Hoe gaan ze controleren of een auto van een zorgverlener is?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef Zeroku het volgende:
Zorgpersoneel in Amsterdam krijgt een vergunning waardoor het overal in de stad gratis kan parkeren. Dat is een van de maatregelen die het stadsbestuur heeft getroffen vanwege de coronacrisis.
Het college van burgemeester en wethouders wil ervoor zorgen dat medewerkers van ziekenhuizen, apotheken, verzorgings- en verpleeghuizen, huisartsen en de GGD zonder problemen kunnen werken.
Wtf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik lig persoonlijk liever 2 weken in het ziekenhuis aan de beademing dan dat ik 2000 euro kwijt ben. Maar blijkbaar denkt niet iedereen zo.
Nummerplaat he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hoe gaan ze controleren of een auto van een zorgverlener is?
Feit is dat groei van ziekenhuisopnames daalt. Feit is dat effect van maatregelen van afgelopen weekend nog moet komenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jij en een paar anderen gaan binnen nu en een x-aantal dagen finaal door het stof.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik lig persoonlijk liever 2 weken in het ziekenhuis aan de beademing dan dat ik 2000 euro kwijt ben. Maar blijkbaar denkt niet iedereen zo.
Wederom: fixed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht wil binnen 24-48u verdere maatregelen voor Brabant. Bepaalde regio's hier in de buurt (zoals Uden) kunnen het bijna niet meer aan qua opnames.
Heeft er weinig mee te maken. Mijn vriendin is extreem extravert, meeste van mijn vrienden wel en die redden het ook prima.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe houden extraverte mensen (als die op Fok zitten...) het eigenlijk vol?
Voor mij als introvert is het een eitje, ik leef helemaal op van geen files en werkdingetjes ‘s avonds en zo.
Ze hadden al veel eerder Brabant moeten afgrendelen, gezien de ziekenhuizen het daar nauwelijks nog aankunnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en dat is dus te laat. De maatregelen kunnen nog geen effect hebben (twee weken). Er komt dus nog 3x een verdubbeling aan in die tijd. Sterkte.
Gast, en daarna kun je amper nog zelfstandig geld verdienen. En dan gaat het om veel meer dan 2000 euro. Maar hey, you do you.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden meer voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feit is dat groei van ziekenhuisopnames daalt. Feit is dat effect van maatregelen van afgelopen weekend nog moet komen
Dat vind ik een positieve ontwikkeling
Soms krijg ik het idee dat veel mensen in dit topic willen dat het volledig mis gaat. Gewoon omdat ze dan kunnen zeggen van ik zei het toch
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom zie ik zo veel oudere mensen buiten?
Deze gaat de boeken inquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Parkeren zal opeens niet meer echt een probleem zijn in Amsterdam deze periode. Denk ik?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mij maakt geld echt geen kut uit. Liever 2000 euro armer dan kans op permanente longschade of de dood.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
IntrovertGenotquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe houden extraverte mensen (als die op Fok zitten...) het eigenlijk vol?
Voor mij als introvert is het een eitje, ik leef helemaal op van geen files en werkdingetjes ‘s avonds en zo.
Mooi, dan kun jij jezelf opofferen voor de groepsimmuniteit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vergunning achter de ruit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Feit is dat je op basis van één dag weinig statistiek kunt maken. Zie Italië waar het even leek te dalen en toen weer buitensporig omhoog schoot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feit is dat groei van ziekenhuisopnames daalt. Feit is dat effect van maatregelen van afgelopen weekend nog moet komen
Dat vind ik een positieve ontwikkeling
Soms krijg ik het idee dat veel mensen in dit topic willen dat het volledig mis gaat. Gewoon omdat ze dan kunnen zeggen van ik zei het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |