Christiaan begreep het prima, maar was gewoon bangquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef GereDathan het volgende:
Christian ook met zijn gezever met die hartslagen. Hij begreep het hele idee niet geloof ik, terwijl iedereen kan snappen dat zijn lengte gewoon een nadeel was, dan kan je beter de hartslagen gebruiken voor een ander.
Geweldig hoe Bart zo’n beetje over het beest heen moest stappen![]()
Al met al had de Mol daar een goede dag, bergen hartslagen verspild aan paniek mensen die nog niet tot de helft kwamen.
Het beest en Bart konden er toch weinig aan doen dat het zo uitkwam? Het beest begon, zover ik kon zien, elke keer op dezelfde plek en liep zolang hij de piep hoorde. Dan kom je uiteindelijk in zo’n situatie. Daar had de Mol weinig invloed op, tenzij het Bart is natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Christiaan begreep het prima, maar was gewoon bang.
Dat Bart over dat beest heen moest stappen vond ik wat minder trouwens. Als zo'n soort jager op de lip van de kandidaten zit maak je het de Mol wel een stuk makkelijker.
Minosaurusquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je had wellicht beter Minosaurus kunnen weglokken door een andere lijn te pakken; helemaal tegenovergestelde bijvoorbeeld dan moet die beest ook een hele end lopen. Nu blijft ie in buurt als je zelfde lijn pakt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Volgend seizoen van De Mol is waarschijnlijk in Engeland.
Bron?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Volgend seizoen van De Mol is waarschijnlijk in Engeland.
quote:
Ben het seizoen 2018 opnieuw aan het kijken. Hierin was een opdracht waarbij ze allemaal valuta moesten rangschikken van hoog naar laag. De beginstand van de biljetten was:quote:
Of in een ander land waar ze met Britse ponden betalenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Ben het seizoen 2018 opnieuw aan het kijken. Hierin was een opdracht waarbij ze allemaal valuta moesten rangschikken van hoog naar laag. De beginstand van de biljetten was:
Zuid Afrikaanse rand
Mexicaanse peso
Vietnamese dong
Euro
Britse pond
Dit klopt precies met de seizoenen die geweest zijn en het huidige seizoen:
Zuid Afrika 2017
Mexico 2018
Vietnam 2019
Griekenland 2020
...
Lijkt mij iets te toevallig, juist omdat de biljetten precies zo lagen toen de opdracht begon.
Schotland kan uiteraard ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of in een ander land waar ze met Britse ponden betalen.
Dit zou wel een leuke hint richting volgende seizoenen zijn (als het blijft kloppen)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Ben het seizoen 2018 opnieuw aan het kijken. Hierin was een opdracht waarbij ze allemaal valuta moesten rangschikken van hoog naar laag. De beginstand van de biljetten was:
Zuid Afrikaanse rand
Mexicaanse peso
Vietnamese dong
Euro
Britse pond
Zuid Afrika 2017
Mexico 2018
Vietnam 2019
Griekenland 2020
...
Lijkt mij iets te toevallig, juist omdat de biljetten precies zo lagen toen de opdracht begon.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Zuid Afrikaanse rand
Mexicaanse peso
Vietnamese dong
Euro
Britse pond
Zuid Afrika 2017
Mexico 2018
Vietnam 2019
Griekenland 2020
...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Zuid Afrikaanse rand
Mexicaanse peso
Vietnamese dong
Euro
Britse pond
Zuid Afrika 2017
Mexico 2018
Vietnam 2019
Griekenland 2020
...
Geeft niet, Gilles is knap genoeg om het programma in zijn eentje te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:10 schreef Japepk het volgende:
Ik heb net Café de Mol terug gekeken, maar dat programma is wel héél erg uitgekleed door de corona maatregelen. Gilles en Elodie zitten nog maar met z'n 2 in die lege caféstudio en alle gasten bellen in met een skypeverbinding. Daardoor blijft er weinig jeu over.
Veiligheid boven alles natuurlijk, maar laten de regels in België het echt niet toe dat gasten in een talkshow in één studio mogen zitten? Met de nodige afstand natuurlijk. Zo niet, dan zou ik pleiten voor een andere opzet van het programma. De social media analyse is er ook al uit, het is niet echt meer een toevoeging aan het mol-jagen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |