Bedankt voor de link. Bizarre idioterie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)s-zorgpersoneel.html
En wij hebben minder inwoners dan Italie toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe volgen we Italië nog steeds
Ja, 1,5m ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef Plots het volgende:
Moeten de klanten bij de kassa in de supermarkt ook 1,5 meter afstand houden in de rij? Ik haat het als de band half leeg is, omdat mensen niet aansluiten. Daarom vroeg ik aan een oma die voor me stond, of ze even naar voren kon, zodat ik m'n boodschappen op de band kon zetten. Deed ze meteen geïrriteerd "Ja, maar ander halve meter bla bla"
Kamervragen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Er is een bedrijf dat mondkapjes maakt, met bakken, ze bieden het aan bij het RIVM/Min VWS, maar die "weten nog niet of het nodig is" dus verkopen ze ze aan het buitenland.
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Je ziet al kleine verschillen. Zo is de groei van gisteren naar vandaag al een stuk kleiner dan in Italië. Dat gaat bij exponentiële groei flink verschil maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Plots het volgende:
Wow, wist niet dat het zo overdreven streng is allemaal hoor. Kan toch weinig gebeuren als je minder dan 1,5 m op elkaar staat zonder elkaar aan te raken of naar elkaar te hoesten.
Nee jij komt er wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Plots het volgende:
Wow, wist niet dat het zo overdreven streng is allemaal hoor. Kan toch weinig gebeuren als je minder dan 1,5 m op elkaar staat zonder elkaar aan te raken of naar elkaar te hoesten.
Waarom zijn er nu weer random datums gepakt zodat een beetje leuk past? Vertekend beeld schetsen en daarmee paniek zaaien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn de fase van trollen hierover nu wel een beetje voorbij tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Plots het volgende:
Welke dag begon het in Nederland?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel iets naar elkaar toe gegroeid hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
En wij hebben minder inwoners dan Italie toch?
Ik ben serieus. Wist niet dat men die 1,5 m zo letterlijk neemt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef bdd8 het volgende:
[..]
We zijn de fase van trollen hierover nu wel een beetje voorbij toch
Slim.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Contactloos pinnen verhoogd naar 100 euro.
Bron; telegraaf.
Wij hebben veel eerder strenge maatregelen getroffen, dus volgens de modellen krijgen we geen Italiaanse toestanden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
17.00 uur crisisoverleg, verder nog niks. Al heeft Geert wel een debat aangevraagd. Morgen geeft Rutte sowieso altijd een persco.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef HulkHeld het volgende:
Staat er nog een persco/debat op het programma binnenkort?
Jij dacht dat het spreekwoordelijk was? Zo ja, minder denkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Wist niet dat men die 1,5 m zo letterlijk neemt.
Daar zit zeker geen ziekenhuis zoals in Uden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef roos94 het volgende:
Hier in schouwen duiveland (33k inwoners) maar 2 besmettingen.
#zeelandgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |