Ik vind dit juist des Barts, heel eager en gericht op resultaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
VANDAAG HEB IK ECHT MIJN BEST GEDAAN.
EN TOCH LUKT DIE OPDRACHT NOG.
EN DAN OP ZO’N MOMENT MOET JE GELUKKIG ZIJN EN LACHEN,
EN IK DOE DAN ECHT MIJN BEST.
ACHTERAF ZIT JE OOK IN DE AUTO VAN,
WAAR BEN IK MEE BEZIG?
ALS JE IEDEREEN HOORT ZEGGEN,
WAT EEN SLECHTE MOL DIT JAAR…
Dit was het dagboek van de mol. Die was er echt doodziek van iig. Heel teleurgesteld over eigen geleverde prestaties. ''en dan op zo'n moment moet je gelukkig zijn en lachen''. Denk eigenlijk dat Bart wel een beetje afvalt. Die zie ik dit niet zeggen. Hij wil het spel wel heel graag winnen ^^!
Hm, ja misschien heb je gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind dit juist des Barts, heel eager en gericht op resultaat.
Maar die, redelijk eenvoudig te mollen, opdracht slaagde toch gewoon?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:29 schreef Djeez het volgende:
Ik zit voorlopig in de Christian-tunnel. Hij zit te vaak op sleutelposities en klungelt maar wat aan. Zo ging hij in de laatste aflevering touwtjespringen. Omdat een touw in een omgekeerde boog loopt, is het midden de beste plek, omdat het touw hier sowieso altijd de grond raakt. Die dwerg ging echter ver aan de buitenzijde staan, waar het touw in principe hoger hangt. Niet echt handig, met zulke korte beentjes
Jolien is veel lekkerder.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:48 schreef Poepz0r het volgende:
Alina of Jolien is De Mol. Alina trouwens
Maar zou die er zo'n last van hebben dat hij door de groep een slechte mol genoemd wordt?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je heel prestatiegericht bent zijn een hoge pot en hoongelach wel een dingetje ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar zou die er zo'n last van hebben dat hij door de groep een slechte mol genoemd wordt?
Christian ziet er net altijd iets té trots op zichzelf uit als hij eens een vraag heeft opgelost of iets heeft ontdekt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar die, redelijk eenvoudig te mollen, opdracht slaagde toch gewoon?
Waarschijnlijk wel, maar zo'n egotripper zie ik niet openlijk toegeven dat het hem raakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je heel prestatiegericht bent zijn een hoge pot en hoongelach wel een dingetje ja.
Nee hoor. Ik ben gek op chubby'squote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die crusht op Dorien dan?
Echt zo'n corporate advocaten bal iddquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kende de oude Mollenreeks van de Vlaming wel, maar die eerste eliminatie tijdens de rentree vier jaar terug met die verfbom in de auto was echt mijn trigger voor deze seriequote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Van de sfeer in de kampeertent is nu weinig meer over
Vind dat hard tegen hard bij de Vlaamse versie altijd wel leuk.
BN'ers durven dat niet. Reputatie en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |