twitter:MolBot twitterde op zondag 22-03-2020 om 21:22:39Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/l7Dj2NSj0F reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:43 schreef Cee het volgende:
Nou, het is overduidelijkOok mijn gevoel nu terwijl ik 'm vorige week had afgeschreven, maar zó enorm sturend in alles ineens?? Bijna te veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
Maar:quote:Op zondag 22 maart 2020 23:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ook mijn gevoel nu terwijl ik 'm vorige week had afgeschreven, maar zó enorm sturend in alles ineens?? Bijna te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar:Jep, maar wel alle rust bij 1e keer gaan waardoor ze daarna alles op hem vertrouwen voor een 2e ronde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Minotaurus zat op minder dan 1,5 meter afstand op het eind...quote:Op zondag 22 maart 2020 23:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep, maar wel alle rust bij 1e keer gaan waardoor ze daarna alles op hem vertrouwen voor een 2e ronde..
En zijn hartslag ging op dat moment niet omhoog??quote:Op zondag 22 maart 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Minotaurus zat op minder dan 1,5 meter afstand op het eind...
Ik proef iig heel erg veel manipulatief en sturend gedrag. Als ie geen mol is vind ik t iig geen fijne vent.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Moira het volgende:
Heujj pronopunten
Ik zit ondertussen echt in een Bart-tunnel hoor. Aan zijn reacties lijk ik echt te kunnen proeven dat er een mol en geen kandidaat achter zit. Ik vond hem de hele aflevering eigenlijk verdacht, vandaar dus de tunnel![]()
Ja ik ben eigenlijk ook echt vol overtuigdquote:Op maandag 23 maart 2020 00:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik proef iig heel erg veel manipulatief en sturend gedrag. Als ie geen mol is vind ik t iig geen fijne vent.
Ik zit ook op Bart al sinds de eerste minuut dat hij in beeld kwam.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Moira het volgende:
Heujj pronopunten
Ik zit ondertussen echt in een Bart-tunnel hoor. Aan zijn reacties lijk ik echt te kunnen proeven dat er een mol en geen kandidaat achter zit. Ik vond hem de hele aflevering eigenlijk verdacht, vandaar dus de tunnel![]()
Bart werpt zich steeds op voor sleutelposities. Hij weet hoe te paddelen, hij weet hoe te schieten, hij weet hoe z'n hartslag laag te houden.
Z'n reactie op dat hij de 100 schiet en vervolgens het nadeel was opvallend. Net zoals z'n reactie op dat hij 'als kandidaat mee mocht', wat voor Christiaan ook Bart als mol bevestigde (Bart was dus degene waarbij Christiaan dat gevoel had dat 'ie 'm voor de 2e keer had gezien).
Bart vraagt daar ook naar reacties van de rest op die beelden.
In het graafveld kan 'ie ergens niks vinden en gaat vrolijk verder, wil juist de vraagtekentjes doen. Vindt dan de handleiding van de graafmachine en gaat daarmee lekker dat stuk waar het gloeilampje van ¤1000 ligt zitten ploegen ('oepsie, kapot'). Vond z'n reacties daar en in het doolhof eveneens opvallend.
Beetje onsamenhangend misschien maar het is dus een tunnel![]()
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:41 schreef Maartel het volgende:
Was hij ook niet diegene met die kansloze 'Christiaan volgens mij ben jij een grote?' opmerking?
Oja en ik vond zijn 'en ik was nog wel teleurgesteld dat we naar Griekenland gingen' heel erg rieken naar 'WANT IK KREEG DIT OOK PAS OP T LAATST TE HOREN, KANDIDAAT DAT IK BEN'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is want di zat ook maar wat te prutsen.
En het boeit me ook totaal niet wie de mol is, ik laat me verrassen.![]()
Hij werd toch gekozen door die 2 op de berg?quote:Op maandag 23 maart 2020 02:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zit ook op Bart al sinds de eerste minuut dat hij in beeld kwam.
Gewoon hoe hij reageerde, wegkijkend, gemaakt.
Hij durfde als enige voor de boogschutter klaar te staan met de meloen op zijn hoofd.
Kan niet anders of hij wist dat die pijl van elastiek was.
quote:Op maandag 23 maart 2020 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hij werd toch gekozen door die 2 op de berg?
Ik heb dit juist bij Salim. Die probeert de groep steeds op te hitsen/bang te maken waardoor er door de stress of chaos opdrachten mislukken.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Cee het volgende:
Ik vond Bart’s reactie op het nieuws dat hij mee mag doen met De Mol het meest geacteerd overkomen. Ook toen hij bij het graven hardop riep dat hij niks kon vinden kwam dat heel gemaakt over.
En nog meer dan dat vind ik hem opvallend goed in het uitvoeren van bepaalde opdrachten waar je vooraf geoefend voor moet hebben. Hij kajakt, hij peddelt, hij weet zijn hartslag bizar laag te houden. Hij eist volledige stilte van de rest terwijl hij door het bos loopt (zodat de rest hem ook niet kan controleren) om vervolgens wel continu de rest op te hitsen en kwaad op iedereen te worden zodat daar de hartslagen al bij aanvang omhoog vliegen.
Het is allemaal zó duidelijk.
Ik zit momenteel ook op Salim, al kan ik hem nog niet echt ergens op vast pinnen waaruit echt blijkt dat hij de mol is. Wel vond ik het opvallend dat hij op die trap met die ballen wel heel erg het zicht blokkeerde voor de andere 2, leek hij expres te doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:48 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik heb dit juist bij Salim. Die probeert de groep steeds op te hitsen/bang te maken waardoor er door de stress of chaos opdrachten mislukken.
Ja volgens mij welquote:Op maandag 23 maart 2020 00:41 schreef Maartel het volgende:
Was hij ook niet diegene met die kansloze 'Christiaan volgens mij ben jij een grote?' opmerking?
Oja en ik vond zijn 'en ik was nog wel teleurgesteld dat we naar Griekenland gingen' heel erg rieken naar 'WANT IK KREEG DIT OOK PAS OP T LAATST TE HOREN, KANDIDAAT DAT IK BEN'
Als je als mol de kans krijgt om 10.000¤ uit de pot te trekken nog voor dat hele spel begonnen is, en mensen gelijktijdig daardoor ook nog eens niet denken dat je de mol bent omdat het bedrag zo hoog is (‘te hoog dat zou de mol nooit doen’) waarom zou je dan in godsnaam zo’n kans aan je voorbij laten gaan?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:16 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik zit momenteel ook op Salim, al kan ik hem nog niet echt ergens op vast pinnen waaruit echt blijkt dat hij de mol is. Wel vond ik het opvallend dat hij op die trap met die ballen wel heel erg het zicht blokkeerde voor de andere 2, leek hij expres te doen.
Bart verdenk ik juist niet vanwege die 10k voor die vrijstelling. Dat is echt een immens hoog bedrag en daarmee speel je jezelf zo in de kijker als mol. De kans is zo groot dat dat het hoogste bedrag is.
Ja misschien wel een beetje te duidelijk he?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Cee het volgende:
Ik vond Bart’s reactie op het nieuws dat hij mee mag doen met De Mol het meest geacteerd overkomen. Ook toen hij bij het graven hardop riep dat hij niks kon vinden kwam dat heel gemaakt over.
En nog meer dan dat vind ik hem opvallend goed in het uitvoeren van bepaalde opdrachten waar je vooraf geoefend voor moet hebben. Hij kajakt, hij peddelt, hij weet zijn hartslag bizar laag te houden. Hij eist volledige stilte van de rest terwijl hij door het bos loopt (zodat de rest hem ook niet kan controleren) om vervolgens wel continu de rest op te hitsen en kwaad op iedereen te worden zodat daar de hartslagen al bij aanvang omhoog vliegen.
Wel vreemd dat men in Nederland altijd panisch doet als De Mol het zo makkelijk heeft met geld uit de pot spelen. Moet je eens in Belgie kijken, hop 10.000 euroquote:Op maandag 23 maart 2020 12:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Als je als mol de kans krijgt om 10.000¤ uit de pot te trekken nog voor dat hele spel begonnen is, en mensen gelijktijdig daardoor ook nog eens niet denken dat je de mol bent omdat het bedrag zo hoog is (‘te hoog dat zou de mol nooit doen’) waarom zou je dan in godsnaam zo’n kans aan je voorbij laten gaan?
Thomas had toch ook de pot zo leeg weten te trekken met die veiling? Volgens mij zat die ook bijna aan 10.000¤ met 1 opdrachtquote:Op maandag 23 maart 2020 12:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel vreemd dat men in Nederland altijd panisch doet als De Mol het zo makkelijk heeft met geld uit de pot spelen. Moet je eens in Belgie kijken, hop 10.000 euro
Iedereen die 2 seconden nadenkt, weet dat ze geen opdracht gaan bedenken die kandidaten serieus in gevaar brengt. Ik zou trouwens geen enkele conclusie trekken uit de reacties uit die filmpjes, de mol kon 85 keer proberen, dan gaan ze niet toelaten dat de mol met 25 lengtes voorsprong de minst spontane reactie heeft.quote:Op maandag 23 maart 2020 02:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Hij durfde als enige voor de boogschutter klaar te staan met de meloen op zijn hoofd.
Kan niet anders of hij wist dat die pijl van elastiek was.
Eens. Jammer dat 'ie er in bleef.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen die 2 seconden nadenkt, weet dat ze geen opdracht gaan bedenken die kandidaten serieus in gevaar brengt. Ik zou trouwens geen enkele conclusie trekken uit de reacties uit die filmpjes, de mol kon 85 keer proberen, dan gaan ze niet toelaten dat de mol met 25 lengtes voorsprong de minst spontane reactie heeft.
Ik vind die Bart meer het type van de ultra-competitieve aandachtshoer.
Niet veel hoger dan even daarvoor (voor zover we konden zien), maar hij was bijna door z'n beschikbare hartslagen heen toen...quote:Op zondag 22 maart 2020 23:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
En zijn hartslag ging op dat moment niet omhoog??
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die Bart meer het type van de ultra-competitieve aandachtshoer.
Ik kon ergens wel begrijpen dat hij kwaad werd. Onder andere Salim en Jolien hebben echt wel enorm veel kostbare hartslagen verspild door terug te keren in plaats van - zoals Bart zei - gewoon proberen dat puzzelstuk zo ver mogelijk te brengen voor de minotaurus hen te pakken kreeg. Ik zou dat ook ontzettend frustrerend vinden.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Cee het volgende:
Wel grappig om te horen dat ook voor Nederlanders dat accent zo opvalt in vergelijking met de andere Vlaamse accenten.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:46 schreef Meke het volgende:
Waarschijnlijk zelfde accent, en doordat ze ook met kinderen werkt
Da's vrij logisch, omdat ze de H zo verhaspelen ontstaat er een hele andere taal. Dat is wat anders dan een zachte G of platte tongval.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:11 schreef Redum het volgende:
[..]
Wel grappig om te horen dat ook voor Nederlanders dat accent zo opvalt in vergelijking met de andere Vlaamse accenten.
Idd Bart zou te obvious zijn. Ik ben er nog niet uit wie het dan wel zou kunnen zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
Geweldige aflevering weer!!
Had NL maar half zo'n uitzending..![]()
Twijfel over Bart.. Zijn hartslag deed me denken aan de Nederlandse Über-mol George zijn actie op de touwbrug..
Maar van de andere kant is hij zo obvious aan het mollen.. In NL zou dat een nepmol zijn die de aandacht op zich probeert te krijgen.
Dat zie je niet veel bij onze zuiderburen, dus ik ga nu de tunnel in voor Bart...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |