In 2 weken is zijn vrouw die in de zorg werkt al 3 keer ziek geworden, heeft hij zelf al 3 keer de hele plee ondergescheten en slaapt hij met een bijbel onder z'n kussen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb dus een aardig deel gemist begrijp ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
14 maart: 40 à 50 (AD.NL)
15 maart: 50 tot 60 (NOS.NL)
16 maart: 96 (NOS.NL) +46
17 maart: 135 (NOS.NL) + 39
18 maart: 171 (NOS.NL) + 36
Bij ziekenhuisopnames
14-3 136
15-3 162 + 26
16-3 205 + 43
17-3 314 + 109
18-3 408 + 94
19-3 489 + 81
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nu houd ik het aantal IC opnames bij, omdat dát uiteindelijk het meest van belang gaat zijn: komt hier code zwart of niet? Kunnen wij straks nog op een IC terecht na een auto-ongeluk of moeten ze dan eerst even "plaats maken" en iemand van de beademing halen?
FOK! is Nederlandstaligquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen. Vond ik tamelijk geniaal.
[ afbeelding ]
Twee woorden: exponentiële groeiquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je niet meegaat in de grote overdreven massahysterie ben je een troll? Men doet hier of er iedere dag duizenden jonge Nederlanders het loodje leggen. Kom op zeg.
Geert is gewoon een troll met een plekje in het parlement.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geert heeft gisteren niet echt opgelet bij de briefing he
Kun je misschien stoppen met dit soort dingen posten? Voegt echt niets toe.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:30 schreef Sfancta het volgende:
Het verhaal is niet van mij persoonlijk, ben bron vergeten te melden, ik herhaal, het verhaal is niet van mij persoonlijk, ben bron vergeten te melden.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In 2 weken is zijn vrouw die in de zorg werkt al 3 keer ziek geworden, heeft hij zelf al 3 keer de hele plee ondergescheten en slaapt hij met een bijbel onder z'n kussen.
Moest lachenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plus het feit dat het helemaal niet verkeerd is om buiten te zijn, zolang je maar niet met 50 buurtgenoten de BBQ aansteekt of de polonaise gaat lopen
Vergeet ook de flatulentie vanwege vitamine c niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In 2 weken is zijn vrouw die in de zorg werkt al 3 keer ziek geworden, heeft hij zelf al 3 keer de hele plee ondergescheten en slaapt hij met een bijbel onder z'n kussen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kun je misschien stoppen met dit soort dingen posten? Voegt echt niets toe.
Ik herhaal.
Kun je misschien stoppen met dit soort dingen posten? Voegt echt niets toe!
Wat ik net al zei, foutje, geen maskers, maar mondkapjes. FFP1 is standaard bij druppelisolatie, voor corona gaan ze niet met FFP1 rondlopen. We gaan het allemaal zien. Ik zit te wachten tot ze hier deuren dichtlassen en de lijken op straat liggen of mensen ompleuren terwijl ze op straat staan. In Iran heb ik dat nog niet gezien, in Italie ook nog niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dat we hier over een aantal maanden over lachen? Dat is een feit ja.
Ja, eigenlijk is dat heel ergquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:24 schreef KennyPowers het volgende:
Al die posts van:
Ik was vandaag buiten. En toen zag ik andere mensen ook buiten?! WTF?
Als je het gevoel hebt te stikken is dat geen normale griep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klinkt als een gewone griep hoe het omschreven is. Alleen iets heftiger.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kun je misschien stoppen met dit soort dingen posten? Voegt echt niets toe.
Ik herhaal.
Kun je misschien stoppen met dit soort dingen posten? Voegt echt niets toe!
Fok.fr is verderop, Philippe.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgen die lui nou een boete omdat ze betrapt zijn op Strava?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kansloosquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Er is een bedrijf dat mondkapjes maakt, met bakken, ze bieden het aan bij het RIVM/Min VWS, maar die "weten nog niet of het nodig is" dus verkopen ze ze aan het buitenland.
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Mooie dag vandaag. Rutte👍quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien nemen de ziekenhuisopnames af, lijkt erop dat we de piek in zicht hebben. Dit is fantastisch, en geruststellend nieuws.
Oh ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vergeet ook de flatulentie vanwege vitamine c niet.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien nemen de ziekenhuisopnames af, lijkt erop dat we de piek in zicht hebben. Dit is fantastisch, en geruststellend nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |