ik heb als introvert persoon een extravert persoon tegen over mij zitten op kantoor.Nu zit ik even thuis dat geeft wel wat rust moet ik bekennenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe houden extraverte mensen (als die op Fok zitten...) het eigenlijk vol?
Voor mij als introvert is het een eitje, ik leef helemaal op van geen files en werkdingetjes ‘s avonds en zo.
Dan wel op een terras. Het is immers lente gvd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef roos94 het volgende:
Het aantal doden in NL stijgt niet. Al dat paniek bleek uiteindelijk voor jan doedel.
7 april kunt u zich weer vol laten lopen in de kroeg
Beloof je nu echt dat je stopt met je gekakelquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden meer voor.
Heb jij er 50 nodig danquote:
Het aantal besmettingen wel...quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef roos94 het volgende:
Het aantal doden in NL stijgt niet. Al dat paniek bleek uiteindelijk voor jan doedel.
Neejoh, daarna heeft hij nog een extra jaar vakantie door het revalideren en daarna hooguit de energie om boodschappen te doen, dus levenslang "vrij"quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heeft een grote bek joh. Ligt hij met een dubbele longontsteking in het ziekenhuis had hij er vijf vakanties voor over daar niet te zijn.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan wel op een terras. Het is immers lente gvd.
Wat voor maatregelen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht binnen 24-48u verdere maatregelen voor Brabant. Bepaalde regio's hier in de buurt (zoals Uden) kunnen het bijna niet meer aan qua opnames.
Echt ongelofelijk ditquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef roos94 het volgende:
Die kans is als je rond de 30 bent minimaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mij maakt geld echt geen kut uit. Liever 2000 euro armer dan kans op permanente longschade of de dood.
Dat dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mij maakt geld echt geen kut uit. Liever 2000 euro armer dan kans op permanente longschade of de dood.
In deze video (slijptolquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Parkeren zal opeens niet meer echt een probleem zijn in Amsterdam deze periode. Denk ik?
Gewoon überhaupt niet meer controleren?
Je hebt gelijk, het zal allemaal wel loslopen hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feit is dat groei van ziekenhuisopnames daalt. Feit is dat effect van maatregelen van afgelopen weekend nog moet komen
Dat vind ik een positieve ontwikkeling
Soms krijg ik het idee dat veel mensen in dit topic willen dat het volledig mis gaat. Gewoon omdat ze dan kunnen zeggen van ik zei het toch
Laat gaan joh, zijn allemaal trolletjes die hier ineens binnenvallen.quote:
We moeten inderdaad niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Feit is dat je op basis van één dag weinig statistiek kunt maken. Zie Italië waar het even leek te dalen en toen weer buitensporig omhoog schoot.
Ik heb nog helemaal niks gehoord over de gevolgen achteraf behalve dat mensen er gewoon weer bovenop komen net als een normale griep?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:08 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Neejoh, daarna heeft hij nog een extra jaar vakantie door het revalideren en daarna hooguit de energie om boodschappen te doen, dus levenslang "vrij"
Mja, het lijkt er wel op inderdaad. Zonde.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:09 schreef Revanches het volgende:
[..]
Laat gaan joh, zijn allemaal trolletjes die hier ineens binnenvallen.
Uhm, het gaat om het aantal COVID-19-patiënten dat op de IC ligt in Nederland:quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
Feit is dat groei van ziekenhuisopnames daalt.
En vele besmette mensen zijn matigjes ziek en dan weer beter. Niet erg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen wel...
https://www.nu.nl/coronav(...)we-ic-patienten.htmlquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef roos94 het volgende:
Als T-Rex verkleed naar buiten, omdat dieren wel naar buiten mogen.twitter:MurciaPolicia twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:08:06En estado de alarma se permite el paseo de mascotas acompañadas de una persona, siempre con paseos cortos para hacer sus necesidades.
El que tengas complejo de Tyrannosaurus rex no está contemplado.
#quédateencasa https://t.co/C8dWkrvAdm reageer retweet
de meeste zorgverleners hebben wel een pasje bij hun van de instantie waar ze werkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hoe gaan ze controleren of een auto van een zorgverlener is?
Trollen. Ik hoop zo dat het trollen zijn omdat ik mij anders echt zo enorm vergist heb in wat de minimale hersencapaciteit van een mens is.quote:
Aan je spelling te zien heb je niet veel geleerd op school, om van vervolgopleidingen maar te zwijgen. Mensen met een goede opleiding verdienen doorgaans genoeg geldquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan zal je wel een spaarrekening hebben waar geld op staat voor minimaal 10 dikke vakanties. Helaas geld dat niet voor iedereen en sommige mensen moeten hard sparen voor een vakantie.
Er blijft hier een groepje wat gewoon vast blijft houden dat er niks aan de hand is.quote:
We praten dan over ziekenhuisopnames omdat er alleen bij ziekenhuisopname getest wordt in Nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
En vele besmette mensen zijn matigjes ziek en dan weer beter. Niet erg.
Je had het zelf over beademing. Als het zo ver komt is het goed mis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die kans is als je rond de 30 bent minimaal.
Wat een arrogantie zeg om zoiets te pretenderen, NIEMAND zit op een lockdown te wachten kan ik je zeggenquote:
6 a 12 maanden revalideren bij weken IC opnamequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gehoord over de gevolgen achteraf behalve dat mensen er gewoon weer bovenop komen net als een normale griep?
Ik verbaas me nergens meer over wat er hier allemaal in dit topic zit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Trollen. Ik hoop zo dat het trollen zijn omdat ik mij anders echt zo enorm vergist heb in wat de minimale hersencapaciteit van een mens is.
moet je even de technische briefing van gisteren checken. daarin is er een vraag over gesteldquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gehoord over de gevolgen achteraf behalve dat mensen er gewoon weer bovenop komen net als een normale griep?
Wacht maar tot je '36' hoort morgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef roos94 het volgende:
Ik wil nergens negatief zijn. Al dat domme getrol van de usual suspects in dit topic is daarentegen wel verschrikkelijk vermoeiend.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We moeten inderdaad niet te vroeg juichen.
Maar na een week vol slechte berichten, mag je voorzichtig positief zijn vind ik.
Een volledige lock down zal (voorlopig) niet komen.
We shall see.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je '36' hoort morgen.
De stijging doden, gaat achter de stijging besmette aan.
Niet echt... de mensen op de IC houden de bedden voor nog 3 weken bezet...quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:58 schreef SunZomer het volgende:
15 mensen op een UC overleden. Meeste dus thuis, verpleeghuis, verpleegafdeling oid.
Hoe naar ook scheelt dit wel enorm qua druk op de IC's in vergelijking met bv Italië.
Maar mensen mogen daar dus wel hun hond uitlaten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef Smack10 het volgende:
Als T-Rex verkleed naar buiten, omdat dieren wel naar buiten mogen.twitter:MurciaPolicia twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:08:06En estado de alarma se permite el paseo de mascotas acompañadas de una persona, siempre con paseos cortos para hacer sus necesidades.
El que tengas complejo de Tyrannosaurus rex no está contemplado.
#quédateencasa https://t.co/C8dWkrvAdm reageer retweet![]()
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)len-in-dinosauruspak
En we weten nog niks over de mogelijke permanente longschade.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:12 schreef SunZomer het volgende:
[..]
6 a 12 maanden revalideren bij weken IC opname
Ik geloof niet dat je je heel erg zorgen hoeft te maken dat er mensen zijn die ruim honderd euro neerleggen voor een tubetje handgel. Zijn ze 5 euro dan zullen er nog wel zat zijn die er twintig in hun mandje pleuren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:09 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Zie niet graag dat alle flesjes opgekocht worden door mensen met een hoop geld.
Hier zie ik ook een afname van de stijging maatquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Uhm, het gaat om het aantal COVID-19-patiënten dat op de IC ligt in Nederland:
14 maart: 40 à 50 (AD.NL)
15 maart: 50 tot 60 (NOS.NL)
16 maart: 96 (NOS.NL)
17 maart: 135 (NOS.NL)
18 maart: 171 (NOS.NL)
Is het toch ook, als je normale hoeveelheden inkooptquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Nee dankje. Graag betaalbaar houden vor iedereen.
inderdaad, mocht je het krijgen is het zeker te hopen dat die route je bespaart blijftquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En we weten nog niks over de mogelijke permanente longschade.
Leuk hoor, hou je er een chronische longziekte aan over.
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:00:07NY Gov. Cuomo: "We did about 8,000 tests just overnight. And in this situation, the more you test, the more positives you're going to find ... We haven't gotten this morning's tally, but you're going to see it jump astronomically, I have no doubt, because we did so many." @MSNBC reageer retweet
Er zitten pareltjes tussen hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:09 schreef -river- het volgende:
Grapjes tussendoor:
https://www.ed.nl/binnenl(...)ij-de-vend~adc42978/
Dit ziet er gewoon positief uit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier zie ik ook een afname van de stijging maat
Op basis waarvan wil jij in hemelsnaam positief zijn dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We moeten inderdaad niet te vroeg juichen.
Maar na een week vol slechte berichten, mag je voorzichtig positief zijn vind ik.
Een volledige lock down zal (voorlopig) niet komen.
Bloedgorgelend met een tube in hun strot zullen ze nog even snel een postje willen doen dat het allemaal wel meevalt. Yolooooquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:11 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er blijft hier een groepje wat gewoon vast blijft houden dat er niks aan de hand is.
Ze blijven volhouden tot aan de IC
Joh.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
the more you test, the more positives you're going to find .
Wat is dit voor gezuig? Ik dacht dat de mods hier tegenwoordig tegen optraden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:16 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bloedgorgelend met een tube in hun strot zullen ze nog even snel een postje willen doen dat het allemaal wel meevalt. Yoloooo
Relax scrum, neem een koude corona.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga even wat anders doen, imbecielen die echt compleet niets snappen van cijfers (nog minder dan mij, en dat zegt best wat) gaan hier wel even vertellen dat alles mee valt. Donder toch alsjeblieft op.
Nog zo éénquote:
Bewaar de quotes en over 1,5 week hier posten of een wall of shame topa beginnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga even wat anders doen, imbecielen die echt compleet niets snappen van cijfers (nog minder dan mij, en dat zegt best wat) gaan hier wel even vertellen dat alles mee valt. Donder toch alsjeblieft op.
Klopt. Erg mooie cijfers vandaag. We zijn dit griepje de baas. Over een jaar lachen we in Nederland hierover👍quote:
Ga weg, trol.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezuig? Ik dacht dat de mods hier tegenwoordig tegen optraden?
Daar testen ze wel dus uit voorzorg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
In aanloop naar cijfers uit de VS en specifiek New York:twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:00:07NY Gov. Cuomo: "We did about 8,000 tests just overnight. And in this situation, the more you test, the more positives you're going to find ... We haven't gotten this morning's tally, but you're going to see it jump astronomically, I have no doubt, because we did so many." @:MSNBC reageer retweet
Hoe dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
Noemen ze angst. Pumpalov is daar ook wel een schoolvoorbeeld van. Die ziet nog net geen vliegende kikkers.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezuig? Ik dacht dat de mods hier tegenwoordig tegen optraden?
Ach, man, jij bent de hele dag aan het roeptoeteren. Iedere dag zit je met een stijverd om klokslag 14:00 te hopen dat de cijfers hoger uitvallen. Triest figuur.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
% misschien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoe dan?Ik neem graag jouw gedachtenkronkel over, dat scheelt een hoop zorgen!
Kheb het even in een grafiekje voor je gezet, misschien helpt het om de data wat beter op waarde te schatten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang veel bedrijven open blijven - hoe terug geschaald in personeel ook - zal de besmetting rond blijven gaan. Collega's komen vanuit heel Nederland, houden social distancing in de gaten, maar raken toch deurklinken, tafels etc. aan door de hele dag heen (ondanks veel handen wassen) en gaan dan weer in hun auto terug naar huis waar ze partners, kinderen, vrienden en familie (zij het mondjesmaat) van dichtbij ontmoeten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vrees inmiddels ook dat dit niet meer goedkomt. Net een half uurtje buiten gelopen, ik trok het niet meer na 4 dagen nonstop binnen zitten...
Viel me op hoe ontzettend veel mensen nog buiten aan het wandelen (en joggen, veel joggers!) waren. En hoe het merendeel van de mensen als ze mij passeerden, dat rakelings deden.
Enige afstand houden? Nope. Men lijkt het nog steeds niet te beseffen.
Dus ja, ik vrees het nu ook. We're fucked.
Gulde middenweg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga even wat anders doen, imbecielen die echt compleet niets snappen van cijfers (nog minder dan ik, en dat zegt best wat) gaan hier wel even vertellen dat alles mee valt. Donder toch alsjeblieft op.
Oke. Je snapt het dus niet. Prima. Zal er geen aandacht meer aan bestedenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een afnemende stijging betekent dat het aan het afvlakken is.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:19 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Ach, man, jij bent de hele dag aan het roeptoeteren. Iedere dag zit je met een stijverd om klokslag 14:00 te hopen dat de cijfers hoger uitvallen. Triest figuur.
Precies dit, geniet ervan ouwe reus. Maak een lekkere wandeling en snuif wat frisse lucht op!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef kol7680 het volgende:
Mooi dat de daling eindelijk is ingezet. Over een paar maanden lachen we ons dood om alle ophef. Mooie dag vandaag!
We willen hier ook meer testen en hebben zo bezien ook meer getest dan in New York hoewel ik dat niet zeker weet. In de VS begint het nu pas los te komen na het epische gefaalhaas van de overheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar testen ze wel dus uit voorzorg.
Goed bezig.
Qua calvinistische instelling zijn we echt een derde wereld land op dat gebied.
Niets mis met wandelen en bewegen. Is ook goed voor je weerstand. Afstand houden is wel gepast, maar het is niet gelijk dodelijk als ze je gewoon passeren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vrees inmiddels ook dat dit niet meer goedkomt. Net een half uurtje buiten gelopen, ik trok het niet meer na 4 dagen nonstop binnen zitten...
Viel me op hoe ontzettend veel mensen nog buiten aan het wandelen (en joggen, veel joggers!) waren. En hoe het merendeel van de mensen als ze mij passeerden, dat rakelings deden.
Dat is dan geen coronaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:16 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bloedgorgelend met een tube in hun strot zullen ze nog even snel een postje willen doen dat het allemaal wel meevalt. Yoloooo
Inderdaad angst om niks.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niets mis met wandelen en bewegen. Is ook goed voor je weerstand. Afstand houden is wel gepast, maar het is niet gelijk dodelijk als ze je gewoon passeren.
Klopt, veel Nederlanders hebben er schijt aan. Ze geloven niet dat het mis kan gaan. Dat komt echt omdat er hier nooit iets ernstigs is gebeurd in de afgelopen 60 jaar. Ik zie het ook op straat, mensen passeren elkaar gewoon, houden geen afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
In het verleden gingen we uit van een verdubbeling om de 3 dagen. Met een beetje geluk een kleine 4. Helaas blijkt het slechter te zijn dan verwachtquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kheb het even in een grafiekje voor je gezet, misschien helpt het om de data wat beter op waarde te schatten.
[ afbeelding ]
Tikkeltje overdreven die maskers, vind je niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:21 schreef JK het volgende:
[..]
Klopt, veel Nederlanders hebben er schijt aan. Ze geloven niet dat het mis kan gaan. Dat komt echt omdat er hier nooit iets ernstigs is gebeurd in de afgelopen 60 jaar. Ik zie het ook op straat, mensen passeren elkaar gewoon, houden geen afstand.
Op het werk hetzelfde. Ik heb meerdere mensen moeten waarschuwen om afstand van mij te nemen. Niet voor mij, ook voor hun. Mijn vrouw werkt in het ziekenhuis en op haar afdeling is er ook al iemand overleden aan corona, waarbij het eerst nog niet bekend was dat ze het had. Collega's zijn die kamer in gegaan met FFP1-maskers ipv FFP3. Iedereen mag nu dus 2x per dag temperaturen.
De 2e / 3e golf zal zijn van Nederlanders die het niet zo nauw nemen en bij het thuiszitten naar de IKEA gingen etc. etc.
Ik vind jou een hypocriet ventje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga even wat anders doen, imbecielen die echt compleet niets snappen van cijfers (nog minder dan ik, en dat zegt best wat) gaan hier wel even vertellen dat alles mee valt. Donder toch alsjeblieft op.
Eerst werd het aantal positieve tests in een grafiek gezet, toen dat niet meer exponentieel steeg het aantal doden, nu dat niet meer exponentieel stijgt het aantal IC opnames. Whats next?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kheb het even in een grafiekje voor je gezet, misschien helpt het om de data wat beter op waarde te schatten.
[ afbeelding ]
Ik ga al niet meer joggen in het park, maar langs een weg met een brede stoepquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niets mis met wandelen en bewegen. Is ook goed voor je weerstand. Afstand houden is wel gepast, maar het is niet gelijk dodelijk als ze je gewoon passeren.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:22 schreef ffono het volgende:
[..]
Ik vind jou een hypocriet ventje.
Altijd vertellen hoe mis het hier wel niet gaat en hoe erg het allemaal is, maar wel grapjes maken over BN'ers met betrekking tot dit virus
Leg het mij uit dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oke. Je snapt het dus niet. Prima. Zal er geen aandacht meer aan besteden
Ben je zo dik?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:22 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ik ga al niet meer joggen in het park, maar langs een weg met een brede stoep
14 maart: 40 à 50 (AD.NL)quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoe dan?Ik neem graag jouw gedachtenkronkel over, dat scheelt een hoop zorgen!
Die kunnen me wat. De 3e golf zijn helaas de mensen die door hén aangestoken zijn...quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:21 schreef JK het volgende:
...
De 2e / 3e golf zal zijn van Nederlanders die het niet zo nauw nemen en bij het thuiszitten naar de IKEA gingen etc. etc.
Heb je nou echt geen leven met dit getrol en achterlijke uitspraken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Tikkeltje overdreven die maskers, vind je niet?
Mss beter als jij voortaan helemaal geen aandacht meer besteed aan dit topicquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oke. Je snapt het dus niet. Prima. Zal er geen aandacht meer aan besteden
Buitenmenschenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:24 schreef KennyPowers het volgende:
Al die posts van:
Ik was vandaag buiten. En toen zag ik andere mensen ook buiten?! WTF?
sowquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:22 schreef ffono het volgende:
[..]
Ik vind jou een hypocriet ventje.
Altijd vertellen hoe mis het hier wel niet gaat en hoe erg het allemaal is, maar wel grapjes maken over BN'ers met betrekking tot dit virus
Wetenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef kol7680 het volgende:
Mooi dat de daling eindelijk is ingezet. Over een paar maanden lachen we ons dood om alle ophef. Mooie dag vandaag!
Hey! Niet valsspelen he! Teken die lijn eens door de echte waarden heen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanuit Brabant of die studenten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:21 schreef Jano9 het volgende:
UMCG verwacht topdrukte vanaf 30 maart:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)verloven-ingetrokken
Verloven ingetrokken.
Dit soort opmerkingen geven duidelijk weer dat we met een trol te maken hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Eerst werd het aantal positieve tests in een grafiek gezet, toen dat niet meer exponentieel steeg het aantal doden, nu dat niet meer exponentieel stijgt het aantal IC opnames. Whats next?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |