De Nederlandse regering blijkt opeens geniaal en uiterst competent te zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf
Kleine nuance: ze zijn heel intensief aan het testen geslagen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
1700+ nieuwe cases in de staat New Yorktwitter:DanLinden twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:45:17New York State now has 4,152 positive cases, an increase of 1,769 since yesterday. https://t.co/wX3CUFeqzW https://t.co/Ub2SPVy72B reageer retweet
Maak er wel Mei 2021 vanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Poeh, ik vrees dat half mei het normale leven weer zijn gang zal gaan.
Dat vond mevrouw Pippen niet leuk om te horen...
Nobelprijs voor Ruttequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat me nou 'grappig' lijkt, is als in Nederland het aantal doden (en besmettingen) een daling inzet en de hele wereld denkt: Wtf
Skivakanties ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Carnaval maakt meer kapot dan u lief is
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?
Ik wil niks meer met jou te maken hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mega vervelend, het overkwam mijn man en die draaide zich om en kuchte eens heel hard. Vent vloog meteen terug naar de toegestane afstand.
Je leeft nog!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
als jij 10 euro op mijn rekening stort als je het mis hebt, prima
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mogen wij dan als tegenprestatie in je gezicht roggelen als het niet zo is?
Dan is wereldwijd Nederland in het nieuws en gaan we gewoon de geschiedenis in en staat zelfs Rutte in de Amerikaanse geschiedenisboeken!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: als je toetsen van een pinautomaat in de supermarkt bedient en daarna abusievelijk vóór handenwassen in je neus zit, zou dan een risico van betekenis opleveren?
Welke staten zijn nou echt vollop gaan testen? New York & Washtington iig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine nuance: ze zijn heel intensief aan het testen geslagen.
Veel werkquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, berg de slingers maar weer weg
Op mijn verjaardagquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
7 april is toch alles weer normaal volgens deze user.
RIP F_d_L in knipperende neonleds?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Veel werkEn het zag er zo mooi uit!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
RIP F_d_L in knipperende neonleds?
En dat Jaap dan nog even een college aan alle wereldleiders geeft en de mic dropped voordat ie weglooptquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Dan is wereldwijd Nederland in het nieuws en gaan we gewoon de geschiedenis in en staat zelfs Rutte in de Amerikaanse geschiedenisboeken!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef -0- het volgende:
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic![]()
[ afbeelding ]
Yep, want dit virus kan tot 3 dagen overleven op metalen oppervlaktes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Rutte en Jaap god👌👌👌👍quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat Jaap dan nog even een college aan alle wereldleiders geeft en de mic dropped voordat ie wegloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |