En als er dan toch eens van die biechtstukjes zijn, voegen die meestal ook wel iets toe. Terwijl die in WIDM vaak worden gebruikt als vervanging voor beelden van een opdracht of om te herhalen wat we net twee seconden geleden hebben gezien...quote:Op woensdag 1 april 2020 00:28 schreef PicoMMP het volgende:
Alles is gewoon net wat gelikter in België. Die bondjes interesseren me helemaal niets. Net als die gare biechtstukjes. Die heb je heel weinig in België.
twitter:MolBot twitterde op zondag 05-04-2020 om 21:27:43Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/ioSAaKCC04 reageer retweet
SPOILER: Bevat info over de afvaller, klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Legoblokje op 05-04-2020 22:51:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Da_Sandman op 05-04-2020 23:24:53 ]'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Denk juist Bart. Nam het voortouw en was opvallend stil.quote:Op maandag 6 april 2020 01:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat Christian een rood scherm had.
Vond Bart ook wel echt teleurgesteld kijken......quote:Op maandag 6 april 2020 09:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk juist Bart. Nam het voortouw en was opvallend stil.
Jolien zou het prima kunnen zijn inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2020 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou wel kunnen veronderstellen dat de meeste anderen denken dat Bart de mol is. Hij is de enige die nooit echt besproken werd qua vuurwerk, misschien omdat iedereen zeker was dat die toch een groen scherm had. Je gaat je mol er niet van verdenken dat die een rood scherm had.
Ook al denk ik zelf dat hij geen mol is en dat hij er zelf (voor het eerst) erg nerveus uit zag toen Christian en Jolien groen vuurwerk hadden gekregen.
Ik twijfelde tussen Jolien en Salim, dus ga ik nu voor Jolien. Van al het geklungel gisteren was het plots niet meer kunnen schakelen toch het raarste.
Ja geweldigquote:Op maandag 6 april 2020 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
Deze (van Retroforum.nl) wilde ik jullie niet onthouden:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |