twitter:MolBot twitterde op zondag 22-03-2020 om 21:22:39Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/l7Dj2NSj0F reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:43 schreef Cee het volgende:
Nou, het is overduidelijkOok mijn gevoel nu terwijl ik 'm vorige week had afgeschreven, maar zó enorm sturend in alles ineens?? Bijna te veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
Maar:quote:Op zondag 22 maart 2020 23:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ook mijn gevoel nu terwijl ik 'm vorige week had afgeschreven, maar zó enorm sturend in alles ineens?? Bijna te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar:Jep, maar wel alle rust bij 1e keer gaan waardoor ze daarna alles op hem vertrouwen voor een 2e ronde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Minotaurus zat op minder dan 1,5 meter afstand op het eind...quote:Op zondag 22 maart 2020 23:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep, maar wel alle rust bij 1e keer gaan waardoor ze daarna alles op hem vertrouwen voor een 2e ronde..
En zijn hartslag ging op dat moment niet omhoog??quote:Op zondag 22 maart 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Minotaurus zat op minder dan 1,5 meter afstand op het eind...
Ik proef iig heel erg veel manipulatief en sturend gedrag. Als ie geen mol is vind ik t iig geen fijne vent.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Moira het volgende:
Heujj pronopunten
Ik zit ondertussen echt in een Bart-tunnel hoor. Aan zijn reacties lijk ik echt te kunnen proeven dat er een mol en geen kandidaat achter zit. Ik vond hem de hele aflevering eigenlijk verdacht, vandaar dus de tunnel![]()
Ja ik ben eigenlijk ook echt vol overtuigdquote:Op maandag 23 maart 2020 00:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik proef iig heel erg veel manipulatief en sturend gedrag. Als ie geen mol is vind ik t iig geen fijne vent.
Ik zit ook op Bart al sinds de eerste minuut dat hij in beeld kwam.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Moira het volgende:
Heujj pronopunten
Ik zit ondertussen echt in een Bart-tunnel hoor. Aan zijn reacties lijk ik echt te kunnen proeven dat er een mol en geen kandidaat achter zit. Ik vond hem de hele aflevering eigenlijk verdacht, vandaar dus de tunnel![]()
Bart werpt zich steeds op voor sleutelposities. Hij weet hoe te paddelen, hij weet hoe te schieten, hij weet hoe z'n hartslag laag te houden.
Z'n reactie op dat hij de 100 schiet en vervolgens het nadeel was opvallend. Net zoals z'n reactie op dat hij 'als kandidaat mee mocht', wat voor Christiaan ook Bart als mol bevestigde (Bart was dus degene waarbij Christiaan dat gevoel had dat 'ie 'm voor de 2e keer had gezien).
Bart vraagt daar ook naar reacties van de rest op die beelden.
In het graafveld kan 'ie ergens niks vinden en gaat vrolijk verder, wil juist de vraagtekentjes doen. Vindt dan de handleiding van de graafmachine en gaat daarmee lekker dat stuk waar het gloeilampje van ¤1000 ligt zitten ploegen ('oepsie, kapot'). Vond z'n reacties daar en in het doolhof eveneens opvallend.
Beetje onsamenhangend misschien maar het is dus een tunnel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |