twitter:MolBot twitterde op zondag 29-03-2020 om 21:19:54Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/BnpImCzesa reageer retweet
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:20 schreef Tijn het volgende:
Jaaaatwitter:MolBot twitterde op zondag 29-03-2020 om 21:19:54Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/BnpImCzesa reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gildequote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef Moira het volgende:
Omg ze gebruiken Dadi Freyr's ESF-nummer in de muziek
Het is zó duidelijk dat je zou denken dat hij het juist niet is, maar toch staat hij met stip op 1 van mijn verdenkingen. Hij is de Mol óf zijn tactiek is om in de finale te geraken door te doen alsof hij de Mol is. Geld boeide hem sowieso niet.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:06 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het is toch Bart? Ja toch. Dat kan haast niet anders meer. Het vele eten opeten, de telefoon niet horen, de pasvragen...
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:06 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het is toch Bart? Ja toch. Dat kan haast niet anders meer. Het vele eten opeten, de telefoon niet horen, de pasvragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dorien zit wel vrij vaak in sleutelposities. Nu bij het eten, maar ook bij die opdracht met de paraglide in een van de eerste afleveringen.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg bij Dorien hetzelfde gevoel als Elisabeth vorig jaar, dan bedoel ik niet als mol-verdachte, maar dat ze allebei nogal waardeloze ballast zijn die het absoluut niet verdienen om het spel te winnen. Waarbij Elisabeth dan tenminste een excuus had.
Maar vorige week met de Minotaurus zat ze in de bibliotheek waar ze nauwelijks invloed had op de opdracht.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dorien zit wel vrij vaak in sleutelposities. Nu bij het eten, maar ook bij die opdracht met de paraglide in een van de eerste afleveringen.
Dit, ik zit er vol in, en dat is óf kneitergoed, óf kneiterfoutquote:Op zondag 29 maart 2020 22:56 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet of ik mijn Bart-tunnel nog uit kom. Hij speelt iig met alles en iedereen, of t als mol is weet ik nog niet zo
Maar is dat niet omdat die anderen ontzettend faalden?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar vorige week met de Minotaurus zat ze in de bibliotheek waar ze nauwelijks invloed had op de opdracht.
Zopas is inderdaad een normaal Vlaams woord, en net daarom valt het helemaal niet op als Gilles dat gebruikt. Er kan prima afgesproken zijn met de mol dat Gilles een ander woord (zojuist, zonet) zou gebruiken als voor de verdubbelaar werd gekozen. Ik vind het in ieder geval wel goed gevonden van Kaat.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:48 schreef rubbereend het volgende:
zopas is toch een normaal Vlaams woord? Heeft Alina ook maar één bijdrage geleverd in de metro?
omg, echt? Alleen al de gelaagdheid in die laatste opdracht had zo veel.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:51 schreef tralalala het volgende:
Jolien was echt boos, die had hem zo aan kunnen vallen.
Ik vond de aflevering verder niet zo heel bijzonder.![]()
er kan met vanalles een signaal worden afgegeven. Met de kofferopdracht in Mexico liet Gilles de Mol ook via de volgorde weten wie eruit zou gaanquote:Op maandag 30 maart 2020 18:19 schreef Redum het volgende:
[..]
Zopas is inderdaad een normaal Vlaams woord, en net daarom valt het helemaal niet op als Gilles dat gebruikt. Er kan prima afgesproken zijn met de mol dat Gilles een ander woord (zojuist, zonet) zou gebruiken als voor de verdubbelaar werd gekozen. Ik vind het in ieder geval wel goed gevonden van Kaat.
Volgens mij wil Bart gewoon echt winnen, al vond ik het wel vreemd dat hij die telefoon niet hoorde..quote:Op maandag 30 maart 2020 00:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit, ik zit er vol in, en dat is óf kneitergoed, óf kneiterfout
Zou het een manier zijn om zijn bereidheid om mee te werken te laten zien?quote:Op maandag 30 maart 2020 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een genot
Zit vol op Bart, al ligt dat er inderdaad wellicht wat dik bovenop, maar goed..
Vraag me ook nog steeds af wat hem deed besluiten genoegen te nemen met twee pasvragen in de deal.
Nja of Dorien & Selim = pasvragen en Selim & Dorien = verdubbelaar. Zo veel opties dat het lastig wordt om daar iets in terug te vinden bij één opdracht.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:19 schreef Redum het volgende:
[..]
Zopas is inderdaad een normaal Vlaams woord, en net daarom valt het helemaal niet op als Gilles dat gebruikt. Er kan prima afgesproken zijn met de mol dat Gilles een ander woord (zojuist, zonet) zou gebruiken als voor de verdubbelaar werd gekozen. Ik vind het in ieder geval wel goed gevonden van Kaat.
Was bang dat Christian goedkoper was vermoed ik.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een genot
Zit vol op Bart, al ligt dat er inderdaad wellicht wat dik bovenop, maar goed..
Vraag me ook nog steeds af wat hem deed besluiten genoegen te nemen met twee pasvragen in de deal.
Kaatquote:Op maandag 30 maart 2020 18:19 schreef Redum het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval wel goed gevonden van Kaat.
Volgens mij zou Gilles de Mol nooit op die manier inlichten. Dat valt veel te veel op. Ik ken het woord zopas wel en het wordt in België te pas en onpas gebruiktquote:Op maandag 30 maart 2020 11:42 schreef Jemoederniet het volgende:
In cafe de Mol kwam deze hint voorbij: Gilles lichtte de mol (die buiten zat) dat Salim en Dorien voor pasvragen hadden gekozen door het woordje "zopas" wat een beetje vreemd klinkt.
Maar dat is toch juist goed als het woord zo vaak gebruikt wordt? Zopas of daarjuist is in deze zin inwisselbaar en alleen de mol weet waar hij op moet lettenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij zou Gilles de Mol nooit op die manier inlichten. Dat valt veel te veel op. Ik ken het woord zopas wel en het wordt in België te pas en onpas gebruikt
Als Gilles de Mol moet inlichten is het een handgebaar, manier van staan of volgorde van koffertjes zoals genoemd. Iets wat heel subtiel is waar geen aandacht op komt te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |