Aangezien ik zelf een West-Vlaming ben, valt dat van die G's en H's mij nooit op.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Da's vrij logisch, omdat ze de H zo verhaspelen ontstaat er een hele andere taal. Dat is wat anders dan een zachte G of platte tongval.
ik vond het vooral heel slecht gespeeld waardoor ze het zichzelf heel moeilijk hebben gemaaktquote:Op zondag 22 maart 2020 22:43 schreef Japepk het volgende:
Mwah, ik vond deze opdrachten wel een hoog 'alles of niets' gehalte hebben. Er hoefde maar dít mis te gaan of er vielen gelijk enorme bedragen af. Ook vond ik de opdracht met de Minotaurus niet gelaagd genoeg om de hele aflevering eraan op te hangen. Wat dat betreft hebben ze de vorige afleveringen met de Doos van Pandora wel hoog ingezet.
Klopt, ik zit ook op Bart,quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Cee het volgende:
Ik vond Bart’s reactie op het nieuws dat hij mee mag doen met De Mol het meest geacteerd overkomen. Ook toen hij bij het graven hardop riep dat hij niks kon vinden kwam dat heel gemaakt over.
En nog meer dan dat vind ik hem opvallend goed in het uitvoeren van bepaalde opdrachten waar je vooraf geoefend voor moet hebben. Hij kajakt, hij peddelt, hij weet zijn hartslag bizar laag te houden. Hij eist volledige stilte van de rest terwijl hij door het bos loopt (zodat de rest hem ook niet kan controleren) om vervolgens wel continu de rest op te hitsen en kwaad op iedereen te worden zodat daar de hartslagen al bij aanvang omhoog vliegen.
Het is allemaal zó duidelijk.
Het eerste wat men zei was dat de Mol nooit het hoogste of laagste bedrag zou doen dus het zou een mooi staaltje reverse psychology zijn om het daarom juist wel te doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:18 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het wel stoer vinden om als mol gewoon zo open en bloot dan 10.000 uit de pot gespeeld te hebben.
Haha ja. "DOE RUSTIG JE HARTSLAG IS NU AL 120! 121! 123!!!"quote:Op maandag 23 maart 2020 22:23 schreef rubbereend het volgende:
de mol stond sowieso bij het tafeltje bij de hartslagopdracht. Want zoals de boel daar werd opgenaaid terwijl hartslagen omlaag moesten was niet te geloven
Wie?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:25 schreef TheArt het volgende:
Ik zit al 2 afleveringen op Julien en daar blijf ik ook nog wel op.
Jolien bedoel je?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:25 schreef TheArt het volgende:
Ik zit al 2 afleveringen op Julien en daar blijf ik ook nog wel op.
Mijn vrouw komt van 't Stad. West-Vlaams is net als Limburgs voor de Hollanders. Totaal onverstaanbaarquote:Op maandag 23 maart 2020 18:54 schreef Redum het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf een West-Vlaming ben, valt dat van die G's en H's mij nooit op.Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat het West-Vlaams voor Nederlands zo zou opvallen, aangezien jullie de andere Vlaamse dialecten waarschijnlijk ook maar vrij weinig horen, en je dus misschien zou verwachten dat ze allemaal even 'vreemd'/exotisch klinken.
Niets is wat het lijkt!quote:Op maandag 23 maart 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Het eerste wat men zei was dat de Mol nooit het hoogste of laagste bedrag zou doen dus het zou een mooi staaltje reverse psychology zijn om het daarom juist wel te doen.
Was Gilles die er in de eerste aflevering uit ging?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bart is een blaaskaak en Gilles moet terug
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Was Gilles die er in de eerste aflevering uit ging?
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bart is een blaaskaak en Gilles moet terug
Met die drie in de buurt lijkt er weinig goed te gaan inderdaad. Met name Salim als allemansvriend lijkt me verdacht.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Salim, Jolien en Laure staan bij mij hoog.
😂quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met die drie in de buurt lijkt er weinig goed te gaan inderdaad. Met name Salim als allemansvriend lijkt me verdacht.
Bart is gewoon zo'n agressieve gek, die in het dagelijks leven betrokken is bij verkeersruzies enzo, en van wie de redactie het wel mooi vindt dat hij de boel steeds opnaait.
Salim en Laure zijn ook mijn 2 hoofdverdachten momenteelquote:Op maandag 23 maart 2020 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Salim, Jolien en Laure staan bij mij hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |