activiteiten en optochten.
Wat mij persoonlijk ook opviel, is dat het gebied rond Uden, waar nu de piek ligt, hetzelfde gebied is waar Q-koorts en vee gerelateerde MRSA voorkwamen. Beide ziektes die door dieren veroorzaakt werden. Weet niet of het toeval is, maar zou het niet kunnen zijn dat mensen in die regio door een hogere blootstelling aan deeltjes van dieren door de vele veebedrijven een soort van overgevoeligheid hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I´m back.![]()
In Italië heeft het virus al langer gecirculeerd, is een scenario dat ik vaker heb gehoord.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Goede onderbouwing, wanneer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef Anonymousz het volgende:
Als het alleen carnaval was geweest, dan zouden heel Brabant en Limburg dit soort aantallen zien. Bovendien, carnaval was dit jaar erg rustig vanwege de storm en daardoor afgelaste activiteiten en optochten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef Coelho het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carnaval maakt meer kapot dan u lief is
Wat mij persoonlijk ook opviel, is dat het gebied rond Uden, waar nu de piek ligt, hetzelfde gebied is waar Q-koorts en vee gerelateerde MRSA voorkwamen. Beide ziektes die door dieren veroorzaakt werden. Weet niet of het toeval is, maar zou het niet kunnen zijn dat mensen in die regio door een hogere blootstelling aan deeltjes van dieren door de vele veebedrijven een soort van overgevoeligheid hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Praten daar met veel consumptie waarschijnlijkquote:[ afbeelding ]![]()
we zijn nog steeds niet in lock-down dus laten we even afwachten of die curve echt af gaat buigenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Relatief gezien. Wij gingen in lock-down toen er 20 doden waren, Italie veel later.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het alleen carnaval was geweest, dan zouden heel Brabant en Limburg dit soort aantallen zien. Bovendien, carnaval was dit jaar erg rustig vanwege de storm en daardoor afgelaste activiteiten en optochten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wel frappant idd.![]()
![]()
2 Chinese toeristen eind januari en een geevacuurde man uit Wuhan. Daarna de eerste meldingen op 21 februari, van deze lijst klopt dus uberhaupt niksquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:15 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
In Italië heeft het virus al langer gecirculeerd, is een scenario dat ik vaker heb gehoord.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat zijn geen "random datums", dat geeft aan hoeveel dagen we achter lopen op hetzelfde scenario.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Komt geen lockdown. Dit blijft gewoon zo een tijdje. Niet dat ik het weet, maar een echte lockdown zie ik hier echt niet gebeuren.![]()
Totaal niet. Wij lopen 6 dagen achter qua meldingen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zijn geen "random datums", dat geeft aan hoeveel dagen we achter lopen op hetzelfde scenario.
Italie had er toen een paar tegelijk, maar waar jij die 16 vandaan trekt...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nee, want je weet niet wat er uit de berekeningen van de RIVM zijn gekomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zijn geen "random datums", dat geeft aan hoeveel dagen we achter lopen op hetzelfde scenario.![]()
Dat vind ik nou ook weer niet zo veilig...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Contactloos pinnen verhoogd naar 100 euro.
Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraafWie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat zie ik ook niet werken in dit land.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Komt geen lockdown. Dit blijft gewoon zo een tijdje. Niet dat ik het weet, maar een echte lockdown zie ik hier echt niet gebeuren.![]()
Waarom niet? Omdat er dan met een gestolen pinpas 100 euro kan worden gepind?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer niet zo veilig...![]()
Ook geen tijd voorquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet werken in dit land.
Vakman pur sang![]()
"Komt geen lockdown"quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Komt geen lockdown. Dit blijft gewoon zo een tijdje. Niet dat ik het weet, maar een echte lockdown zie ik hier echt niet gebeuren.
"Niet dat ik het weet"![]()
![]()
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:20:13Along with the Monaco GP postponement some extraordinary news - Prince Albert II has tested positive for COVID-19: https://t.co/mMdcnUx4ag reageer retweet
![]()
ze hebben het aantal doden gematcht. en dat is het cijfer wat ertoe doet. zie je gelijk hoe ver nederland achterloopt tov Italiequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer random datums gepakt zodat een beetje leuk past? Vertekend beeld schetsen en daarmee paniek zaaien.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Nou, criminelen horen dit vast ook...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat er dan met een gestolen pinpas 100 euro kan worden gepind?
Je zou je pinpas maar kwijt raken.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik vroeg aan een vakkenvuller of hij op de artikelen spuugt. Ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ wat? “ wat hij gaf.Géén kloon van tvlxd!![]()
er is tot nu toe geen voorspelling van hem juist gebleken...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Markesh het volgende:
[..]
"Komt geen lockdown"
"Niet dat ik het weet"
dus dat is zorgelijk![]()
Buiten dat zijn we het rioolputje van Europa en denk maar niet dat al die zooi die we binnenhalen mee gaat werken met onze knuffel mentaliteit.quote:![]()
Nog even terugkomend op de bullshittabel met de vergelijking Italie, Nederland:
Italie 21 feb: 16 meldingen (+16)
Nederland 27 februari: 1 melding (+1)
Nederland 2 maart: 18 meldingen (+8)
Selectieve grafiek kan de prullenbak in lijkt meThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik denk wel dat het voordeel opweegt tegen het nadeel maar je moet sowieso goed op je pinpas passen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, criminelen horen dit vast ook...
Je zou je pinpas maar kwijt raken.Zal wel gemakkelijker zijn nu met die 1,5 afstand, mensen letten wel op.
![]()
Wij namen wel eerder maatregelen though. Je kan een paar dorpjes niet vergeleken met heel Nederland. Italie ging pas op slot (als geheel) toen ze al duizenden besmettingen hadden. Véél meer. Ja, wij hadden op dat moment al veel meer besmettingen (onbevestigd alleen), maar dat was in Italie natuurlijk net zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is pertinent onwaar. Italië gooide 11 dorpen op slot. Op hetzelfde moment bij ons werd er gezegd handen goed wassen.![]()
IkIk heb Nederland wel wat hoger zitten hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Buiten dat zijn we het rioolputje van Europa en denk maar niet dat al die zooi die we binnenhalen mee gaat werken met onze knuffel mentaliteit.
Enige juiste besluit.
Vakman pur sang![]()
Volgens mij is dit gezegde op jou van toepassing.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef Montov het volgende:
Ik vroeg aan een vakkenvuller of hij op de artikelen spuugt. Ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ wat? “ wat hij gaf.
"zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten..."![]()
Hoezo mijn grafiek?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:22 schreef Fretwork het volgende:
Nog even terugkomend op de bullshitgrafief van The Fresh Prince.
Italie 21 feb: 16 meldingen (+16)
Nederland 27 februari: 1 melding (+1)
Nederland 2 maart: 18 meldingen (+8)
Selectieve grafiek kan de prullenbak in lijkt me![]()
My badquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik niet, we hebben teveel tokkies die zelfs te dom zijn om te poepen, gaat niet lukken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
[..]
Ik heb Nederland wel wat hoger zitten hoor.
Enige juiste besluit.![]()
Over een paar maanden zijn de meeste mensen het alweer vergeten imo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh jongens dit loopt helemaal uit de klauwen!![]()
Voor de Tokkies misschien niet nee..quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik niet, we hebben teveel tokkies die zelfs te dom zijn om te poepen, gaat niet lukken.Vakman pur sang![]()
quote:Deze tabel, ik ben een beetje gaar van het thuiswerkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe volgen we Italië nog steeds
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Had het vandaag ook vergeten tot ik weer het topic tegenkwamquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Over een paar maanden zijn de meeste mensen het alweer vergeten imo.Vakman pur sang![]()
Tussen twee persoonsvormen hoort een komma.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef Markesh het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gezegde op jou van toepassing.
"zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten..."![]()
o daar had ik op geantwoord, ik snap het idee er wel achter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
[..]
Deze tabel, ik ben een beetje gaar van het thuiswerken
aangezien testen moeilijk te vergelijken is, heeft hij gekeken op welke data het aantal doden overeen kwam.
zou kunnen dat dit klopt, maar we weten het pas over een paar dagen.
het excelletje van @Drugshond heeft ook een aantal dagen geklopt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
MPGodquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef KennyPowers het volgende:
NYT gehaald![]()
https://www.nytimes.com/r(...)ds-toilet-paper.html![]()
![]()
Wat een goed artikel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef KennyPowers het volgende:
NYT gehaald![]()
Is dat al het Hollandse nieuws wat de VS bereikt?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
In de ''echte wereld'' hoor ik er eigenlijk niemand over, hooguit wat frustratie dat ze thuis moeten werken. Het is inderdaad pas wanneer je je computer aanzet en topics als deze aanklikt dat je je realiseert dat er inderdaad wat rondgaat in de wereld. Stuk minder paniek buiten het internet gelukkig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had het vandaag ook vergeten tot ik weer het topic tegenkwam![]()
Is dit je enige bijdrage?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Tussen twee persoonsvormen hoort een komma.
Ga janken onder je steen aub![]()
Het incident met Bruins gister toch wel ergens?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een goed artikel.![]()
Is dat al het Hollandse nieuws wat de VS bereikt?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik zag toch echt alleen maar lege schappen vandaag vwb toiletpapierquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef KennyPowers het volgende:
NYT gehaald![]()
Hou eens op met dat paniekzaaien. Heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh jongens dit loopt helemaal uit de klauwen!![]()
Mwoah, dan zouden ze daar 7-10 dagen langer doen over het eerste sterfgeval.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:27 schreef Fukushima het volgende:
[..]
o daar had ik op geantwoord, ik snap het idee er wel achter.
aangezien testen moeilijk te vergelijken is, heeft hij gekeken op welke data het aantal doden overeen kwam.
zou kunnen dat dit klopt, maar we weten het pas over een paar dagen.
het excelletje van @:drugshond heeft ook een aantal dagen geklopt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
6 dagen klopt niet. Die Chinezen in Italië waren 31 januari. De eerste Italiaan een week later (hij overleed 20 februari). Dat aantal liep langzaam op naar 4 op 20-2. Op 21 februari kwamen er opeens 17 gevallen bij. Op 27 februari werd de eerste besmetting in Nederland gevonden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Totaal niet. Wij lopen 6 dagen achter qua meldingen.
Italie had er toen een paar tegelijk, maar waar jij die 16 vandaan trekt...
Neemt niet weg dat die vergelijkende grafiek nogal willekeurig is."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Hoe kun je dit nou stellen? Heb je enig idee van wat er op economisch gebied momenteel gaande is? We hebben te maken met een wereldwijde crisis die wellicht erger gaat worden dan die van 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Over een paar maanden zijn de meeste mensen het alweer vergeten imo.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
OKquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou eens op met dat paniekzaaien. Heeft niemand wat aan.![]()
Dat denk ik niet. COVID-19 gaat de geschiedenisboeken in. We staan pas aan het begin. Dit is nog lang niet over.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Over een paar maanden zijn de meeste mensen het alweer vergeten imo.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
the great covid depressionquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. COVID-19 gaat de geschiedenisboeken in. We staan pas aan het begin. Dit is nog lang niet over.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Italië had inderdaad 3 patienten in quarantaine, 2 toeristen en een evacuee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
6 dagen klopt niet. Die Chinezen in Italië waren 31 januari. De eerste Italiaan een week later (hij overleed 20 februari). Dat aantal liep langzaam op naar 4 op 20-2. Op 21 februari kwamen er opeens 17 gevallen bij. Op 27 februari werd de eerste besmetting in Nederland gevonden.
Neemt niet weg dat die vergelijkende grafiek nogal willekeurig is.
Relevanter is de echte uitbraak, in Lombardije
Eerste sterfgeval Lombardije was volgens mij gelijk een hele rits (14 of 15 man) op 27 ffeb, na 6 dagen.
Nederland eerste sterfgeval 1 man op dag 9The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
In het bedrijfsleven is de paniek ook te merken hoor,aardig wat anuleringen gehad afgelopen dagen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In de ''echte wereld'' hoor ik er eigenlijk niemand over, hooguit wat frustratie dat ze thuis moeten werken. Het is inderdaad pas wanneer je je computer aanzet en topics als deze aanklikt dat je je realiseert dat er inderdaad wat rondgaat in de wereld. Stuk minder paniek buiten het internet gelukkig.![]()
Ik zal dit iig nooit meer vergeten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. COVID-19 gaat de geschiedenisboeken in. We staan pas aan het begin. Dit is nog lang niet over.![]()
Totdat oma de pijp uit gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In de ''echte wereld'' hoor ik er eigenlijk niemand over, hooguit wat frustratie dat ze thuis moeten werken. Het is inderdaad pas wanneer je je computer aanzet en topics als deze aanklikt dat je je realiseert dat er inderdaad wat rondgaat in de wereld. Stuk minder paniek buiten het internet gelukkig.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef Montov het volgende:
Ik vroeg aan een vakkenvuller of hij op de artikelen spuugt. Ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ wat? “ wat hij gaf.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Je leeft duidelijk in een onrealistische bubbel.. werkelijk iedereen zit er vol van, is onzeker over de nabije toekomst en vreest het ergste.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In de ''echte wereld'' hoor ik er eigenlijk niemand over, hooguit wat frustratie dat ze thuis moeten werken. Het is inderdaad pas wanneer je je computer aanzet en topics als deze aanklikt dat je je realiseert dat er inderdaad wat rondgaat in de wereld. Stuk minder paniek buiten het internet gelukkig.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je leeft duidelijk in een onrealistische bubbel.. werkelijk iedereen zit er vol van, is onzeker over de nabije toekomst en vreest het ergste.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
bedrijfsleven is overal in paniek, wij zitten over heel europa en het is echt heel ergquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Mwa in het bedrijfsleven is de paniek ook te merken hoor,aardig wat anuleringen gehad afgelopen dagen.
Overal sluiten fabrieken en bedrijven.
china heeft hun eigen economie helemaal gesloopt en wij zouden het over een paar weken weer op orde hebben.
ik hoop het oprecht! maar ik denk het niet
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Het is dan ook beeldspraak. Nogal een verschil tussen de huidige paniek en de gevolgen in de economie. Daar zijn we niet zomaar van af nee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou stellen? Heb je enig idee van wat er op economisch gebied momenteel gaande is? We hebben te maken met een wereldwijde crisis die wellicht erger gaat worden dan die van 10 jaar geleden.Als oma de pijp uit gaat is dat altijd kut, ongeacht Corona of niet. Dan is het kut dat ze dood is, niet omdat ze dood is door Corona.quote:![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. COVID-19 gaat de geschiedenisboeken in. We staan pas aan het begin. Dit is nog lang niet over.
Dat is nog niet zeker toch of het nog lang niet over is?![]()
Het is inderdaad de vraag hoe heftig de nasleep gaat worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou stellen? Heb je enig idee van wat er op economisch gebied momenteel gaande is? We hebben te maken met een wereldwijde crisis die wellicht erger gaat worden dan die van 10 jaar geleden.
Het zal zeker niet meer zo worden als voor Corona.
We zullen hier ook wel lessen uit trekken. Moeder natuur is hier ook wel blij mee denk ik.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
bij welke van deze uitbraken zijn alle grenzen gesloten en is het vliegverkeer stilgelegd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nog niet zeker toch of het nog lang niet over is?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Je hebt altijd mensen die naar buiten kijken/ gaan en denken "goh, alles ziet er nog gewoon normaal uit" Dus er is niets aan de hand..quote:
Dat zijn de gevaarlijkste![]()
Wat nu weer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh jongens dit loopt helemaal uit de klauwen!Love is in the air!![]()
economische schade zal groter zijn dan van die andere virussenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nog niet zeker toch of het nog lang niet over is?![]()
De pest, gele koorts, spaanse griep bijvoorbeeldquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bij welke van deze uitbraken zijn alle grenzen gesloten en is het vliegverkeer stilgelegd?
Al is die laatste door veteranen verspreidThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik hoor ook alles en iedereen erover praten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je leeft duidelijk in een onrealistische bubbel.. werkelijk iedereen zit er vol van, is onzeker over de nabije toekomst en vreest het ergste.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
dus dan klopt de opmerking van @vosssquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De pest, gele koorts, spaanse griep bijvoorbeeld
Al is die laatste door veteranen verspreidEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
De luchtvaart heeft destijds idd gigantische klappen te verduren gehad, tijdens de pest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Al is die laatste door veteranen verspreidPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
Nee, helemaal niet. Hou toch eens op met je domme gezwets.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die naar buiten kijken/ gaan en denken "goh, alles ziet er nog gewoon normaal uit" Dus er is niets aan de hand..
Dat zijn de gevaarlijkste
Als mensenmassa’s van schrik hun huis niet meer uit durven hebben we pas echt een probleem.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
thank youquote:
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik durf wel te stellen dat er totaal niet gevlogen werdquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De luchtvaart heeft destijds idd gigantische klappen te verduren gehad, tijdens de pest.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
HIV/AIDS ertussenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nog niet zeker toch of het nog lang niet over is?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Whahhaaaquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat er totaal niet gevlogen werdWie dit leest is een lezer van dit![]()
Je punt?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:36:42Advies Rutte: knip zelf je haar om besmetting bij de kapper te voorkomen https://t.co/rBxEYXni2L reageer retweet
Oh.![]()
Qftquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Hou toch eens op met je domme gezwets.
Als mensenmassa’s van schrik hun huis niet meer uit durven hebben we pas echt een probleem.![]()
komen die grieten echt als trollen uit hun holen gekropen zo in de zomerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:36:42Advies Rutte: knip zelf je haar om besmetting bij de kapper te voorkomen https://t.co/rBxEYXni2L reageer retweet
![]()
![]()
Dit is dezelfde onzin site als nieuwspaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
ik geloof dat gezwets wel van Trump, ik hoor graag of er nog wat uitkomtEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef KennyPowers het volgende:
NYT gehaald![]()
![]()
echt waarquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is dezelfde onzin site als nieuwspaal.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
af en toe lachen is wel goed voor je toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is dezelfde onzin site als nieuwspaal.![]()
Spaanse griep schijnt vooral zo heftig te zijn geweest vanwege WO1. FWIW, mortality rate was toen 2,5% wordt nu geschat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Al is die laatste door veteranen verspreid"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is dezelfde onzin site als nieuwspaal.![]()
![]()
No fun allowedquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
af en toe lachen is wel goed voor je toch?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De Speld is vrij legit hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is dezelfde onzin site als nieuwspaal.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Precies. Je hebt echt geen reet aan de dagelijkse stroom aan leugens en halve waarheden van die man. Beter te luisteren naar de experts die het woord gaan voeren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef Fukushima het volgende:
ik geloof dat gezwets wel van Trump, ik hoor graag of er nog wat uitkomt“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Deze week ff verplicht vrij, nu al schade in de tienduizenden euro's.maandag miss weer beginnen afhankelijk van de ontwikkelingenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bedrijfsleven is overal in paniek, wij zitten over heel europa en het is echt heel erg
china heeft hun eigen economie helemaal gesloopt en wij zouden het over een paar weken weer op orde hebben.
ik hoop het oprecht! maar ik denk het niet![]()
De Speld is on fire.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is dezelfde onzin site als nieuwspaal.Oh.![]()
Idd, gelijk even kijken of Jensen al een nieuwe video heeft geupload.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Precies. Je hebt echt geen reet aan de dagelijkse stroom aan leugens en halve waarheden van die man. Beter te luisteren naar de experts die het woord gaan voeren.![]()
UMCG-microbioloog Alex Friedrich besmet met coronavirus
https://www.rtvnoord.nl/n(...)t-coronavirus-update![]()
Die Dow Jones grafieken ernaast
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Niet als het gaat om dit soort dingen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
af en toe lachen is wel goed voor je toch?
Laten we even gaan lachen als jou ouders overlijden aan een erge ziekte.![]()
Oh wauw. Ik dacht al...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is dezelfde onzin site als nieuwspaal.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
jouwquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Niet als het gaat om dit soort dingen...
Laten we even gaan lachen als jou ouders overlijden aan een erge ziekte.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat mag alleen als ze overlijden aan een minder erge ziekte, klopt!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Laten we even gaan lachen als jou ouders overlijden aan een erge ziekte.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het zou me nota bene niet verbazen als die nog meer hersencapaciteit heeft. Bijzondere tijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd, gelijk even kijken of Jensen al een nieuwe video heeft geupload.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
moa, na de eerste symptomen was je binnen 24 uur dood, somsquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:42 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Spaanse griep schijnt vooral zo heftig te zijn geweest vanwege WO1. FWIW, mortality rate was toen 2,5% wordt nu geschat.
Het trof vooral de groep van 14 - 40 jaar oud, die hadden of, in een verkeerde volgorde, of gewoon de verkeerde versies van griep gehad.
De effecten waren gruwelijk, het bracht schade toe aan de oogzenuw waardoor mensen alleen een grauwe wereld nog zagen, mochten ze het al overleefd hebben.
Zware parkinson was ook een nawerking.
De spaansegriep was gruwelijk
bron... wiki
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2020 16:46:24 ]![]()
Nu De Speld nog niet kennen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dat zou dan voor het eerst zijn in deze reeks.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij is trots op de recordtijd om chloro, chloro, chloroqui, chloroquin in test te krijgenquote:
VERY POWERFUL! VERY FASTThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jongen, haal adem, ik ben net zo bezorgd als jij, misschien erger, maar als je stopt met lachen is het einde echt zoek. kop opquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Laten we even gaan lachen als jou ouders overlijden aan een erge ziekte.![]()
Begin er al aan te wennen, op de weg heerlijk rustig, in de winkels niemand voor je, op werk ineens voldoende tijd en geen afspraken, lekker veel mtb'en
Vakman pur sang![]()
Ik werk als HR Adviseur, en onze klanten zeggen ook projecten af of schuiven ze op de lange baan. In plaats daarvan krijg ik nu alleen maar vragen over hoe ze via personeel aan kostenbesparing kunnen doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bedrijfsleven is overal in paniek, wij zitten over heel europa en het is echt heel erg
Overal sluiten fabrieken en bedrijven.![]()
Idem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik hoop het oprecht! maar ik denk het niet“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat moet dat volkje infantiel zijn, als dit je toon isThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
En. Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik werk als HR Adviseur, en onze klanten zeggen ook projecten af of schuiven ze op de lange baan. In plaats daarvan krijg ik nu alleen maar vragen hoe ze via personeel aan kostenbesparing kunnen doen.![]()
"we kunnen nog 10 jaar poepen"quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef Fretwork het volgende:
Wat moet dat volkje infantiel zijn, als dit je toon isA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik wilde echt net zeggen, kan hier niet naar luisteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef Fretwork het volgende:
Wat moet dat volkje infantiel zijn, als dit je toon is[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Lekker stoer doen online.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn in deze reeks.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
De Speld is niet echt he, is een satirische website.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zat midden in zn toespraak inderdaadquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
toch tovert die trump wel een glimlach op mijn gezicht. wat een ouwehoer
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
De recessie zal ongekend zijn vrees ik ook....quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik hoop het oprecht! maar ik denk het niet
Al zijn er sectoren die floreren....![]()
Inderdaad. Bloed komt uit mn oren bij wat die man uitkraamt. Wat een diarree van halve zinnen, losse gedachtes en onlogische nonsens elke keer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik wilde echt net zeggen, kan hier niet naar luisteren.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik geloof de pestgolf van 1341, toen lag ook schiphol er volledig uitquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bij welke van deze uitbraken zijn alle grenzen gesloten en is het vliegverkeer stilgelegd?![]()
Tremendousquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
toch tovert die trump wel een glimlach op mijn gezicht. wat een ouwehoer![]()
![]()
Nee idd, dat klopt. Dat was voornamelijk "de scholen gaan niet dicht, alles is prima in orde, het RIVM weet waar ze mee bezig zijn"quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zat midden in zn toespraak inderdaad
Stukken beter, leugens
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hier (Zwitserland) verplichten veel bedrijven werknemers om 2 weken vakantie op te nemen, daarna gaan ze over op "Kurzarbeit" (geen idee hoe dat in het Nederlands heet - verkorting van de arbeidstijd??). Maar de overheid ondersteunt bedrijven in dat geval dus de klap wordt iets verzacht. En ook bedrijven die gewoon de hele productie nu stil leggen.quote:![]()
Ik ben niet aan het kijken naar z’n toespraak, iemand hier die zin heeft te posten wat hij zegt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
toch tovert die trump wel een glimlach op mijn gezicht. wat een ouwehoerWie dit leest is een lezer van dit![]()
Trumpquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef Fretwork het volgende:
Wat moet dat volkje infantiel zijn, als dit je toon is![]()
![]()
arbeidstijdverkortingquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier (Zwitserland) verplichten veel bedrijven werknemers om 2 weken vakantie op te nemen, daarna gaan ze over op "Kurzarbeit" (geen idee hoe dat in het Nederlands heet - verkorting van de arbeidstijd??). Maar de overheid ondersteunt bedrijven in dat geval dus de klap wordt iets verzacht. Maar ook bedrijven die gewoon de hele productie nu stil leggen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Fantastic work, bla, Amazing people, blaquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het kijken naar z’n toespraak, iemand hier die zin heeft te posten wat hij zegt?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zelfs heksen op hun bezems werden aan de grond gehouden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik geloof de pestgolf van 1341, toen lag ook schiphol er volledig uitPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Grappig is het vaak wel ja, vooral omdat dingen echt totaal niet aan elkaar te knopen zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
toch tovert die trump wel een glimlach op mijn gezicht. wat een ouwehoer
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
gekke tijdenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zelfs heksen op hun bezems werden aan de grond gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |