SPOILER: Spoiler over de afvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mol heeft iemand ruim 10.000 euro zien bieden, die kan daarna prima 0 euro biedenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:56 schreef Legoblokje het volgende:
Ook Christian heeft wat deukjes opgelopen omdat hij 0 euro op de vrijstelling bood, een mol gaat hier ergens in het midden zitten zodat er in ieder geval wat geld uit de pot gaat.
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:56 schreef Legoblokje het volgende:
Wat een ontzettend toffe aflevering weer
SPOILER: Spoiler over de afvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet echt de taakverdeling van proef 2 terugkijken.. want wie plaatst de kleinste kandidaat bij t bouwen van een toren?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:05 schreef Jane het volgende:
Toffe aflevering!
Ik vertrouw die Christian voor geen meter.
Ook nu alweer zin in volgende week trouwens.
Hoezo vond je het verdacht dat Christian Els wegstuurde? Ik vond zijn eigen verklaring daarover ook wel logisch, hij wilde haar er bij weg houden maar uiteindelijk gooide ze hem toch om.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:49 schreef Maartel het volgende:
Ik vond Els en Christian wel verdacht qua dat ze een sleutelpositie hadden om 2 opdrachten te laten slagen/falen bij de bruiloft. Christian dat ie els wegstuurde, maar Els liet uiteindelijk beide falen, en stak bij die ballen volgens mij gewoon haar been uit bij bal 5.
Ik dacht op dat moment 'geeft hem de kans om iets aan de toren te saboteren'.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo vond je het verdacht dat Christian Els wegstuurde? Ik vond zijn eigen verklaring daarover ook wel logisch, hij wilde haar er bij weg houden maar uiteindelijk gooide ze hem toch om.
Vond het weer een fijne aflevering!
Maar ze hadden de rollen natuurlijk al verdeeld zonder de opdrachten te weten. Maar de mol wist dit wel natuurlijk, goed punt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik moet echt de taakverdeling van proef 2 terugkijken.. want wie plaatst de kleinste kandidaat bij t bouwen van een toren?
Ik vond Els deze aflevering ook zeer verdacht... aan het nepmollen in de hoop wat verdenkingen op zich te krijgen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:24 schreef Moira het volgende:
Vorige aflevering vond ik Bart verdacht, deze aflevering Els. Ik hou beiden voorlopig wel even op m'n lijstje.
Ik heb eigenlijk altijd het gevoel dat dat bij de Belgen niet zo speelt, dat nepmollen, maar who knows.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik vond Els deze aflevering ook zeer verdacht... aan het nepmollen in de hoop wat verdenkingen op zich te krijgen?
Normaal vrij weinig inderdaad, maar de kans dat er op een gegeven moment een deelnemer tussen komt te zitten die dit wel doet, is natuurlijk aanwezig.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:29 schreef Moira het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd het gevoel dat dat bij de Belgen niet zo speelt, dat nepmollen, maar who knows.
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef Moira het volgende:
Overigens, de mol zei op het laatst dat 'niemand weet wie ik ben'. Bart en Salim worden als enige niet genoemd bij de verdenkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat er in ieder geval hopeloos naast.
Mijn 'mol' is naar huis gegaan...
quote:Op maandag 16 maart 2020 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ja, en daarna:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat er in ieder geval hopeloos naast.
Mijn 'mol' is naar huis gegaan...
Fuck the EBU.
Nou ja pech... Als 'ie bij de dansers komt is dat ook niks natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:02 schreef GereDathan het volgende:
Geweldige aflevering weer!
Wat een domme keuzes werden er op die berg gemaakt, dat was 100% mollen (door de mol of een kandidaat, dat is niet duidelijk). Je gaat toch geen 2 slappe meisjes tegenover een reus zetten? Behalve dat er op die manier direct geld weggespeeld werd, was de eindstreep op tijd halen ook bijna onmogelijk geworden.
En met de bruiloft hadden ze natuurlijk wel dikke pech dat Christian uitkwam bij de glazen
Nee, hij had bij de truffels uit moeten komen. Want de taart tillen was ook een hele slechte keusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja pech... Als 'ie bij de dansers komt is dat ook niks natuurlijk.
Die reus-keuze snapte ik ook ECHT niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:02 schreef GereDathan het volgende:
Geweldige aflevering weer!
Wat een domme keuzes werden er op die berg gemaakt, dat was 100% mollen (door de mol of een kandidaat, dat is niet duidelijk). Je gaat toch geen 2 slappe meisjes tegenover een reus zetten? Behalve dat er op die manier direct geld weggespeeld werd, was de eindstreep op tijd halen ook bijna onmogelijk geworden.
En met de bruiloft hadden ze natuurlijk wel dikke pech dat Christian uitkwam bij de glazen
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die reus-keuze snapte ik ook ECHT niet.
Daarom dat ik Bruno verdacht.
Ik vermoed dat dat moment nog wel komt, iedereen is nog lief en aardig op dit moment.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die reus-keuze snapte ik ook ECHT niet.
Daarom dat ik Bruno verdacht. mede omdat die bij t beiden op de vrijstelling ook heel hoog zat.
Ik vraag me echt af hoe dat beslissingsproces gegaan is daarboven om voor die 2 dames te kiezen. Had verwacht dat de groep ze daar nog wel op zou grillen.
Ja, hoe ze ook lagen met zijn allen. En voor niets een 2e tent omhoog gesleeptquote:Die avond in die tent trouwensMeesterlijk!
Vraag is natuurlijk wel hoeveel informatie de kandidaten bovenaan de berg kregen mbt. die opdrachten. Zij zagen natuurlijk niet de beelden die wij wel konden zien. Misschien dachten ze wel dat het speelveld voor die ballen-opdracht een stuk groter/breder was?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat moment nog wel komt, iedereen is nog lief en aardig op dit moment.
Aline was ook wel erg graag aan het gooien met de dobbelstenen. Maar Christian dan weer gewillig met hints pakken.
En met die ballen, dan ga je 3 mensen op 1 vierkante meter zetten..... Elk weldenkend persoon had er slechts 1 kandidaat neergezet en zo in ieder geval geld gepakt.
[..]
Ja, hoe ze ook lagen met zijn allen. En voor niets een 2e tent omhoog gesleept
Als ik mij baseer op de beelden, dan moeten ze dat toch geweten hebben? Het is niet zo dat alles klein getekend was, en ze wisten ook gelijk wat die steen van Sisyphos inhield.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk wel hoeveel informatie de kandidaten bovenaan de berg kregen mbt. die opdrachten. Zij zagen natuurlijk niet de beelden die wij wel konden zien. Misschien dachten ze wel dat het speelveld voor die ballen-opdracht een stuk groter/breder was?
Ik vond het wel een logische redenatie dat voor die bal waarschijnlijk ook sterke types nodig waren. Ze waren immers in de veronderstelling dat de bal omhoog moest ipv naar beneden komen. Die 3 man bij de opdracht was dan wel weer stom.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als ik mij baseer op de beelden, dan moeten ze dat toch geweten hebben? Het is niet zo dat alles klein getekend was, en ze wisten ook gelijk wat die steen van Sisyphos inhield.
Maar ben het wel met je eens dat ze niet alles wisten, maar 2 dames naar een reus en 3 man in een speelveld om ballen te ontwijken is niet snugger. Zelfs niet als je wat informatie mist.
Waarom? Ze kregen hier bij meer mensen juist meer geldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond het wel een logische redenatie dat voor die bal waarschijnlijk ook sterke types nodig waren. Ze waren immers in de veronderstelling dat de bal omhoog moest ipv naar beneden komen. Die 3 man bij de opdracht was dan wel weer stom.
Ja, maar ze moesten weer terug als ze het niet zouden redden. En dat terwijl ze het al eerder niet hebben gered. 2 personen had 1000 euro opgeleverd en meer kans op het ontwijken van de bal.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom? Ze kregen hier bij meer mensen juist meer geld
Dubbele penalty bij een fout, ze moesten terug en hadden geen geld. Dat risico neem je toch niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom? Ze kregen hier bij meer mensen juist meer geld
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dubbele penalty bij een fout, ze moesten terug en hadden geen geld. Dat risico neem je toch niet?
Ja, oké, goed puntquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar ze moesten weer terug als ze het niet zouden redden. En dat terwijl ze het al eerder niet hebben gered. 2 personen had 1000 euro opgeleverd en meer kans op het ontwijken van de bal.
Ja bizar inderdaad terwijl Salim juist meer een nou ja misschien niet perse Grieks maar toch buitenlands uiterlijk heeftquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:16 schreef Meridiaan het volgende:
De bruiloft was leuk in elkaar gezet. Grappig dat juist de boomlange blonde Bruno er niet uit werd gepikt. De truffelhond was me er ook eentje, die had er weinig zin in.
Verdachte figuren zijn voor mij Christian, Els, Laure en Jolien. Ik kan mij indenken dat de mol juist bij de kist gaat zitten om m te bewaken. Van Els snapte ik overigens wel dat ze de bruid niet als blond beschreef, dat was niet heel zichtbaar op de foto. Maar ze deed wel erg onhandig met de ballen, ze ging bij praktisch elke bal aan de kant staan naar welke deze initieel op stuiterde. Daarnaast was het gewoon niet handig om Christian in te laten schenken op die hoogte.
Samequote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik schrok even toen het kaartje met Bruno erop om werd gedraaid![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik schrok even toen het kaartje met Bruno erop om werd gedraaid![]()
twitter:MolBot twitterde op zondag 22-03-2020 om 21:22:39Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/l7Dj2NSj0F reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:43 schreef Cee het volgende:
Nou, het is overduidelijkOok mijn gevoel nu terwijl ik 'm vorige week had afgeschreven, maar zó enorm sturend in alles ineens?? Bijna te veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
Maar:quote:Op zondag 22 maart 2020 23:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ook mijn gevoel nu terwijl ik 'm vorige week had afgeschreven, maar zó enorm sturend in alles ineens?? Bijna te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar:Jep, maar wel alle rust bij 1e keer gaan waardoor ze daarna alles op hem vertrouwen voor een 2e ronde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Minotaurus zat op minder dan 1,5 meter afstand op het eind...quote:Op zondag 22 maart 2020 23:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep, maar wel alle rust bij 1e keer gaan waardoor ze daarna alles op hem vertrouwen voor een 2e ronde..
En zijn hartslag ging op dat moment niet omhoog??quote:Op zondag 22 maart 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Minotaurus zat op minder dan 1,5 meter afstand op het eind...
Ik proef iig heel erg veel manipulatief en sturend gedrag. Als ie geen mol is vind ik t iig geen fijne vent.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Moira het volgende:
Heujj pronopunten
Ik zit ondertussen echt in een Bart-tunnel hoor. Aan zijn reacties lijk ik echt te kunnen proeven dat er een mol en geen kandidaat achter zit. Ik vond hem de hele aflevering eigenlijk verdacht, vandaar dus de tunnel![]()
Ja ik ben eigenlijk ook echt vol overtuigdquote:Op maandag 23 maart 2020 00:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik proef iig heel erg veel manipulatief en sturend gedrag. Als ie geen mol is vind ik t iig geen fijne vent.
Ik zit ook op Bart al sinds de eerste minuut dat hij in beeld kwam.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Moira het volgende:
Heujj pronopunten
Ik zit ondertussen echt in een Bart-tunnel hoor. Aan zijn reacties lijk ik echt te kunnen proeven dat er een mol en geen kandidaat achter zit. Ik vond hem de hele aflevering eigenlijk verdacht, vandaar dus de tunnel![]()
Bart werpt zich steeds op voor sleutelposities. Hij weet hoe te paddelen, hij weet hoe te schieten, hij weet hoe z'n hartslag laag te houden.
Z'n reactie op dat hij de 100 schiet en vervolgens het nadeel was opvallend. Net zoals z'n reactie op dat hij 'als kandidaat mee mocht', wat voor Christiaan ook Bart als mol bevestigde (Bart was dus degene waarbij Christiaan dat gevoel had dat 'ie 'm voor de 2e keer had gezien).
Bart vraagt daar ook naar reacties van de rest op die beelden.
In het graafveld kan 'ie ergens niks vinden en gaat vrolijk verder, wil juist de vraagtekentjes doen. Vindt dan de handleiding van de graafmachine en gaat daarmee lekker dat stuk waar het gloeilampje van ¤1000 ligt zitten ploegen ('oepsie, kapot'). Vond z'n reacties daar en in het doolhof eveneens opvallend.
Beetje onsamenhangend misschien maar het is dus een tunnel![]()
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:41 schreef Maartel het volgende:
Was hij ook niet diegene met die kansloze 'Christiaan volgens mij ben jij een grote?' opmerking?
Oja en ik vond zijn 'en ik was nog wel teleurgesteld dat we naar Griekenland gingen' heel erg rieken naar 'WANT IK KREEG DIT OOK PAS OP T LAATST TE HOREN, KANDIDAAT DAT IK BEN'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is want di zat ook maar wat te prutsen.
En het boeit me ook totaal niet wie de mol is, ik laat me verrassen.![]()
Hij werd toch gekozen door die 2 op de berg?quote:Op maandag 23 maart 2020 02:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zit ook op Bart al sinds de eerste minuut dat hij in beeld kwam.
Gewoon hoe hij reageerde, wegkijkend, gemaakt.
Hij durfde als enige voor de boogschutter klaar te staan met de meloen op zijn hoofd.
Kan niet anders of hij wist dat die pijl van elastiek was.
quote:Op maandag 23 maart 2020 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hij werd toch gekozen door die 2 op de berg?
Ik heb dit juist bij Salim. Die probeert de groep steeds op te hitsen/bang te maken waardoor er door de stress of chaos opdrachten mislukken.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Cee het volgende:
Ik vond Bart’s reactie op het nieuws dat hij mee mag doen met De Mol het meest geacteerd overkomen. Ook toen hij bij het graven hardop riep dat hij niks kon vinden kwam dat heel gemaakt over.
En nog meer dan dat vind ik hem opvallend goed in het uitvoeren van bepaalde opdrachten waar je vooraf geoefend voor moet hebben. Hij kajakt, hij peddelt, hij weet zijn hartslag bizar laag te houden. Hij eist volledige stilte van de rest terwijl hij door het bos loopt (zodat de rest hem ook niet kan controleren) om vervolgens wel continu de rest op te hitsen en kwaad op iedereen te worden zodat daar de hartslagen al bij aanvang omhoog vliegen.
Het is allemaal zó duidelijk.
Ik zit momenteel ook op Salim, al kan ik hem nog niet echt ergens op vast pinnen waaruit echt blijkt dat hij de mol is. Wel vond ik het opvallend dat hij op die trap met die ballen wel heel erg het zicht blokkeerde voor de andere 2, leek hij expres te doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:48 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik heb dit juist bij Salim. Die probeert de groep steeds op te hitsen/bang te maken waardoor er door de stress of chaos opdrachten mislukken.
Ja volgens mij welquote:Op maandag 23 maart 2020 00:41 schreef Maartel het volgende:
Was hij ook niet diegene met die kansloze 'Christiaan volgens mij ben jij een grote?' opmerking?
Oja en ik vond zijn 'en ik was nog wel teleurgesteld dat we naar Griekenland gingen' heel erg rieken naar 'WANT IK KREEG DIT OOK PAS OP T LAATST TE HOREN, KANDIDAAT DAT IK BEN'
Als je als mol de kans krijgt om 10.000¤ uit de pot te trekken nog voor dat hele spel begonnen is, en mensen gelijktijdig daardoor ook nog eens niet denken dat je de mol bent omdat het bedrag zo hoog is (‘te hoog dat zou de mol nooit doen’) waarom zou je dan in godsnaam zo’n kans aan je voorbij laten gaan?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:16 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik zit momenteel ook op Salim, al kan ik hem nog niet echt ergens op vast pinnen waaruit echt blijkt dat hij de mol is. Wel vond ik het opvallend dat hij op die trap met die ballen wel heel erg het zicht blokkeerde voor de andere 2, leek hij expres te doen.
Bart verdenk ik juist niet vanwege die 10k voor die vrijstelling. Dat is echt een immens hoog bedrag en daarmee speel je jezelf zo in de kijker als mol. De kans is zo groot dat dat het hoogste bedrag is.
Ja misschien wel een beetje te duidelijk he?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Cee het volgende:
Ik vond Bart’s reactie op het nieuws dat hij mee mag doen met De Mol het meest geacteerd overkomen. Ook toen hij bij het graven hardop riep dat hij niks kon vinden kwam dat heel gemaakt over.
En nog meer dan dat vind ik hem opvallend goed in het uitvoeren van bepaalde opdrachten waar je vooraf geoefend voor moet hebben. Hij kajakt, hij peddelt, hij weet zijn hartslag bizar laag te houden. Hij eist volledige stilte van de rest terwijl hij door het bos loopt (zodat de rest hem ook niet kan controleren) om vervolgens wel continu de rest op te hitsen en kwaad op iedereen te worden zodat daar de hartslagen al bij aanvang omhoog vliegen.
Wel vreemd dat men in Nederland altijd panisch doet als De Mol het zo makkelijk heeft met geld uit de pot spelen. Moet je eens in Belgie kijken, hop 10.000 euroquote:Op maandag 23 maart 2020 12:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Als je als mol de kans krijgt om 10.000¤ uit de pot te trekken nog voor dat hele spel begonnen is, en mensen gelijktijdig daardoor ook nog eens niet denken dat je de mol bent omdat het bedrag zo hoog is (‘te hoog dat zou de mol nooit doen’) waarom zou je dan in godsnaam zo’n kans aan je voorbij laten gaan?
Thomas had toch ook de pot zo leeg weten te trekken met die veiling? Volgens mij zat die ook bijna aan 10.000¤ met 1 opdrachtquote:Op maandag 23 maart 2020 12:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel vreemd dat men in Nederland altijd panisch doet als De Mol het zo makkelijk heeft met geld uit de pot spelen. Moet je eens in Belgie kijken, hop 10.000 euro
Iedereen die 2 seconden nadenkt, weet dat ze geen opdracht gaan bedenken die kandidaten serieus in gevaar brengt. Ik zou trouwens geen enkele conclusie trekken uit de reacties uit die filmpjes, de mol kon 85 keer proberen, dan gaan ze niet toelaten dat de mol met 25 lengtes voorsprong de minst spontane reactie heeft.quote:Op maandag 23 maart 2020 02:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Hij durfde als enige voor de boogschutter klaar te staan met de meloen op zijn hoofd.
Kan niet anders of hij wist dat die pijl van elastiek was.
Eens. Jammer dat 'ie er in bleef.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen die 2 seconden nadenkt, weet dat ze geen opdracht gaan bedenken die kandidaten serieus in gevaar brengt. Ik zou trouwens geen enkele conclusie trekken uit de reacties uit die filmpjes, de mol kon 85 keer proberen, dan gaan ze niet toelaten dat de mol met 25 lengtes voorsprong de minst spontane reactie heeft.
Ik vind die Bart meer het type van de ultra-competitieve aandachtshoer.
Niet veel hoger dan even daarvoor (voor zover we konden zien), maar hij was bijna door z'n beschikbare hartslagen heen toen...quote:Op zondag 22 maart 2020 23:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
En zijn hartslag ging op dat moment niet omhoog??
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die Bart meer het type van de ultra-competitieve aandachtshoer.
Ik kon ergens wel begrijpen dat hij kwaad werd. Onder andere Salim en Jolien hebben echt wel enorm veel kostbare hartslagen verspild door terug te keren in plaats van - zoals Bart zei - gewoon proberen dat puzzelstuk zo ver mogelijk te brengen voor de minotaurus hen te pakken kreeg. Ik zou dat ook ontzettend frustrerend vinden.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Cee het volgende:
Wel grappig om te horen dat ook voor Nederlanders dat accent zo opvalt in vergelijking met de andere Vlaamse accenten.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Meke het volgende:
Waarschijnlijk zelfde accent, en doordat ze ook met kinderen werkt
Da's vrij logisch, omdat ze de H zo verhaspelen ontstaat er een hele andere taal. Dat is wat anders dan een zachte G of platte tongval.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:11 schreef Redum het volgende:
[..]
Wel grappig om te horen dat ook voor Nederlanders dat accent zo opvalt in vergelijking met de andere Vlaamse accenten.
Idd Bart zou te obvious zijn. Ik ben er nog niet uit wie het dan wel zou kunnen zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
Geweldige aflevering weer!!
Had NL maar half zo'n uitzending..![]()
Twijfel over Bart.. Zijn hartslag deed me denken aan de Nederlandse Über-mol George zijn actie op de touwbrug..
Maar van de andere kant is hij zo obvious aan het mollen.. In NL zou dat een nepmol zijn die de aandacht op zich probeert te krijgen.
Dat zie je niet veel bij onze zuiderburen, dus ik ga nu de tunnel in voor Bart...![]()
Aangezien ik zelf een West-Vlaming ben, valt dat van die G's en H's mij nooit op.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Da's vrij logisch, omdat ze de H zo verhaspelen ontstaat er een hele andere taal. Dat is wat anders dan een zachte G of platte tongval.
ik vond het vooral heel slecht gespeeld waardoor ze het zichzelf heel moeilijk hebben gemaaktquote:Op zondag 22 maart 2020 22:43 schreef Japepk het volgende:
Mwah, ik vond deze opdrachten wel een hoog 'alles of niets' gehalte hebben. Er hoefde maar dít mis te gaan of er vielen gelijk enorme bedragen af. Ook vond ik de opdracht met de Minotaurus niet gelaagd genoeg om de hele aflevering eraan op te hangen. Wat dat betreft hebben ze de vorige afleveringen met de Doos van Pandora wel hoog ingezet.
Klopt, ik zit ook op Bart,quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Cee het volgende:
Het eerste wat men zei was dat de Mol nooit het hoogste of laagste bedrag zou doen dus het zou een mooi staaltje reverse psychology zijn om het daarom juist wel te doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:18 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het wel stoer vinden om als mol gewoon zo open en bloot dan 10.000 uit de pot gespeeld te hebben.
Haha ja. "DOE RUSTIG JE HARTSLAG IS NU AL 120! 121! 123!!!"quote:Op maandag 23 maart 2020 22:23 schreef rubbereend het volgende:
de mol stond sowieso bij het tafeltje bij de hartslagopdracht. Want zoals de boel daar werd opgenaaid terwijl hartslagen omlaag moesten was niet te geloven
Wie?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:25 schreef TheArt het volgende:
Ik zit al 2 afleveringen op Julien en daar blijf ik ook nog wel op.
Jolien bedoel je?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:25 schreef TheArt het volgende:
Ik zit al 2 afleveringen op Julien en daar blijf ik ook nog wel op.
Mijn vrouw komt van 't Stad. West-Vlaams is net als Limburgs voor de Hollanders. Totaal onverstaanbaarquote:Op maandag 23 maart 2020 18:54 schreef Redum het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf een West-Vlaming ben, valt dat van die G's en H's mij nooit op.Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat het West-Vlaams voor Nederlands zo zou opvallen, aangezien jullie de andere Vlaamse dialecten waarschijnlijk ook maar vrij weinig horen, en je dus misschien zou verwachten dat ze allemaal even 'vreemd'/exotisch klinken.
Niets is wat het lijkt!quote:Op maandag 23 maart 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Het eerste wat men zei was dat de Mol nooit het hoogste of laagste bedrag zou doen dus het zou een mooi staaltje reverse psychology zijn om het daarom juist wel te doen.
Was Gilles die er in de eerste aflevering uit ging?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bart is een blaaskaak en Gilles moet terug
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Was Gilles die er in de eerste aflevering uit ging?
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bart is een blaaskaak en Gilles moet terug
Met die drie in de buurt lijkt er weinig goed te gaan inderdaad. Met name Salim als allemansvriend lijkt me verdacht.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Salim, Jolien en Laure staan bij mij hoog.
😂quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met die drie in de buurt lijkt er weinig goed te gaan inderdaad. Met name Salim als allemansvriend lijkt me verdacht.
Bart is gewoon zo'n agressieve gek, die in het dagelijks leven betrokken is bij verkeersruzies enzo, en van wie de redactie het wel mooi vindt dat hij de boel steeds opnaait.
Salim en Laure zijn ook mijn 2 hoofdverdachten momenteelquote:Op maandag 23 maart 2020 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Salim, Jolien en Laure staan bij mij hoog.
Christiaan begreep het prima, maar was gewoon bangquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef GereDathan het volgende:
Christian ook met zijn gezever met die hartslagen. Hij begreep het hele idee niet geloof ik, terwijl iedereen kan snappen dat zijn lengte gewoon een nadeel was, dan kan je beter de hartslagen gebruiken voor een ander.
Geweldig hoe Bart zo’n beetje over het beest heen moest stappen![]()
Al met al had de Mol daar een goede dag, bergen hartslagen verspild aan paniek mensen die nog niet tot de helft kwamen.
Het beest en Bart konden er toch weinig aan doen dat het zo uitkwam? Het beest begon, zover ik kon zien, elke keer op dezelfde plek en liep zolang hij de piep hoorde. Dan kom je uiteindelijk in zo’n situatie. Daar had de Mol weinig invloed op, tenzij het Bart is natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Christiaan begreep het prima, maar was gewoon bang.
Dat Bart over dat beest heen moest stappen vond ik wat minder trouwens. Als zo'n soort jager op de lip van de kandidaten zit maak je het de Mol wel een stuk makkelijker.
Minosaurusquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je had wellicht beter Minosaurus kunnen weglokken door een andere lijn te pakken; helemaal tegenovergestelde bijvoorbeeld dan moet die beest ook een hele end lopen. Nu blijft ie in buurt als je zelfde lijn pakt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Volgend seizoen van De Mol is waarschijnlijk in Engeland.
Bron?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Volgend seizoen van De Mol is waarschijnlijk in Engeland.
quote:
Ben het seizoen 2018 opnieuw aan het kijken. Hierin was een opdracht waarbij ze allemaal valuta moesten rangschikken van hoog naar laag. De beginstand van de biljetten was:quote:
Of in een ander land waar ze met Britse ponden betalenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Ben het seizoen 2018 opnieuw aan het kijken. Hierin was een opdracht waarbij ze allemaal valuta moesten rangschikken van hoog naar laag. De beginstand van de biljetten was:
Zuid Afrikaanse rand
Mexicaanse peso
Vietnamese dong
Euro
Britse pond
Dit klopt precies met de seizoenen die geweest zijn en het huidige seizoen:
Zuid Afrika 2017
Mexico 2018
Vietnam 2019
Griekenland 2020
...
Lijkt mij iets te toevallig, juist omdat de biljetten precies zo lagen toen de opdracht begon.
Schotland kan uiteraard ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of in een ander land waar ze met Britse ponden betalen.
Dit zou wel een leuke hint richting volgende seizoenen zijn (als het blijft kloppen)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Ben het seizoen 2018 opnieuw aan het kijken. Hierin was een opdracht waarbij ze allemaal valuta moesten rangschikken van hoog naar laag. De beginstand van de biljetten was:
Zuid Afrikaanse rand
Mexicaanse peso
Vietnamese dong
Euro
Britse pond
Zuid Afrika 2017
Mexico 2018
Vietnam 2019
Griekenland 2020
...
Lijkt mij iets te toevallig, juist omdat de biljetten precies zo lagen toen de opdracht begon.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Zuid Afrikaanse rand
Mexicaanse peso
Vietnamese dong
Euro
Britse pond
Zuid Afrika 2017
Mexico 2018
Vietnam 2019
Griekenland 2020
...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Zuid Afrikaanse rand
Mexicaanse peso
Vietnamese dong
Euro
Britse pond
Zuid Afrika 2017
Mexico 2018
Vietnam 2019
Griekenland 2020
...
Geeft niet, Gilles is knap genoeg om het programma in zijn eentje te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:10 schreef Japepk het volgende:
Ik heb net Café de Mol terug gekeken, maar dat programma is wel héél erg uitgekleed door de corona maatregelen. Gilles en Elodie zitten nog maar met z'n 2 in die lege caféstudio en alle gasten bellen in met een skypeverbinding. Daardoor blijft er weinig jeu over.
Veiligheid boven alles natuurlijk, maar laten de regels in België het echt niet toe dat gasten in een talkshow in één studio mogen zitten? Met de nodige afstand natuurlijk. Zo niet, dan zou ik pleiten voor een andere opzet van het programma. De social media analyse is er ook al uit, het is niet echt meer een toevoeging aan het mol-jagen zo.
twitter:MolBot twitterde op zondag 29-03-2020 om 21:19:54Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/BnpImCzesa reageer retweet
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:20 schreef Tijn het volgende:
Jaaaatwitter:MolBot twitterde op zondag 29-03-2020 om 21:19:54Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/BnpImCzesa reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gildequote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef Moira het volgende:
Omg ze gebruiken Dadi Freyr's ESF-nummer in de muziek
Het is zó duidelijk dat je zou denken dat hij het juist niet is, maar toch staat hij met stip op 1 van mijn verdenkingen. Hij is de Mol óf zijn tactiek is om in de finale te geraken door te doen alsof hij de Mol is. Geld boeide hem sowieso niet.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:06 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het is toch Bart? Ja toch. Dat kan haast niet anders meer. Het vele eten opeten, de telefoon niet horen, de pasvragen...
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:06 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het is toch Bart? Ja toch. Dat kan haast niet anders meer. Het vele eten opeten, de telefoon niet horen, de pasvragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dorien zit wel vrij vaak in sleutelposities. Nu bij het eten, maar ook bij die opdracht met de paraglide in een van de eerste afleveringen.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg bij Dorien hetzelfde gevoel als Elisabeth vorig jaar, dan bedoel ik niet als mol-verdachte, maar dat ze allebei nogal waardeloze ballast zijn die het absoluut niet verdienen om het spel te winnen. Waarbij Elisabeth dan tenminste een excuus had.
Maar vorige week met de Minotaurus zat ze in de bibliotheek waar ze nauwelijks invloed had op de opdracht.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dorien zit wel vrij vaak in sleutelposities. Nu bij het eten, maar ook bij die opdracht met de paraglide in een van de eerste afleveringen.
Dit, ik zit er vol in, en dat is óf kneitergoed, óf kneiterfoutquote:Op zondag 29 maart 2020 22:56 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet of ik mijn Bart-tunnel nog uit kom. Hij speelt iig met alles en iedereen, of t als mol is weet ik nog niet zo
Maar is dat niet omdat die anderen ontzettend faalden?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar vorige week met de Minotaurus zat ze in de bibliotheek waar ze nauwelijks invloed had op de opdracht.
Zopas is inderdaad een normaal Vlaams woord, en net daarom valt het helemaal niet op als Gilles dat gebruikt. Er kan prima afgesproken zijn met de mol dat Gilles een ander woord (zojuist, zonet) zou gebruiken als voor de verdubbelaar werd gekozen. Ik vind het in ieder geval wel goed gevonden van Kaat.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:48 schreef rubbereend het volgende:
zopas is toch een normaal Vlaams woord? Heeft Alina ook maar één bijdrage geleverd in de metro?
omg, echt? Alleen al de gelaagdheid in die laatste opdracht had zo veel.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:51 schreef tralalala het volgende:
Jolien was echt boos, die had hem zo aan kunnen vallen.
Ik vond de aflevering verder niet zo heel bijzonder.![]()
er kan met vanalles een signaal worden afgegeven. Met de kofferopdracht in Mexico liet Gilles de Mol ook via de volgorde weten wie eruit zou gaanquote:Op maandag 30 maart 2020 18:19 schreef Redum het volgende:
[..]
Zopas is inderdaad een normaal Vlaams woord, en net daarom valt het helemaal niet op als Gilles dat gebruikt. Er kan prima afgesproken zijn met de mol dat Gilles een ander woord (zojuist, zonet) zou gebruiken als voor de verdubbelaar werd gekozen. Ik vind het in ieder geval wel goed gevonden van Kaat.
Volgens mij wil Bart gewoon echt winnen, al vond ik het wel vreemd dat hij die telefoon niet hoorde..quote:Op maandag 30 maart 2020 00:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit, ik zit er vol in, en dat is óf kneitergoed, óf kneiterfout
Zou het een manier zijn om zijn bereidheid om mee te werken te laten zien?quote:Op maandag 30 maart 2020 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een genot
Zit vol op Bart, al ligt dat er inderdaad wellicht wat dik bovenop, maar goed..
Vraag me ook nog steeds af wat hem deed besluiten genoegen te nemen met twee pasvragen in de deal.
Nja of Dorien & Selim = pasvragen en Selim & Dorien = verdubbelaar. Zo veel opties dat het lastig wordt om daar iets in terug te vinden bij één opdracht.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:19 schreef Redum het volgende:
[..]
Zopas is inderdaad een normaal Vlaams woord, en net daarom valt het helemaal niet op als Gilles dat gebruikt. Er kan prima afgesproken zijn met de mol dat Gilles een ander woord (zojuist, zonet) zou gebruiken als voor de verdubbelaar werd gekozen. Ik vind het in ieder geval wel goed gevonden van Kaat.
Was bang dat Christian goedkoper was vermoed ik.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een genot
Zit vol op Bart, al ligt dat er inderdaad wellicht wat dik bovenop, maar goed..
Vraag me ook nog steeds af wat hem deed besluiten genoegen te nemen met twee pasvragen in de deal.
Kaatquote:Op maandag 30 maart 2020 18:19 schreef Redum het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval wel goed gevonden van Kaat.
Volgens mij zou Gilles de Mol nooit op die manier inlichten. Dat valt veel te veel op. Ik ken het woord zopas wel en het wordt in België te pas en onpas gebruiktquote:Op maandag 30 maart 2020 11:42 schreef Jemoederniet het volgende:
In cafe de Mol kwam deze hint voorbij: Gilles lichtte de mol (die buiten zat) dat Salim en Dorien voor pasvragen hadden gekozen door het woordje "zopas" wat een beetje vreemd klinkt.
Maar dat is toch juist goed als het woord zo vaak gebruikt wordt? Zopas of daarjuist is in deze zin inwisselbaar en alleen de mol weet waar hij op moet lettenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij zou Gilles de Mol nooit op die manier inlichten. Dat valt veel te veel op. Ik ken het woord zopas wel en het wordt in België te pas en onpas gebruikt
Als Gilles de Mol moet inlichten is het een handgebaar, manier van staan of volgorde van koffertjes zoals genoemd. Iets wat heel subtiel is waar geen aandacht op komt te liggen.
Ik vind dit juist des Barts, heel eager en gericht op resultaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
VANDAAG HEB IK ECHT MIJN BEST GEDAAN.
EN TOCH LUKT DIE OPDRACHT NOG.
EN DAN OP ZO’N MOMENT MOET JE GELUKKIG ZIJN EN LACHEN,
EN IK DOE DAN ECHT MIJN BEST.
ACHTERAF ZIT JE OOK IN DE AUTO VAN,
WAAR BEN IK MEE BEZIG?
ALS JE IEDEREEN HOORT ZEGGEN,
WAT EEN SLECHTE MOL DIT JAAR…
Dit was het dagboek van de mol. Die was er echt doodziek van iig. Heel teleurgesteld over eigen geleverde prestaties. ''en dan op zo'n moment moet je gelukkig zijn en lachen''. Denk eigenlijk dat Bart wel een beetje afvalt. Die zie ik dit niet zeggen. Hij wil het spel wel heel graag winnen ^^!
Hm, ja misschien heb je gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind dit juist des Barts, heel eager en gericht op resultaat.
Maar die, redelijk eenvoudig te mollen, opdracht slaagde toch gewoon?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:29 schreef Djeez het volgende:
Ik zit voorlopig in de Christian-tunnel. Hij zit te vaak op sleutelposities en klungelt maar wat aan. Zo ging hij in de laatste aflevering touwtjespringen. Omdat een touw in een omgekeerde boog loopt, is het midden de beste plek, omdat het touw hier sowieso altijd de grond raakt. Die dwerg ging echter ver aan de buitenzijde staan, waar het touw in principe hoger hangt. Niet echt handig, met zulke korte beentjes
Jolien is veel lekkerder.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:48 schreef Poepz0r het volgende:
Alina of Jolien is De Mol. Alina trouwens
Maar zou die er zo'n last van hebben dat hij door de groep een slechte mol genoemd wordt?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je heel prestatiegericht bent zijn een hoge pot en hoongelach wel een dingetje ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar zou die er zo'n last van hebben dat hij door de groep een slechte mol genoemd wordt?
Christian ziet er net altijd iets té trots op zichzelf uit als hij eens een vraag heeft opgelost of iets heeft ontdekt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar die, redelijk eenvoudig te mollen, opdracht slaagde toch gewoon?
Waarschijnlijk wel, maar zo'n egotripper zie ik niet openlijk toegeven dat het hem raakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je heel prestatiegericht bent zijn een hoge pot en hoongelach wel een dingetje ja.
Nee hoor. Ik ben gek op chubby'squote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die crusht op Dorien dan?
Echt zo'n corporate advocaten bal iddquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kende de oude Mollenreeks van de Vlaming wel, maar die eerste eliminatie tijdens de rentree vier jaar terug met die verfbom in de auto was echt mijn trigger voor deze seriequote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Van de sfeer in de kampeertent is nu weinig meer over
Vind dat hard tegen hard bij de Vlaamse versie altijd wel leuk.
BN'ers durven dat niet. Reputatie en zo.
En als er dan toch eens van die biechtstukjes zijn, voegen die meestal ook wel iets toe. Terwijl die in WIDM vaak worden gebruikt als vervanging voor beelden van een opdracht of om te herhalen wat we net twee seconden geleden hebben gezien...quote:Op woensdag 1 april 2020 00:28 schreef PicoMMP het volgende:
Alles is gewoon net wat gelikter in België. Die bondjes interesseren me helemaal niets. Net als die gare biechtstukjes. Die heb je heel weinig in België.
twitter:MolBot twitterde op zondag 05-04-2020 om 21:27:43Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/ioSAaKCC04 reageer retweet
SPOILER: Bevat info over de afvaller, klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Legoblokje op 05-04-2020 22:51:22 ]
[ Bericht 7% gewijzigd door Da_Sandman op 05-04-2020 23:24:53 ]'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Denk juist Bart. Nam het voortouw en was opvallend stil.quote:Op maandag 6 april 2020 01:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat Christian een rood scherm had.
Vond Bart ook wel echt teleurgesteld kijken......quote:Op maandag 6 april 2020 09:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk juist Bart. Nam het voortouw en was opvallend stil.
Jolien zou het prima kunnen zijn inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2020 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou wel kunnen veronderstellen dat de meeste anderen denken dat Bart de mol is. Hij is de enige die nooit echt besproken werd qua vuurwerk, misschien omdat iedereen zeker was dat die toch een groen scherm had. Je gaat je mol er niet van verdenken dat die een rood scherm had.
Ook al denk ik zelf dat hij geen mol is en dat hij er zelf (voor het eerst) erg nerveus uit zag toen Christian en Jolien groen vuurwerk hadden gekregen.
Ik twijfelde tussen Jolien en Salim, dus ga ik nu voor Jolien. Van al het geklungel gisteren was het plots niet meer kunnen schakelen toch het raarste.
Ja geweldigquote:Op maandag 6 april 2020 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
Deze (van Retroforum.nl) wilde ik jullie niet onthouden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vond vooral het "niet vloeken" - "sorry" en dan toch weer vloeken zo mooi.quote:Op maandag 6 april 2020 17:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja geweldig
Lijkt me sowieso een verschrikkelijke opdracht!
Ja met die klok snapte ik nog wel, maar hoe 'jouw kant' en 'mijn kant' logisch zijn als je achter elkaar zit?quote:Op maandag 6 april 2020 20:54 schreef amaranta het volgende:
Wat hadden sommige kandidaten een rare manier van links/rechts zeggen.
ieders kant van 't bed (denk ik?). Ik vond t ook echt heel omslachtig, maar ik denk dat dit toevallig mensen zijn die links en rechts door elkaar halen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja met die klok snapte ik nog wel, maar hoe 'jouw kant' en 'mijn kant' logisch zijn als je achter elkaar zit?
dat is gewoon omdat je dat gewend bent, mijn vriendin haalt links en rechts ook altijd door elkaar en wij werken ook altijd met jouw kant mij kant, dat zit er zo in dat het ook wel gaat als je achter elkaar zitquote:Op maandag 6 april 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja met die klok snapte ik nog wel, maar hoe 'jouw kant' en 'mijn kant' logisch zijn als je achter elkaar zit?
Ja, ik had Salim als mol, maar tijdens de uitzending werd wel duidelijk dat hij het niet was, en hij vloog er dan ook prompt uit. Jolien was mijn reserve-mol, en nu dus hoofdverdachte.quote:Op maandag 6 april 2020 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou wel kunnen veronderstellen dat de meeste anderen denken dat Bart de mol is. Hij is de enige die nooit echt besproken werd qua vuurwerk, misschien omdat iedereen zeker was dat die toch een groen scherm had. Je gaat je mol er niet van verdenken dat die een rood scherm had.
Ook al denk ik zelf dat hij geen mol is en dat hij er zelf (voor het eerst) erg nerveus uit zag toen Christian en Jolien groen vuurwerk hadden gekregen.
Ik twijfelde tussen Jolien en Salim, dus ga ik nu voor Jolien. Van al het geklungel gisteren was het plots niet meer kunnen schakelen toch het raarste.
. Daar snapte ik ook niks van.quote:Op maandag 6 april 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar... een mol met schuldgevoel? Lijkt me een hele lastige combinatie. En als mol zou je juist willen dat ze jouw pijl omgooien/afsteken, dan is de kans op geen 2000 euro verdienen weer een stapje groter.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:12 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik denk dat Jolien
1) Of het rode scherm had
2) Of de mol is
Ze kwam erg gehaast en nerveus over, ging volop in verdediging toen ze haar kozen, vond het erg wanhopig overkomen. Dus ik denk dat ze of het rode scherm had, of de mol is en geen schuldgevoel wilde hebben. Denk het 1e.
Ja, dat viel me ook al op. Ik denk dat ze een rood scherm had.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:12 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik denk dat Jolien
1) Of het rode scherm had
2) Of de mol is
Ze kwam erg gehaast en nerveus over, ging volop in verdediging toen ze haar kozen, vond het erg wanhopig overkomen. Dus ik denk dat ze of het rode scherm had, of de mol is en geen schuldgevoel wilde hebben. Denk het 1e.
Christian leek echt niet op zijn gemak toen Jolien hem aansprak.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:52 schreef trui het volgende:
Ik denk dat Christian in eerste instantie een rood scherm had, en dat Jolien de mol is.
Topmol George bij het ravijnquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
In de bossen met training zijn hartslag laag houden. Hmm.. I've seen that before..
Juist wel, want voor alle kandidaten met een groen scherm zou een rode vuurpijl win-win zijn; én 2000 euro in de pot én een concurrent minderquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:24 schreef trui het volgende:
Ik denk dat Bart gaat winnen. Hij zou inderdaad ook nog de mol kunnen zijn maar dat meer dan 10.000 euro bieden bij het begin vind ik toch wel een heel extreme actie.
Ik vond het wel vreemd trouwens dat vrijwel niemand zijn naam noemde bij het kiezen van de vuurwerkpijlen. Zou dat betekenen dat ze hem allemaal verdenken? Of juist niet?
Daar zit ik dan even over na te denken. Ik kan me haast niet voorstellen dat de mol niet van te voren te horen heeft gekregen wie er een rood scherm zou krijgen. Het zou voor hem/haar dan de taak zijn om juist deze naam niet te noemen want dan zouden ze immers 2000 euro verdienen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist wel, want voor alle kandidaten met een groen scherm zou een rode vuurpijl win-win zijn; én 2000 euro in de pot én een concurrent minderWaarschijnlijk zullen zij dus nooit de naam van de mol noemen
Ze was zenuwachtig. En dan nog haar hand laten zienquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:05 schreef tralalala het volgende:
Jolien had sowieso een rood scherm, die werd helemaal gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorien is wel echt klein![]()
Behalve het moment met Alinaquote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef Japepk het volgende: Wat luchtiger dan de afgelopen afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat erom hoe slecht ze te herkennen zijn voor de medekandidaten hè, niet voor ons.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
Jolien of Bart als Mol zou opnieuw een faal zijn qua molselectie moet ik zeggen. Beide liegen ontzettend ongemakkelijk en slecht. Hopelijk is die smurf De Mol, alhoewel hij niet veel op sleutelposities zat.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef Tijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die ontmoeting in de 5e kamer leek wel gescript te zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
Jolien of Bart als Mol zou opnieuw een faal zijn qua molselectie moet ik zeggen. Beide liegen ontzettend ongemakkelijk en slecht.
quote:Op maandag 13 april 2020 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ontmoeting in de 5e kamer leek wel gescript te zijn.Ja dat gevoel had ik ook, alhoewel de reactie bij het oppakken van de laatste stolp wél weer oprecht leek. Maar haar reactie bij het oplichten van het silhouet van de Mol vond ik wel wat vreemd, ze was niet verrast, verbaasd, geschrokken. Ze is volgens mij wel vrij koel (behalve wanneer ze in discussie gaat met iemand).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk nog steeds dat het Bart is, dat vallen bij het hardlopen kwam vrij vanuit het niets (hij zal vast geoefend hebben met het vallen, doorroltechniek waardoor het wat minder pijn kan doen). En wederom wist hij zich meteen in een sleutelpositie te werken zonder te weten wat de opdracht inhield.
Bart zat bij de 'Ik heb nog nooit' opdracht wel met een verband om zijn hand, denk dat die valpartij op de steentjes op die manier niet helemaal gepland was. Hoewel het begin van z'n val wel wat klungelig was...quote:Op maandag 13 april 2020 11:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat gevoel had ik ook, alhoewel de reactie bij het oppakken van de laatste stolp wél weer oprecht leek. Maar haar reactie bij het oplichten van het silhouet van de Mol vond ik wel wat vreemd, ze was niet verrast, verbaasd, geschrokken. Ze is volgens mij wel vrij koel (behalve wanneer ze in discussie gaat met iemand).
Denk nog steeds dat het Bart is, dat vallen bij het hardlopen kwam vrij vanuit het niets (hij zal vast geoefend hebben met het vallen, doorroltechniek waardoor het wat minder pijn kan doen). En wederom wist hij zich meteen in een sleutelpositie te werken zonder te weten wat de opdracht inhield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |