SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Al het dagjesvolk komt weer binnenvallen met HET VALT ALLEMAAL WEL MEE, JULLIE WILLEN EEN LOCKDOWN.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nuja.
Om nu op basis van 1 dag te concluderen dat alles beter gaat vanaf nu.
Net als vice versa overigens. Maar goed. Dat is al helemaal spelen met vuur hier.
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Zijn er al verbeteringen in Italië?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Marechaussee maakt zich op voor weren reizigers
DEN HAAG - De marechaussee maakt zich op om toe te zien op het verbod voor mensen van buiten de Europese Unie om naar Nederland te reizen. Ook voor het korps is het naar eigen zeggen nog gissen hoeveel werk dat verbod, dat donderdag om 18.00 uur ingaat, gaat opleveren.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-weren-reizigers![]()
Ja het is wel vermoeiend jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Al het dagjesvolk komt weer binnenvallen met HET VALT ALLEMAAL WEL MEE, JULLIE WILLEN EEN LOCKDOWN.
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.![]()
![]()
Uiteraard, het kan natuurlijk altijd alsnog flink de andere kant opgaan, maar dat dit nu niet gebeurt is positief.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds klotecijfers, maar het lijkt niet totaal in het gezicht te exploderen vooralsnog... maar als de piek nog moet komen kan het hard gaan natuurlijk...
Ben nu vooral benieuwd naar de cijfers van komend weekend![]()
Je zo zorgen maken😂quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Al het dagjesvolk komt weer binnenvallen met HET VALT ALLEMAAL WEL MEE, JULLIE WILLEN EEN LOCKDOWN.
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.![]()
Statistiek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.
Zegt niks.![]()
Ja dit dus, nog steeds in lijn met mogelijk 10.000 officiële besmettingen eind volgende week.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Als mensen zich eerst eens verdiepen in exponentiële groei, of iets van statistiek.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Carnaval maakt meer kapot dan u lief isquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:43 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
In Uden dus zeer veel gevallen.My friends all drive horses![]()
Staatsobligaties NL weer in de negatieve rente, dus door te lenen verdient NL weer, hoorde ik net op radio1. Tip aan Hoekstra: Ik zou nou dus lenen.I´m back.![]()
Daar wordt nu een triage tent bij het ziekenhuis gebouwd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:43 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
In Uden dus zeer veel gevallen.![]()
@Nober geloofde dit niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:43 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
In Uden dus zeer veel gevallen.![]()
![]()
op alibibaba schijnen professionele beademingsapparatuur niet eens zo duur te zijn
https://www.alibaba.com/showroom/medical-ventilator-price.html![]()
Het is jammer dat we niet weten hoeveel mensen t al gehad hebben want dat zou de rest mss kunnen geruststellen.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Wel laat, in Maastricht al langer als een week nu.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Daar wordt nu een triage tent bij het ziekenhuis gebouwd.![]()
Met de 90 miljard aan extra steun en ingestorte economie gaat er zeker een hoop geleend worden dit jaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
Staatsobligaties NL weer in de negatieve rente, dus door te lenen verdient NL weer, hoorde ik net op radio1. Tip aan Hoekstra: Ik zou nou dus lenen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
danquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wel laat, in Maastricht al langer als een week nu.![]()
Gewoon een situatie in Zierikzee:
Ik loop op straat voor de dagelijkse boodschapjes. Fietst er een of andere lul de behanger heel dichtbij naast mij, luid roggelend en proestend. Geen hand voor de mond uiteraard. Ik bedankte hem en hij keek mij raar aan.
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.![]()
??????????????????????????????quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
#Spannend zo
tis trouwens geen exponentiële groei, maar logaritmische groeiOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ah joh 7 april weer lekker alles open gooien, niks aan het handje! © Roos94quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
Ik loop op straat voor de dagelijkse boodschapjes. Fietst er een of andere lul de behanger heel dichtbij naast mij, luid roggelend en proestend. Geen hand voor de mond uiteraard. Ik bedankte hem en hij keek mij raar aan.
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat gaat ook gebeuren, ik zeg niet dat het mijn keuze zou zijn. Maar ik heb het hier niet voor het zeggen. Let maar op, Rutte knalt de boel straks gewoon open.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ah joh 7 april weer lekker alles open gooien, niks aan het handje! © Roos94![]()
Rip roos94-20quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.
My friends all drive horses![]()
FA in Engeland heeft de voetbalcompetitie inmiddels t/m 30 april opgeschort.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat weten we binnenkort. Men is bezig om bloedmonsters van donoren te testen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef deedeetee het volgende:
Het is jammer dat we niet weten hoeveel mensen t al gehad hebben want dat zou de rest mss kunnen geruststellen.![]()
Inderdaad, werkelijk NIEMAND beweert hier dat hij/zij een arts of viroloog is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want luisteren naar wat de WHO en ervaren artsen in het buitenland aan kritiek op Nederland hebben valt idd echt METEEN onder dat je zelf een gediplomeerd viroloog bent!Ga toch heen met dit soort onzin!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Er is veel wat wij in het zuidwesten van NL noemen "lomp" volk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.I´m back.![]()
7 april komt veels te vroeg, let maar op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, ik zeg niet dat het mijn keuze zou zijn. Maar ik heb het hier niet voor het zeggen. Let maar op, Rutte knalt de boel straks gewoon open.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En dan die mongool bij de Welkoop die de cassiere luid vroeg
"Zo! Ik hoorde dat een van je collega's Cornona heeft!"
Wat wil je hiermee bereiken joh.Twiddel![]()
1700+ nieuwe cases in de staat New Yorktwitter:DanLinden twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:45:17New York State now has 4,152 positive cases, an increase of 1,769 since yesterday. https://t.co/wX3CUFeqzW https://t.co/Ub2SPVy72B reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
GRAATquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik snap er geen snars van. Wil je hem even uitleggen? Graat korte, makkelijke woorden gebruiken hoor!Hooguit van 3 lettergrepen, maar die het liefst ook niet te vaak gebruiken.
![]()
![]()
!!!!!!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vertel ons meerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Van die mensen in de supermarkt die op 2 cm achter je staan te hijgen![]()
jah, ik vind het zo scary , blijf gewoon uit de buurtquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Van die mensen in de supermarkt die op 2 cm achter je staan te hijgen![]()
![]()
Ah, dus Google hielp niet tegen corona? Trumpquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
1700+ nieuwe cases in de staat New Yorktwitter:DanLinden twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:45:17New York State now has 4,152 positive cases, an increase of 1,769 since yesterday. https://t.co/wX3CUFeqzW https://t.co/Ub2SPVy72B reageer retweet
![]()
![]()
Poeh, ik vrees dat half mei het normale leven weer zijn gang zal gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
7 april is toch alles weer normaal volgens deze user.
Dat vond mevrouw Pippen niet leuk om te horen...My friends all drive horses![]()
QFTquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
7 april komt veels te vroeg, let maar op.![]()
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf![]()
![]()
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?![]()
Het is te hopen dat 'onze' aanpak toch de beste lijkt te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Mega vervelend, het overkwam mijn man en die draaide zich om en kuchte eens heel hard. Vent vloog meteen terug naar de toegestane afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Van die mensen in de supermarkt die op 2 cm achter je staan te hijgen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
1,5 meter uit elkaar natuurlijkquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De Nederlandse regering blijkt opeens geniaal en uiterst competent te zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf![]()
![]()
Kleine nuance: ze zijn heel intensief aan het testen geslagen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maak er wel Mei 2021 vanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Poeh, ik vrees dat half mei het normale leven weer zijn gang zal gaan.
Dat vond mevrouw Pippen niet leuk om te horen...![]()
Nobelprijs voor Ruttequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Skivakanties ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carnaval maakt meer kapot dan u lief is![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?![]()
![]()
Ik wil niks meer met jou te maken hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mega vervelend, het overkwam mijn man en die draaide zich om en kuchte eens heel hard. Vent vloog meteen terug naar de toegestane afstand.![]()
Je leeft nog!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
als jij 10 euro op mijn rekening stort als je het mis hebt, prima![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mogen wij dan als tegenprestatie in je gezicht roggelen als het niet zo is?![]()
![]()
Dan is wereldwijd Nederland in het nieuws en gaan we gewoon de geschiedenis in en staat zelfs Rutte in de Amerikaanse geschiedenisboeken!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?
RIP
En gewoon contactloos pinnen![]()
![]()
Welke staten zijn nou echt vollop gaan testen? New York & Washtington iig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine nuance: ze zijn heel intensief aan het testen geslagen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Veel werkquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, berg de slingers maar weer wegEn het zag er zo mooi uit!
![]()
Op mijn verjaardagquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
7 april is toch alles weer normaal volgens deze user.![]()
![]()
RIP F_d_L in knipperende neonleds?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Veel werkEn het zag er zo mooi uit!
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
RIP F_d_L in knipperende neonleds?![]()
![]()
En dat Jaap dan nog even een college aan alle wereldleiders geeft en de mic dropped voordat ie weglooptquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Dan is wereldwijd Nederland in het nieuws en gaan we gewoon de geschiedenis in en staat zelfs Rutte in de Amerikaanse geschiedenisboeken!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef -0- het volgende:
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Yep, want dit virus kan tot 3 dagen overleven op metalen oppervlaktes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Rutte en Jaap god👌👌👌👍quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat Jaap dan nog even een college aan alle wereldleiders geeft en de mic dropped voordat ie wegloopt![]()
En een Dab doetquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat Jaap dan nog even een college aan alle wereldleiders geeft en de mic dropped voordat ie wegloopt![]()
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:56:45BREAKING: Prince Albert, the leader of Monaco, has tested positive for coronavirus - AP reageer retweet
![]()
Ook gevangenen op terroristenafdeling gaan mondkapjes maken
Ook gevangenen op de terroristenafdeling in Vught zullen mondkapjes gaan maken om de druk op de reguliere productie wat te verlichten. Eerder werd al bekend dat onder meer in Sittard en Ter Apel is gestart met de productie van mondkapjes. "We wachten op de grondstoffen. Het voelt goed om iets te kunnen doen", zo stelt de directeur Veiligheid van de Penitentiaire Inrichting Vught.
Weet niet wat ik liever zou willen; geen mondkapje of een mondkapje gemaakt door een terrorist
Dit is gewoon raar :l![]()
Hoe extreem is dat eigenlijk. Is dat bij veel virussen zo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, want dit virus kan tot 3 dagen overleven op metalen oppervlaktes.![]()
We zitten nog steeds op een verdubbeling in net iets minder dan 4 dagen.Donderdag 12 maart zaten we op 614 gevallen dus precies 4x zoveel in 1 week.quote:Datum - aantal - toename
14-mrt 959 - 19,28%
15-mrt 1135 - 18,35%
16-mrt 1413 - 24,49%
17-mrt 1705 - 20,67%
18-mrt 2051 - 20,29%
19-mrt 2460 - 19,94%
En ik weet dat het niet alles zegt omdat we niet alle gevallen kunnen testen maar de verwachtingen komen voorlopig nog uit.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:56:45BREAKING: Prince Albert, the leader of Monaco, has tested positive for coronavirus - AP reageer retweet
![]()
![]()
Terrorist be like, eindelijk komt dat potje antrax nog van pas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ook gevangenen op de terroristenafdeling in Vught zullen mondkapjes gaan maken om de druk op de reguliere productie wat te verlichten. Eerder werd al bekend dat onder meer in Sittard en Ter Apel is gestart met de productie van mondkapjes. "We wachten op de grondstoffen. Het voelt goed om iets te kunnen doen", zo stelt de directeur Veiligheid van de Penitentiaire Inrichting Vught.
Weet niet wat ik liever zou willen; geen mondkapje of een mondkapje gemaakt door een terrorist
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Die gaan ineen harder dan wij, met hun herd-immunityquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef -river- het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)wege-virus~a38ff3fd/
Londen sluit metrostations af vanwege virus.
Rutte liet het ook als een vies ding vallen toen hij werd geïnformeerd![]()
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"![]()
De criteria voor testen veranderen continu. Dus de vraag is of je dit op deze manier kunt bekijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zitten nog steeds op een verdubbeling in net iets minder dan 4 dagen.
[..]
Donderdag 12 maart zaten we op 614 gevallen dus precies 4x zoveel in 1 week.
En ik weet dat het niet alles zegt omdat we niet alle gevallen kunnen testen maar de verwachtingen komen voorlopig nog uit.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij?![]()
Straks ontploffen zequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Het zegt niet alles, maar geeft wel een goed beeld. Wij testen steeds minder en minder, maar blijven wel ongeveer op die x2 per vier dagen zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zitten nog steeds op een verdubbeling in net iets minder dan 4 dagen.
[..]
Donderdag 12 maart zaten we op 614 gevallen dus precies 4x zoveel in 1 week.
En ik weet dat het niet alles zegt omdat we niet alle gevallen kunnen testen maar de verwachtingen komen voorlopig nog uit.![]()
Ja... dat is ook waarom winkelen in Italie enorm lang duurt nu. Iedereen moet afstand houden, max X aantal personen in de supermarkt, etc.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
fake newsquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
![]()
Nee, klanten bij de kassa zijn immuun.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"![]()
Ja dat krijg je met al die wisselende contacten, wel erg hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
![]()
Ziekenhuis zet tent neer om ‘vloedgolf’ aan nieuwe coronapatiënten op te vangen in Uden
UDEN - Ziekenhuis Bernhoven zet buiten een triagetent neer om de 'vloedgolf’ aan nieuwe coronapatiënten op te vangen. Dat zegt algemeen directeur Geert van den Enden in een videoboodschap aan het personeel. Hij kondigt ook aan dat de 'regionale en nationale overheid’ komen helpen.
https://www.bd.nl/uden-ve(...)en-in-uden~a5bf59ce/
@Zipportal![]()
Ja, dat lijkt me wel de bedoeling. Er waren hier ook genoeg kassa's open om dat op te vangen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Wat denk je nou zelf...quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |