Daar zit zeker geen ziekenhuis zoals in Uden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef roos94 het volgende:
Hier in schouwen duiveland (33k inwoners) maar 2 besmettingen.
#zeelandgenot
veel eerder?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:06 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wij hebben veel eerder strenge maatregelen getroffen, dus volgens de modellen krijgen we geen Italiaanse toestanden.
Live te volgen op NOS.nl?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
17.00 uur crisisoverleg, verder nog niks. Al heeft Geert wel een debat aangevraagd. Morgen geeft Rutte sowieso altijd een persco.
twitter:fia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:18#F1 - FIA Formula 1 Dutch, Spanish and Monaco Grands Prix to be postponed
https://t.co/l2EecdGyFs reageer retweet
Omdat de fokexperts die het allemaal beter weten als het RIVM nog slechter met statistiek omgaan als het instituut waar men alleen kritiek op levert.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer random datums gepakt zodat een beetje leuk past? Vertekend beeld schetsen en daarmee paniek zaaien.
Dit is pertinent onwaar. Italië gooide 11 dorpen op slot. Op hetzelfde moment bij ons werd er gezegd handen goed wassen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:06 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wij hebben veel eerder strenge maatregelen getroffen, dus volgens de modellen krijgen we geen Italiaanse toestanden.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:08 schreef the_actraiser het volgende:
Een cijfer update UMCU:
80% heeft een milde ziekte (let op! ook asymptomatische dragers daarbij)
Sterfte 0,3 tot 3% (afhankelijk van welk land)
Eenmaal op IC 50%(!) sterfte. Gelijk aan langer bekende ARDS.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Acute_respiratory_distress_syndrome
Kwetsbaar: Immungecompromitteerden en 70 plussers
Meer mannen dan vrouwen ziek.
IC Patienten zijn 1:1 <50 jaar en >50 jaar
R0=2-3 (tov griep =1.3) Dus groepen mensen vermijden!
Besmetting via lucht in vorm van druppels en mogelijk transmissie via contact en ontlasting.
(lees handen wassen)
Incubatietijd 4-14 dagen (max 24! dagen)
Herinfectie nog niet duidelijk.
Meest voorkomende symptomen (let op de verschillen):
Covid-19: Koorts (>38) Vermoeidheid en droge hoest. In mindere mate, spierpijn, keelpijn, hoofdpijn en kortademigheid. Soms ook loopneus en diarree
Griep: Koorts (>38) Vermoeidheid, droge hoest, spierpijn, hoofdpijn. In mindere mate, keelpijn, en loopneus. Soms ook kortademigheid.
Verkoudheid: Niezen, loopneus, keelpijn. In mindere mate, hoofpijn. Soms ook koorts, vermoeidheid, droge hoest en spierpijn
Zelfs Spanje zal net niet de Italiaanse toestanden bereiken, hoewel het daar wel hard doorettert.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Relatief gezien. Wij gingen in lock-down toen er 20 doden waren, Italie veel later.
Ah ja, even vergeten dat buurtwacht dat zelf mag bepalenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.
Je denk niet dat het uitlekt als elk random politie petje dat weet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
iemand al gevraagd aan een agent of er een lockdown aanstaande is? Ik dus daarnet wel en ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ we gaan het zien “ wat hij gaf.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
We lopen inderdaad steeds een ander aantal dagen achter op Italiëquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer random datums gepakt zodat een beetje leuk past? Vertekend beeld schetsen en daarmee paniek zaaien.
Hier klopt dus geen snars van he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe volgen we Italië nog steeds
Misschien dacht hij gewoon 'Jezus, laat me mijn werk doen'quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
Heel begrijpelijk, maar ook heel jammerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:08 schreef Tarado het volgende:
twitter:fia twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:07:18#F1 - FIA Formula 1 Dutch, Spanish and Monaco Grands Prix to be postponed
https://t.co/l2EecdGyFs reageer retweet
Dat is iets te veel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef Anonymousz het volgende:
Ik verwacht +6000 nieuwe besmettingen en +700 doden in italie
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
Onze BOA heeft veto, dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
Vertel ons meer!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
Je gaat ervoor vandaagquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef Anonymousz het volgende:
Ik verwacht +6000 nieuwe besmettingen en +700 doden in italie
Eerder een groene roggel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Voor Jaap dacht ik meer aan de gouden griffel
Waarschijnlijk niet lang meer zoals jij ermee omgaatquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef roos94 het volgende:
Hier in schouwen duiveland (33k inwoners) maar 2 besmettingen.
#zeelandgenot
COR is Elysium.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef KNAK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |