Ah joh 7 april weer lekker alles open gooien, niks aan het handje! © Roos94quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
Gewoon een situatie in Zierikzee:
Ik loop op straat voor de dagelijkse boodschapjes. Fietst er een of andere lul de behanger heel dichtbij naast mij, luid roggelend en proestend. Geen hand voor de mond uiteraard. Ik bedankte hem en hij keek mij raar aan.
Zo blijft het aantal besmetten lekker doorgaan.
Dat gaat ook gebeuren, ik zeg niet dat het mijn keuze zou zijn. Maar ik heb het hier niet voor het zeggen. Let maar op, Rutte knalt de boel straks gewoon open.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ah joh 7 april weer lekker alles open gooien, niks aan het handje! © Roos94
Rip roos94-20quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
Ik loop op straat voor de dagelijkse boodschapjes. Fietst er een of andere lul de behanger heel dichtbij naast mij, luid roggelend en proestend. Geen hand voor de mond uiteraard. Ik bedankte hem en hij keek mij raar aan.
Dat weten we binnenkort. Men is bezig om bloedmonsters van donoren te testen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef deedeetee het volgende:
Het is jammer dat we niet weten hoeveel mensen t al gehad hebben want dat zou de rest mss kunnen geruststellen.
Inderdaad, werkelijk NIEMAND beweert hier dat hij/zij een arts of viroloog is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want luisteren naar wat de WHO en ervaren artsen in het buitenland aan kritiek op Nederland hebben valt idd echt METEEN onder dat je zelf een gediplomeerd viroloog bent!Ga toch heen met dit soort onzin!
Er is veel wat wij in het zuidwesten van NL noemen "lomp" volk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef roos94 het volgende:
7 april komt veels te vroeg, let maar op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, ik zeg niet dat het mijn keuze zou zijn. Maar ik heb het hier niet voor het zeggen. Let maar op, Rutte knalt de boel straks gewoon open.
twitter:DanLinden twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:45:17New York State now has 4,152 positive cases, an increase of 1,769 since yesterday. https://t.co/wX3CUFeqzW https://t.co/Ub2SPVy72B reageer retweet
GRAATquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik snap er geen snars van. Wil je hem even uitleggen? Graat korte, makkelijke woorden gebruiken hoor!Hooguit van 3 lettergrepen, maar die het liefst ook niet te vaak gebruiken.
Vertel ons meerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Van die mensen in de supermarkt die op 2 cm achter je staan te hijgen
jah, ik vind het zo scary , blijf gewoon uit de buurtquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Ah, dus Google hielp niet tegen corona? Trumpquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
1700+ nieuwe cases in de staat New Yorktwitter:DanLinden twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:45:17New York State now has 4,152 positive cases, an increase of 1,769 since yesterday. https://t.co/wX3CUFeqzW https://t.co/Ub2SPVy72B reageer retweet
Poeh, ik vrees dat half mei het normale leven weer zijn gang zal gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
7 april is toch alles weer normaal volgens deze user.
QFTquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
7 april komt veels te vroeg, let maar op.
Het is te hopen dat 'onze' aanpak toch de beste lijkt te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf
Mega vervelend, het overkwam mijn man en die draaide zich om en kuchte eens heel hard. Vent vloog meteen terug naar de toegestane afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |