Ik werk als HR Adviseur, en onze klanten zeggen ook projecten af of schuiven ze op de lange baan. In plaats daarvan krijg ik nu alleen maar vragen over hoe ze via personeel aan kostenbesparing kunnen doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bedrijfsleven is overal in paniek, wij zitten over heel europa en het is echt heel erg
Overal sluiten fabrieken en bedrijven.
Idem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bedrijfsleven is overal in paniek, wij zitten over heel europa en het is echt heel erg
china heeft hun eigen economie helemaal gesloopt en wij zouden het over een paar weken weer op orde hebben.
ik hoop het oprecht! maar ik denk het niet
En. Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik werk als HR Adviseur, en onze klanten zeggen ook projecten af of schuiven ze op de lange baan. In plaats daarvan krijg ik nu alleen maar vragen hoe ze via personeel aan kostenbesparing kunnen doen.
"we kunnen nog 10 jaar poepen"quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef Fretwork het volgende:
Wat moet dat volkje infantiel zijn, als dit je toon is
Ik wilde echt net zeggen, kan hier niet naar luisteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef Fretwork het volgende:
Lekker stoer doen online.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn in deze reeks.
De Speld is niet echt he, is een satirische website.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:36:42Advies Rutte: knip zelf je haar om besmetting bij de kapper te voorkomen https://t.co/rBxEYXni2L reageer retweet
Zat midden in zn toespraak inderdaadquote:
De recessie zal ongekend zijn vrees ik ook....quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
china heeft hun eigen economie helemaal gesloopt en wij zouden het over een paar weken weer op orde hebben.
ik hoop het oprecht! maar ik denk het niet
Inderdaad. Bloed komt uit mn oren bij wat die man uitkraamt. Wat een diarree van halve zinnen, losse gedachtes en onlogische nonsens elke keer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik wilde echt net zeggen, kan hier niet naar luisteren.
Ik geloof de pestgolf van 1341, toen lag ook schiphol er volledig uitquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bij welke van deze uitbraken zijn alle grenzen gesloten en is het vliegverkeer stilgelegd?
Tremendousquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
toch tovert die trump wel een glimlach op mijn gezicht. wat een ouwehoer
Nee idd, dat klopt. Dat was voornamelijk "de scholen gaan niet dicht, alles is prima in orde, het RIVM weet waar ze mee bezig zijn"quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zat midden in zn toespraak inderdaad
Hier (Zwitserland) verplichten veel bedrijven werknemers om 2 weken vakantie op te nemen, daarna gaan ze over op "Kurzarbeit" (geen idee hoe dat in het Nederlands heet - verkorting van de arbeidstijd??). Maar de overheid ondersteunt bedrijven in dat geval dus de klap wordt iets verzacht. En ook bedrijven die gewoon de hele productie nu stil leggen.quote:
Ik ben niet aan het kijken naar z’n toespraak, iemand hier die zin heeft te posten wat hij zegt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Trumpquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef Fretwork het volgende:
arbeidstijdverkortingquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier (Zwitserland) verplichten veel bedrijven werknemers om 2 weken vakantie op te nemen, daarna gaan ze over op "Kurzarbeit" (geen idee hoe dat in het Nederlands heet - verkorting van de arbeidstijd??). Maar de overheid ondersteunt bedrijven in dat geval dus de klap wordt iets verzacht. Maar ook bedrijven die gewoon de hele productie nu stil leggen.
Fantastic work, bla, Amazing people, blaquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het kijken naar z’n toespraak, iemand hier die zin heeft te posten wat hij zegt?
Zelfs heksen op hun bezems werden aan de grond gehouden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik geloof de pestgolf van 1341, toen lag ook schiphol er volledig uit
Grappig is het vaak wel ja, vooral omdat dingen echt totaal niet aan elkaar te knopen zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |