quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het is maar een griepjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Besmettingen in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, ik deze reeks in mijn bookmarks staan. Was weer bij gaan lezen, maar had niet door dat ik in #44 zat te lezen. Toen ik halverwege zag ik ineens 11 februari staan. Inhoudelijk heb je het niet eens echt door.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nou ja, en in een deel heerst een halve oorlog ivm politiestakingen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zika heerst ook nog steeds toch? Niet zo hip meer, maar nog steeds actueel begreep ik ergens gelezen te hebbenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Oh, niks aan het handje volgens Bruins.
Het is een inhaaleffect, mensen melden zich nu alsnog ...... dus geen nieuwe besmettingen volgens Bruins, maar besmettingen die er al waren en nu pas gemeld worden.
SURE DUDE SURE![]()
Die 82 komt door een inhaaleffect. Mensen zijn zich nu bewuster en melden zich.
Wat een lulkoek. Velen die zich meldde werden weggezonden, zonder test“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Ik ben echt een beetje aan het zenuwachtig aan het worden dat ik zondag niet naar Polen kan lol.Groot fan van User Wotte![]()
Live in het debat door minister Bruins bevestigd: teller staat op 82 besmettingen.quote:"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh![]()
Dus dan heeft die gekke dokter misschien toch gelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:50 schreef Kyran het volgende:
Het is een inhaaleffect, mensen melden zich nu alsnog ...... dus geen nieuwe besmettingen volgens Bruins, maar besmettingen die er al waren en nu pas gemeld worden.
SURE DUDE SURE
Groot fan van User Wotte![]()
Evenstar
![]()
Vanaf nu gaan we geen GIFje van die minister van informatie uit Irak gebruiken, maar een gifje van Bruins![]()
![]()
Meer dan verdubbeld, gaat lekker zo.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Gelukkig! het past gewoon in het beeld. Kom op 2e kamer, laat je niet met een kluitje in het riet sturenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:50 schreef Kyran het volgende:
SURE DUDE SURE![]()
Hij was toch bezig met indammen?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Omdat ze onwijs achter lopen met de tests en steeds de cijfers van gisteren naar buiten hebben gebracht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Dutchguy het volgende:
Hoe weten ze zo zeker dat het een inhaaleffect is? Ze beweren dit zo stellig.![]()
82? Iets minder dan ik dacht, of mag ik morgen de cijfers pakken omdat die over vandaag gaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:08 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Iets minder dan een verdubbeling bij ongecontroleerde verspreiding.
Ik gok op 100 over 3 dagen, met ongeveer een oploop van:
zo 10 -> ma 18 -> di 30 -> wo 55 -> do 100.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
heywoodu
![]()
Ja, zo kan ik het ook. Geen enkele besmetting is nieuw, maar een besmetting die er vóór het afnemen van de test al was en pas daarna gemeld werd!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:50 schreef Kyran het volgende:
SURE DUDE SURE
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Kyran het volgende:
Vanaf nu gaan we geen GIFje van die minister van informatie uit Irak gebruiken, maar een gifje van Bruins![]()
![]()
Puur een aanname.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Dutchguy het volgende:
Hoe weten ze zo zeker dat het een inhaaleffect is? Ze beweren dit zo stellig.
Groei past precies in de lijn van exponentiële groei zoals die tot nu toe gezien is.
Morgen rond de 165 besmettingen.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
In de komende dagen zullen we dat vanzelf wel zien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Dutchguy het volgende:
Hoe weten ze zo zeker dat het een inhaaleffect is? Ze beweren dit zo stellig.![]()
heywoodu
![]()
Echt vergelijkbaar met zeggen 'we zijn aan het winnen!' terwijl de Amerikaanse tanks je om de oren rijden is het nog niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Kyran het volgende:
Vanaf nu gaan we geen GIFje van die minister van informatie uit Irak gebruiken, maar een gifje van BruinsVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Evenstar
![]()
Nederland binnen een week na uitbraak al nummer 15 in de wereld met totaal aantal besmettingen.
Gelukkig hebben we verregaande maatregelen zoals aangepaste reisadviesen richting Italië. Stel je voor wat er was gebeurd zonder.![]()
Ik zei gister nog dat er dubbel zoveel bij zouden komen vandaag. dus 30 ipv 15. Maar zelfs dat is te weinig...Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Waar zijn die honderden die er vandaag al hadden moeten zijn? Ik vind het reuze meevallen.Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
Daar ben ik ook bang voor. Ik heb niet het hele debat gezien maar ik hoop dat de vraag gesteld is of er voldoende testcapaciteit is. Ik vrees met groze vreze.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze onwijs achter lopen met de tests en steeds de cijfers van gisteren naar buiten hebben gebracht.![]()
Zelfs Italianen mogen nog de wereld rond volgens mij, ze krijgen hoogstens wat extra vragen en een koorts check. Enkele landen als uitzondering misschien. En Italie is veel verder dan NL.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben echt een beetje aan het zenuwachtig aan het worden dat ik zondag niet naar Polen kan lol.
Heeft ook geen zin om die grenzen dicht te gooien, het is toch al overal. Economisch en maatschappelijk gezien is het gezien de cijfers gewoon overdreven om een heel land dicht te gooien. Ja, er gaan mensen dood, maar verreweg de meeste mensen ervaren gewoon een normaal griepje, of zelfs helemaal niks. Maatregelen wegen niet op tegen de economische gevolgen, helemaal als het toch al overal is.![]()
Jaaaaaa!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
Zijn we al naar fase 2 aan het gaan? Komt er contactonderzoek? Enorme belasting, kunnen we dat aan?
Go PVV![]()
Over een weekje, als we Italie echt achterna gaan. Maarja dan zal je wss wel duizenden gevallen verwacht hebben dus vind je het weer meevallenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:53 schreef Multatilu het volgende:
Waar zijn die honderden die er vandaag al hadden moeten zijn? Ik vind het reuze meevallen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het hek is nu al van de dam voor betreft het aantal besmettingen. Ik denk dat het nu wachten is op de eerste verklaring dat iemand genezen is?I see peas of green, red roses too....![]()
Onzin, zelf al komt het tot triage bij gebrek aan behandelplekken zal de mortaliteit hooguit tussen de 3% en 6% uitkomen dat is max 400.000 doden bij een besmettingsgraad van 40% van de bevolking.quote:Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
heywoodu
![]()
Dan waren honderden mensen gewoon met z'n allen naar Italië gegaan ja, dat zou bizar zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:52 schreef Kyran het volgende:
Nederland binnen een week na uitbraak al nummer 15 in de wereld met totaal aantal besmettingen.
Gelukkig hebben we verregaande maatregelen zoals aangepaste reisadviesen richting Italië. Stel je voor wat er was gebeurd zonder.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De eerste dode moet eerst nog komenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:54 schreef Greenpeas het volgende:
Het hek is nu al van de dam voor betreft het aantal besmettingen. Ik denk dat het nu wachten is op de eerste verklaring dat iemand genezen is?![]()
Uit het nieuws?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Wat een toeval dat het de laatste dagen net uit het nieuws is zeg.Je wordt ermee platgegooid overal.
![]()
van 38 naar 82 en dat terwijl er heel veel mensen die zich ziek voelen niet getest worden. Ja hoor... valt reuze meequote:Op donderdag 5 maart 2020 14:53 schreef Multatilu het volgende:
Waar zijn die honderden die er vandaag al hadden moeten zijn? Ik vind het reuze meevallen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Even serieuze vraag: hebben ze die 82 besmettingen allemaal in isolatie op dit moment?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Ah, een soort doe-vakantie dusquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, en in een deel heerst een halve oorlog ivm politiestakingen.![]()
![]()
Nee, nee. Volgens posts vorige week, zouden we nu al aan de honderden moeten zitten. Dus kom niet met nog een week uitstel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over een weekje, als we Italie echt achterna gaan.Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
Nederland heeft een groot probleem.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Evenstar
![]()
Jansen: Wat moet er gebeuren voordat wij een risicogebied zijn? Wij schieten nu wel heel erg snel omhoog.![]()
![]()
@Lenny_Leonard kom er maar in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland heeft een groot probleem.![]()
Je hebt gelijk. Het is minder dan ik het verwacht. Denk dat het ook wel zal meevallenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, nee. Volgens posts vorige week, zouden we nu al aan de honderden moeten zitten. Dus kom niet met nog een week uitstel.
Wintersportende studenten vooral ... o wacht ....quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan waren honderden mensen gewoon met z'n allen naar Italië gegaan ja, dat zou bizar zijn![]()
We gaan dood, allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Lenny_leonard kom er maar in.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Gaat nog gewoon geheel volgens mijn verwachting.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland heeft een groot probleem.
Niet dat dat goed nieuws is verder.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Wintersportende studenten vooral ... o wacht ....![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik ga voor de 30 (ca 80%) van riazop![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We gaan dood, allemaal.
[ afbeelding ]
MAN BEGRAVEN MAN CREMERENquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We gaan dood, allemaal.
[ afbeelding ]![]()
38->82 is wel een hele fikse stijging, het was vaak tussen 50 en 70%quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef asco het volgende:
[..]
Gaat nog gewoon geheel volgens mijn verwachting.
Niet dat dat goed nieuws is verder.
Ik verwacht op korte termijn al verregaande maatregelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moest ook grinnikenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef _I het volgende:
“Ik baseer me op de inzichten van de experts..”
Het indekken is begonnen.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Grishenko_ het volgende:
Even serieuze vraag: hebben ze die 82 besmettingen allemaal in isolatie op dit moment?![]()
Spreekt u de dood of schrijft u of verwenst u de dood?quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het aantal gevallen ligt nu in verhouding hoger dan in Frankrijk toen ze ruim 100 scholen sloten.are we infinite or am I alone![]()
dat hangt er vanaf of het de stand van gisteravond was of van zonet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
38->82 is wel een hele fikse stijging, het was vaak tussen 50 en 70%
Ik verwacht op korte termijn al verregaande maatregelen.![]()
Nee, het verwijt is dat er te laconiek gehandeld. De opstelling van Europa is, zeker gezien de acties van de Chinezen, hoogst merkwaardig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:55 schreef Slobeend het volgende:
De politiek verwijten dat er sommige mensen besmet raken met een virus. Kom op mensen.
Het is niet dat er geen signalen zijn dat dit ernstig kan worden, zie ook de paniek nu in Italië
Alles gevolg van onderschatting en niet op tijd aanpassen van de protocollen naar de huidige situatie
Het continu achter de feiten aanlopen mag weldegelijk de politiek aanrekenen![]()
zou het kunnen dat Bruins vanochtend al de cijfers had en het niet voor het debat wilde doorgegeven.![]()
Economie moet blijven draaien volgens Ruttequote:Op donderdag 5 maart 2020 14:59 schreef crystal_meth het volgende:
Het aantal gevallen ligt nu in verhouding hoger dan in Frankrijk toen ze ruim 100 scholen sloten.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef KingRadler het volgende:
zou het kunnen dat Bruins vanochtend al de cijfers had en het niet voor het debat wilde doorgegeven.![]()
aantal doden mag wel stijgen / rot opquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Economie moet blijven draaien volgens Rutte![]()
Op een briefjequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef KingRadler het volgende:
![]()
Ik denk gisteren, aangezien testen 24 uur duurt denk ik dat ze proberen alle resultaten van de vorige dag iig te melden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:59 schreef _I het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf of het de stand van gisteravond was of van zonet.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Vorige week stond de teller nog op 0.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, nee. Volgens posts vorige week, zouden we nu al aan de honderden moeten zitten. Dus kom niet met nog een week uitstel.![]()
Evenstar
![]()
NOS:
Duizenden besmettingen Italië: zo werd het land het zorgenkindje van Europa
Bruins: Hold my beer![]()
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef -river- het volgende:
Ik zet 26 FOK! notes in op dat we er 1100 hebben aanstaande zondag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zolang er iedere dag meer herstellen dan erbij komen, maak ik me geen zorgen.
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We gaan dood, allemaal.
[ afbeelding ]
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die doden komen vanzelf.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
82 besmettingen en 0 doden. Valt dus allemaal wel mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sta nergens meer van te kijken maar dat was ook mijn gedachten. Eigenlijk zouden ze een nieuw debat moeten doen met de huidige stand van zaken. Het neemt wel echt in rap tempo toe dit. En als die studenten terugkomen is ook maar de vraag hoeveel invloed dat gaat hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef zoost het volgende:
zou het uitblijven van de update van het RIVM express na dit debat zijn gepland.![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef zoost het volgende:
zou het uitblijven van de update van het RIVM express na dit debat zijn gepland.![]()
Ik zet er 180 notes tegenover dat we dit weekend op 400 zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef -river- het volgende:
Ik zet 26 FOK! notes in op dat we er 1100 hebben aanstaande zondag.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het aantal daadwerkelijk besmettingen is natuurlijk ook veel hoger dan die 82 die officieel zijn vastgesteld. Al was het maar omdat het RIVM al dagen geleden heeft gezegd dat niet iedereen met symptomen getest hoeft te worden en dat het niet erg is dat ze niet alle gevallen in beeld hebben.quote:![]()
Hm. Laat ik gewoon je antwoord voor waarheid nemen. Prima antwoord!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk gisteren, aangezien testen 24 uur duurt denk ik dat ze proberen alle resultaten van de vorige dag iig te melden.![]()
België 23->50
Nederland 38->82
Gaat hard zo.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
82 dus. Zat ik met minstens 80 er niet ver naast.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik denk dat er geen houden meer aan is. Er lopen zoveel mensen rond die in contact zijn geweest maar niet worden getest en niet in quarantaine hoeven. Het hek is al van de dam.![]()
In andere landen gaat het niet veel beter trouwens. West-Europa heeft een groot probleem.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het aantal daadwerkelijk besmettingen is natuurlijk ook veel hoger dan die 82 die officieel zijn vastgesteld. Al was het maar omdat het RIVM al dagen geleden heeft gezegd dat niet iedereen met symptomen getest hoeft te worden en dat het niet erg is dat ze niet alle gevallen in beeld hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nederland is België op alle fronten voorbij.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
België 23->50
Nederland 38->82
Gaat hard zo.![]()
Deal!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zet er 180 notes tegenover dat we dit weekend op 400 zitten.![]()
Als het elke dag verdubbeld zijn er eind van de maand 3 miljard Nederlanders besmet!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
België 23->50
Nederland 38->82
Gaat hard zo.
For great justice!![]()
Dat is het allang. Alleen vertragen is nog een haalbare kaart.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:03 schreef Brybry het volgende:
Ik denk dat er geen houden meer aan is. Er lopen zoveel mensen rond die in contact zijn geweest maar niet worden getest en niet in quarantaine hoeven. Het hek is al van de dam.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het elke dag verdubbeld zijn er eind van de maand 3 miljard Nederlanders besmet!![]()
![]()
Italië had eerder geblokkeerd moeten worden. Nu is het kansloos ja. Schuld van de EU.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:03 schreef Brybry het volgende:
Ik denk dat er geen houden meer aan is. Er lopen zoveel mensen rond die in contact zijn geweest maar niet worden getest en niet in quarantaine hoeven. Het hek is al van de dam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je kan doen zoals in de USA: niets meten en ontkennen dat er een probleem is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In andere landen gaat het niet veel beter trouwens. West-Europa heeft een groot probleem.
For great justice!![]()
Niet? Ik bedoel, lijkt me logisch dat ze iig proberen maar max 1 dag achter te lopen met resultaten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:02 schreef _I het volgende:
[..]
Hm. Laat ik gewoon je antwoord voor waarheid nemen. Prima antwoord!
Ik baseer dit op hun tweet waarin ze zeiden dat ze nog aan het wachten waren op resultaten. Ik denk dat ze iig alle testen van gister wouden afmaken.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het aantal doden is ook niet het grootste probleem, het compleet vastlopen met die overige 16% die niet doodgaat laat het hele systeem vastlopen.quote:
Reguliere zorg zal in de problemen komen, leuk als je je over een week of twee in de puinpoeier rijdt, of een keizersnede moet hebben vanwege complicaties
Ja sorry mevrouw, gaat u hier maar even op de stoep voor het ziekenhuis liggen, dan kijken we wat we kunnen doen![]()
Ik lees al een tijdje mee! Erg fijn tijdverdrijf dit!
Maar ik snap gewoon niet dat andere landen scholen sluiten en andere maatregelen nemen en Nederland niks doet. Ik snap het echt niet.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
82? WTF!
Ondanks dat ik hier best veel post en ook steeds aangaf dat het echt wel meer dan zomaar een griepje is, maakte ik me nog niet écht veel zorgen. Maar zulke stijgingen (terwijl veel mensen bloedhoestend gewoon afgewimpeld worden zoals een 18-jarige kennis van iemand hier gisteren) zijn toch niet echt tof.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Vandaag nog moeten ze stoppen met het alleen maar testen van mensen die in een risicogebied zijn geweest. Daarnaast moeten ze vanavond nog een persconferentie plannen waar ze iedereen met KLEM verzoeken thuis te blijven bij symptomen.
Anders is het echt klaar qua verspreiding en is er geen stoppen meer aan.![]()
Gelukkig hoeft de overheid niet in paniek te raken om tot ondoordacht beleid te komen, ze doen dat sowieso.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 05-03-2020 15:14:06 ]Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Iemand een gok voor morgen? Ik denk 110 ofzo.
Omdat ze het test proces versneld hebben denk ik wel dat er nu een korte snelle stijging was van achterstallige cases.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Rip
Zelf ben ik overigens nog niemand tegengekomen die de longen uit het lijf hoestte. Op een beschaafd kuchje na valt het mee, of is het een sluipmoordenaar.
En dat was inclusief ruim 200 man waar ik gisteren lang mee in een zaal zat en treinreizen tussen onder andere Utrecht, Rotterdam en Den Haag.
Maar ja. De volgende Fok!Meet zal wel in het hiernamaals zijn
Dan wil ik wel komen.![]()
Dat is het al? Dat was het al zodra Noord-Italië ineens een veel groter risicogebied was dan iedereen dacht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Vandaag nog moeten ze stoppen met het alleen maar testen van mensen die in een risicogebied zijn geweest. Daarnaast moeten ze vanavond nog een persconferentie plannen waar ze iedereen met KLEM verzoeken thuis te blijven bij symptomen.
Anders is het echt klaar qua verspreiding en is er geen stoppen meer aan.
Overal in Europa merken ze dat. Kun je ook het RIVM niet aanrekenen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
idd, het lijkt er nu op dat als een sletje zich volledig laat uitwonen door iedereen op die Vindicat-bussen als "Welkom thuis"-geschenkje voor hen, zij geen testje op corona zal krijgen omdat ze zelf niet in een risicogebied is geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
De groningse studenten komen een hele dag eerder terug. Nu komt alles goed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Anders is het echt klaar qua verspreiding en is er geen stoppen meer aan.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
quote:In an effort to cope, Italy is graduating nurses early and calling medical workers out of retirement. Hospitals in the hardest-hit regions are delaying nonessential surgeries and scrambling to add 50 percent more intensive-care beds.
“This is the worst scenario I’ve seen,” said Angelo Pan, the head of the infectious-disease unit at the hospital in Cremona, noting the prevalence of pneumonia complications. He said 35 patients in his hospital required intubation or mechanical ventilation to breathe.are we infinite or am I alone![]()
Ik zeg 91quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Omdat ze het test proces versneld hebben denk ik wel dat er nu een korte snelle stijging was van achterstallige cases.Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
De grote vraag. Flevoland, Limburg, Overijssel en Zeeland zijn afgevallen. Friesland en Groningen blijven over, maar is dit met de nieuwe cijfers nog steeds het geval?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Eens.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Was serieus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet? Ik bedoel, lijkt me logisch dat ze iig proberen maar max 1 dag achter te lopen met resultaten.
Ik baseer dit op hun tweet waarin ze zeiden dat ze nog aan het wachten waren op resultaten. Ik denk dat ze iig alle testen van gister wouden afmaken.![]()
![]()
Hun hebben altijd een up2date afschuifsysteem achter de hand.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:06 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft de overheid niet in paniek te raken om tot ondoordacht beleid te komen, ze doen dat soewieso.![]()
Ik kan er niet bij waarom dit niet is gedaan. Sterker nog, ik kan er niet bij waarom er niet METEEN proactief is gehandeld toen het losging in Italië en Zuid-Korea. Of nog daarvoor. Ik zag in Januari al aankomen dat het hier op ging neerkomen. Maar nee, onze "leiders" weer niet. Of ze zagen het wel, maar de economie gaat voor. Godsamme zeg. Dat al die klotepartijen maar tot in de eeuwigheid worden gedecimeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Ik ben laatst anders stevig in de bek gerocheld door een oud fossiel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:07 schreef kilon het volgende:
Rip
Zelf ben ik overigens nog niemand tegengekomen die de longen uit het lijf hoestte. Op een beschaafd kuchje na valt het mee, of is het een sluipmoordenaar.
En dat was inclusief ruim 200 man waar ik gisteren lang mee in een zaal zat en treinreizen tussen onder andere Utrecht, Rotterdam en Den Haag.
Dan wil ik wel komen.
Ik hoop maar dat hij gewoon een longaandoening had en verder geen Made In China virusje.![]()
Eens!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Anders is het echt klaar qua verspreiding en is er geen stoppen meer aan.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Waar heb je dat vandaan? Zit je weer fake nieuws te lezen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:08 schreef wollah het volgende:
Wel bizar dat een virusje die nog ongevaarlijker is als de gewone griep zoveel mensen in paniek kan brengen![]()
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!Het is volgens de WHO 30 keer dodelijker.
130quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Omdat ze het test proces versneld hebben denk ik wel dat er nu een korte snelle stijging was van achterstallige cases.![]()
COR / Het is maar een griepquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:08 schreef wollah het volgende:
Wel bizar dat een virusje die nog ongevaarlijker is als de gewone griep zoveel mensen in paniek kan brengen![]()
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!![]()
Evenstar
![]()
Dit is nog steeds iets wat heel veel mensen niet lijken te snappen. Ook in mijn omgeving niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het aantal doden is ook niet het grootste probleem, het compleet vastlopen met die overige 16% die niet doodgaat laat het hele systeem vastlopen.
Reguliere zorg zal in de problemen komen, leuk als je je over een week of twee in de puinpoeier rijdt, of een keizersnede moet hebben vanwege complicaties
Ja sorry mevrouw, gaat u hier maar even op de stoep voor het ziekenhuis liggen, dan kijken we wat we kunnen doen
"Ja, ik ben gezond, dus zal wel meevallen"
"Het is maar een griepje"
"Aantal doden val heel erg mee"
Bij 82 besmettingen heb je dus al 12-14 mensen die opgenomen moeten worden, waarvan 5 op een IC. Als je straks op 500 besmettingen zit kan je dus op 75 opnamen waarvan 30 op een IC etc. etc. Dat gaat een hele grote belasting zijn, want normale zorg gaat ook door ....![]()
Het was toch 20x? Nou ja. In ieder geval een stuk dodelijker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Zit je weer fake nieuws te lezen?Het is volgens de WHO 30 keer dodelijker.
For great justice!![]()
Waarschijnlijk is het al te laat hiervoor, maar dit lijkt mij nu wel het meest verstandige om te communiceren ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
volgende week naar Tunesië neefquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:08 schreef wollah het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!![]()
![]()
Ach het is een bekende troll.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Zit je weer fake nieuws te lezen?Het is volgens de WHO 30 keer dodelijker.
![]()
WHO heeft gister de mortality rate omhoog gegooid naar 3,4% ofzo. Maar nog steeds weinig over te zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was toch 20x? Nou ja. In ieder geval een stuk dodelijker.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Voor een groot deel van Nederland is alleen tellen al een intellectuele uitdagingquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is nog steeds iets wat heel veel mensen niet lijken te snappen. Ook in mijn omgeving niet.
"Ja, ik ben gezond, dus zal wel meevallen"
"Het is maar een griepje"
"Aantal doden val heel erg mee"
Bij 82 besmettingen heb je dus al 12-14 mensen die opgenomen moeten worden, waarvan 5 op een IC. Als je straks op 500 besmettingen zit kan je dus op 75 opnamen waarvan 30 op een IC etc. etc. Dat gaat een hele grote belasting zijn, want normale zorg gaat ook door ....![]()
Precies. Begin me nu wel zorgen te maken. Het is echt airborne nuquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
82? WTF!
Ondanks dat ik hier best veel post en ook steeds aangaf dat het echt wel meer dan zomaar een griepje is, maakte ik me nog niet écht veel zorgen. Maar zulke stijgingen (terwijl veel mensen bloedhoestend gewoon afgewimpeld worden zoals een 18-jarige kennis van iemand hier gisteren) zijn toch niet echt tof.![]()
![]()
Zullen in werkelijkheid wel honderden of duizenden mensen dit virus hebben.Meesten merken er weinig van. Paniekerig gedoe allemaal.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Dit is gewoon de Spaanse griep van onze tijd:quote:It is estimated that one third of the global population was infected.[2], and the World Health Organization estimates that 2–3% of those who were infected diedFor great justice!![]()
Klopt, het is meestal idd een bepaald slag volk wat het zo weglacht, hoewel ik het ook van universitair geschoolden gehoord heb.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Voor een groot deel van Nederland is alleen tellen al een intellectuele uitdaging![]()
Ze kunnen het nog zo erg verzoeken maar minimaal de helft van de Nederlanders is egoistisch en heeft lak aan die regels.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Evenstar
![]()
Niet te geloven ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij waarom dit niet is gedaan. Sterker nog, ik kan er niet bij waarom er niet METEEN proactief is gehandeld toen het losging in Italië en Zuid-Korea. Of nog daarvoor. Ik zag in Januari al aankomen dat het hier op ging neerkomen. Maar nee, onze "leiders" weer niet. Of ze zagen het wel, maar de economie gaat voor. Godsamme zeg. Dat al die klotepartijen maar tot in de eeuwigheid worden gedecimeerd.![]()
Gelukkig hebben wij Europeanen een goed immuumsysteem omdat onze voorvaderen de pest hebben overleefd![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo te horen worden ziekenhuizen dus niet gecompenseerd en kunnen er weer een paar de deuren gaan sluiten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Evenstar
![]()
First things first ..... we moeten eerst uitbraak indammen.
Je bent al te laat mafkees ....![]()
Dan ben je mij nog niet tegen gekomenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:07 schreef kilon het volgende:
Rip
Mijn man en ik hoesten extreem vanaf vorige week woensdag.
Ik ga nog steeds uit van een forse verkoudheid, maar vraag me wel af
wat nu als het wel dit virus is, daar wij wel Carnaval gevierd hebben in Den Bosch.
Ik ben nooit verkouden. Nu al meer dan een week. Heb wel voor het eerst de griepprik
gehad en zou anders misschien wel griep hebben gehad.
Het gaat me wel onzeker maken“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Als we nu al op 82 zitten is dat wel een zekerheid.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef KingRadler het volgende:
na het weekend boven de 100 moet kunnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als jij denkt dat ze bij RIVM dit niet zagen aankomen... Kom op zeg gastquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij waarom dit niet is gedaan. Sterker nog, ik kan er niet bij waarom er niet METEEN proactief is gehandeld toen het losging in Italië en Zuid-Korea. Of nog daarvoor. Ik zag in Januari al aankomen dat het hier op ging neerkomen. Maar nee, onze "leiders" weer niet. Of ze zagen het wel, maar de economie gaat voor. Godsamme zeg. Dat al die klotepartijen maar tot in de eeuwigheid worden gedecimeerd.![]()
Morgen kom je al boven de 100quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef KingRadler het volgende:
na het weekend boven de 100 moet kunnen![]()
De 900 Vindicat-leden die zaterdag een dag eerder dan gepland thuiskomen van hun skitrip naar Noord-Italië, worden opgevangen door de GGD. De GGD zegt dat de bussen gefaseerd worden opgevangen 'op een locatie in Nederland'. De terugkeerders zullen niet alleen worden geïnformeerd, maar er zal ook worden gekeken of er toch klachten zijn. Het zal flink wat menskracht vergen.
Die tyfusmongolen hadden gewoon niet moeten afreizen. Echt idioten.![]()
Evenstar
![]()
Waarom is er dan niet naar gehandeld?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ze bij RIVM dit niet zagen aankomen... Kom op zeg gast![]()
Mijn werk wordt nu opeens ook wakker. Zijn nu opeens aan het inventariseren of er wel genoeg laptops zijn om thuis te werken![]()
![]()
Wat vind jij nu storender, van die mensen die doen alsof er helemaal niks aan de hand is of van die mensen die doen alsof de hele wereld kapot wordt gemaakt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ze bij RIVM dit niet zagen aankomen... Kom op zeg gast[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
RIVM heeft alleen het totaalaantal gewijzigd, het kaartje zo te zien nog niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:11 schreef _The_General_ het volgende:
zijn de plaatsen van de nieuwe 44 al bekend?![]()
morgen bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef KingRadler het volgende:
Evenstar
![]()
Die kosten mogen ze mooi bij hun studieschuld optellen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Noordzijde het volgende:
De 900 Vindicat-leden die zaterdag een dag eerder dan gepland thuiskomen van hun skitrip naar Noord-Italië, worden opgevangen door de GGD. De GGD zegt dat de bussen gefaseerd worden opgevangen 'op een locatie in Nederland'. De terugkeerders zullen niet alleen worden geïnformeerd, maar er zal ook worden gekeken of er toch klachten zijn. Het zal flink wat menskracht vergen.
Hoe was het gisteren? Is het gelukt om iedereen een beetje op afstand te houden?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:07 schreef kilon het volgende:
Rip
![]()
Gewoon met z'n allen drie weken in quarantaine in een ijskoude sporthal. Onverantwoordelijk kutgedrag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Noordzijde het volgende:
Die tyfusmongolen hadden gewoon niet moeten afreizen. Echt idioten.For great justice!![]()
Omdat het maar een griepje isquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom is er dan niet naar gehandeld?
Het RIVM verwijst naar de gemeenten om die gegevens publiekelijk te laten maken. Zijzelf worden er een beetje te moe van om die plaatsnamen te kopiëren en te plakken in een lijstje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:11 schreef _The_General_ het volgende:
zijn de plaatsen van de nieuwe 44 al bekend?
Maar het lijkt me verdomd sterk dat er nu nog een provincie zal zijn die nog niet getroffen is.
Mijn vrouw en ik hadden zoiets van: "De komende weken of misschien zelfs maanden zal het vast niet in Drenthe opduiken."We wonen in Coevorden...
![]()
Lekker op tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Simmertje het volgende:
Mijn werk wordt nu opeens ook wakker. Zijn nu opeens aan het inventariseren of er wel genoeg laptops zijn om thuis te werkenFor great justice!![]()
Het zijn dezelfde mensen die klagen als een weeralarm wordt afgegeven en de schade blijkt mee te vallen (mede doordat er maatregelen genomen werden). Er is een grote groep mensen die pas wakker worden als het kalf al verdronken is. En die zeiken daarna natuurlijk wél het hardst.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, het is meestal idd een bepaald slag volk wat het zo weglacht, hoewel ik het ook van universitair geschoolden gehoord heb.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Na het weekend is het minimaal 300.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef KingRadler het volgende:
Je zou eigenlijk die gasten alle kosten zelf moeten laten betalen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Noordzijde het volgende:
Zij hebben er wel naar gehandeld; alleen niet op manier zoals jij zou willen zien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom is er dan niet naar gehandeld?
Je hebt geen idee wat ze achter de schermen allemaal eraan doen. Gelukkig besteedt RIVM hun kostbare tijd niet aan uitleggen van wat zij doen aan stel users op FOK!...![]()
Morgen al boven de 100. Mijn voorspelling 124Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Dan de informatiestromen er over maar indammen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef Kyran het volgende:
First things first ..... we moeten eerst uitbraak indammen.
Je bent al te laat mafkees ....Bijna net zo effectief!
![]()
![]()
De bussen worden gefaseerd opgevangen ....quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Noordzijde het volgende:
Die tyfusmongolen hadden gewoon niet moeten afreizen. Echt idioten.
Wie gaat dat allemaal regelen?
En wie gaat zorgen voor de "echte noodgevallen" ?
Kolere .....
O, en je zal die buschauffeur zijn ....![]()
Was voorspeld
Pak mn tabel er weer bij van 2 dagen terug
Nederland 3 maart 23 gevallen
Nederland 4 maart 39 (?) gevallen
Nederland 5 maart 72 (?) gevallen
Nederland 6 maart 130 (?) gevallen
Nederland 7 maart 230 (?) gevallen
Nederland 8 maart 420 (?) gevallen
Nederland 9 maart 770 (?) gevallen
Nederland 4 maart 38 gevallen
Nederland 5 maart 82 gevallen
Morgen dus 130?![]()
Evenstar
![]()
Ze hebben dus wel gehandeld, maar toch gaan we alle andere landen achterna qua aantallen waar ze niet goed gehandeld hebben en het uit de hand is gelopen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zij hebben er wel naar gehandeld; alleen niet op manier zoals jij zou willen zien.
Je hebt geen idee wat ze achter de schermen allemaal eraan doen. Gelukkig besteedt RIVM hun kostbare tijd niet aan uitleggen van wat zij doen aan stel users op FOK!...
Ok.![]()
Ze kunnen moeilijk elk stukje van het proces uit gaan leggen op de nationale TV.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan de informatiestromen er over maar indammen!Bijna net zo effectief!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik neig naar tweede maar dat is omdat ik zelf hier vrij nuchter onder ben. Beide kan irritant zijn; er is wel degelijk iets aan de hand en voorzorgsmaatregelen nemen is altijd verstandig lijkt me. Maar doen alsof er een apocalypse aan zit komen is ook weer overdreven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij nu storender, van die mensen die doen alsof er helemaal niks aan de hand is of van die mensen die doen alsof de hele wereld kapot wordt gemaakt?
Verder kan ik erg slecht tegen posts van het had zo gedaan moeten worden zonder te weten wat er wel gedaan is.![]()
want?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen drie weken in quarantaine in een ijskoude sporthal. Onverantwoordelijk kutgedrag.![]()
Ja, gelukkig zijn Nederlanders niet van die paniekvogels. So what als er een lading dood gaan? Krijgen we weer wat woningen vrijquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zij hebben er wel naar gehandeld; alleen niet op manier zoals jij zou willen zien.
Je hebt geen idee wat ze achter de schermen allemaal eraan doen. Gelukkig besteedt RIVM hun kostbare tijd niet aan uitleggen van wat zij doen aan stel users op FOK!...
Ik gok voor het weekend al.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef KingRadler het volgende:
na het weekend boven de 100 moet kunnenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Helemaal mooi, woningcrisis in een klap opgelostquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn Nederlanders niet van die paniekvogels. So what als er een lading dood gaan? Krijgen we weer wat woningen vrijDat heeft Rutte slim bekeken
![]()
148quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:14 schreef PinkLow het volgende:
Morgen al boven de 100. Mijn voorspelling 124![]()
Een blikje Klok-bierquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als we morgen niet boven de 100 komen krijg ik een krat bier van je?![]()
![]()
Morgen boven de 100 lijkt me al zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef KingRadler het volgende:
na het weekend boven de 100 moet kunnenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ik vind het best lullig voor het biermerk, btw.quote:
#fftussendoorLying awake, wondering if there is a Dog...
Die zullen zich vast zo voelen:quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
De bussen worden gefaseerd opgevangen ....
Wie gaat dat allemaal regelen?
En wie gaat zorgen voor de "echte noodgevallen" ?
Kolere .....
O, en je zal die buschauffeur zijn ....
enz.
enz.
enz.
enz.![]()
Ja, 82 is een leuk getal, maar iedereen weet wel dat in werkelijkheid vele mensen meer al iets onder de leden hebben.
Net zoals landen waar zogenaamd 0 gevallen zijn ook niet klopt.![]()
In dit forum al weken daarbuiten doet iedereen gewoon normaal.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is er eigenlijk een beetje paniek?![]()
Mwah, zo hard stijgt het vrijwel nergens. Denk maandag 250. Dan worden er inderdaad maatregelen genomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef riazop het volgende:
Zondag zitten we op de 400 en wordt het politiek haalbaar maatregelen te treffen
Zooo voorspelbaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Paniek maakt het er niet beter op. Maar vanaf nu is het idd een hele tijd bergafwaarts.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is er eigenlijk een beetje paniek?And what rough beast, its hour come round at last,
AB InBev kan wel wat hebben gelukkigquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het best lullig voor het biermerk, btw.
#fftussendoor![]()
Er wordt goftedomme gezegd dat als je ziek bent, je thuis moet blijven en je muil moet houden er over. (Okee dat is de GGD, maar het RIVM is ook lang veel te laks geweest.)quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk elk stukje van het proces uit gaan leggen op de nationale TV.![]()
Paniek, paniek, paniek, paniek, paniek. Ben jij ook bang?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is er eigenlijk een beetje paniek?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Opeens kneiter veel erbij, what the fuck.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Maar die mensen zijn niet doodziek dus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, 82 is een leuk getal, maar iedereen weet wel dat in werkelijkheid vele mensen meer al iets onder de leden hebben.
Net zoals landen waar zogenaamd 0 gevallen zijn ook niet klopt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Frankrijk 92 nieuwe gevallen en 2 nieuwe dodentwitter:BFMTV twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:14:45🔴 ALERTE INFO. 2 nouveaux morts du coronavirus et 92 cas supplémentaires en France https://t.co/iAwCIdqACV https://t.co/e4zVPwXnvt reageer retweet
![]()
Als je erover wilt praten, kan dat he. Mijn DM staat voor iedereen open.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
Opeens kneiter veel erbij, what the fuck.![]()
![]()
Ben jij niet bang voor je oma, Stijn? Zolang iedereen om mij heen maar gezond blijft, dat is mijn filosofie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Paniek, paniek, paniek, paniek, paniek. Ben jij ook bang?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik las dat de verkoopcijfers aardig aan het instorten zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het best lullig voor het biermerk, btw.
#fftussendoor
Ik wilde er juist voor de grap wat kopen eigenlijk!![]()
![]()
Nee, dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn niet doodziek dus.
Mensen die niet naar een dokter gaan worden ook niet getest natuurlijk.![]()
Italië:quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo hard stijgt het vrijwel nergens. Denk maandag 250. Dan worden er inderdaad maatregelen genomen.
23 feb: 73
27 feb: 400are we infinite or am I alone![]()
In Nederland ook nog geen enkele genezing.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja hoor, het grootste belang is het eigen belang. Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij niet bang voor je oma, Stijn? Zolang iedereen om mij heen maar gezond blijft, dat is mijn filosofie.![]()
Het is hier ook nog maar net opgedoken he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
In Nederland ook nog geen enkele genezing.![]()
![]()
Maar Duitsland neemt zo'n goeie maatregelen!1!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef KingRadler het volgende:
grensgebied Heinsberg met Limburg al 195[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ga er maar vanuit dat al die mensen met milde klachten gewoon genezen. Ze nemen ook wel een buffer om zeker te weten dat het echt weg is/blijft. En nieuws over genezingen is minder spannend voor clicks/headlines natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
Dat is het mooie van een exponentiële functie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
Opeens kneiter veel erbij, what the fuck.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Komt na het weekend vast wel wat over in het nieuws (als het al actief wordt bijgehouden).quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
@heywooduquote:15:22
Wielerploeg Team Emirates is de volgende die zich vanwege het nieuwe coronavirus heeft afgemeld voor de komende wielerkoersen. De ploeg waarvoor onder anderen het Sloveens toptalent Tadej Pogacar en de Colombiaanse sprinter Fernando Gaviria uitkomen, heeft Parijs-Nice, Tirreno-Adriatico en Milaan-Sanremo uit het programma geschrapt.
,,Gezien de wereldwijde noodsituatie en de recente situatie in de Ronde van de Verenigde Arabische Emiraten waar de daar aanwezige renners en begeleiders in quarantaine verbleven, hebben we besloten onze sportieve activiteiten op te schorten", meldt de ploeg.![]()
Evenstar
![]()
Dat is niet zo heel gek, kan weken duren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
In de loop van volgende week denk ik vergaande maatregelen in de vorm van "cancelen grote evenementen met meer dan X aantal personen.."“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Testen ze je eigenlijk voordat je genezen wordt verklaard? Ik bedoel vooral als je in thuisquarantaine zit. Of gaan ze er vanuit dat je wel genezen bent na 14 dagen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
In Nederland ook nog geen enkele genezing.Lying awake, wondering if there is a Dog...
In Italië zijn er volgens de giskaart ook 'pas een paar' genezen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat al die mensen met milde klachten gewoon genezen. Ze nemen ook wel een buffer om zeker te weten dat het echt weg is/blijft. En nieuws over genezingen is minder spannend voor clicks/headlines natuurlijk.
En dan is er nog dat punt dat je zelfs na genezing toch ineens kunt sterven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je ook leuk meekijkt naar de persconferenties en kamerdebatten dan zou je in ieder geval horen wat ze de kamer vertellen dat ze gedaan hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neig naar tweede maar dat is omdat ik zelf hier vrij nuchter onder ben. Beide kan irritant zijn; er is wel degelijk iets aan de hand en voorzorgsmaatregelen nemen is altijd verstandig lijkt me. Maar doen alsof er een apocalypse aan zit komen is ook weer overdreven.
Verder kan ik erg slecht tegen posts van het had zo gedaan moeten worden zonder te weten wat er wel gedaan is.
Dan praat het al een stuk beter mee!![]()
Dat weet je niet. Er kunnen mensen zijn die milde griep eraan hebben overgehouden en alweer beter zijn... Ook is het nog niet zo lang in Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
Verwacht ik ook ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
In de loop van volgende week denk ik vergaande maatregelen in de vorm van "cancelen grote evenementen met meer dan X aantal personen.."[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Behoorlijk wat lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ach hoeveel mensen lopen er wel niet rond met het virus zonder het te weten![]()
gewoon de +80% regel toepassenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo hard stijgt het vrijwel nergens.
Tot nog toe doet ie opgeld![]()
dat vond ik toen ook raar idd. Hoezo zijn die chauffeurs niet beschermd?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zullen zich vast zo voelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enz.
enz.
enz.
enz.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Misschien vlucht ik ook maar naar Thailand.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ach hoeveel mensen lopen er wel niet rond met het virus zonder het te weten
Wilde al aanbieden aan de vriendinnetjes op facebook dat wanneer ze het eng vinden worden , ze wel naar Europa mogen komen![]()
![]()
Leuk! Ik ga ook voorspellen..quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef riazop het volgende:
Was voorspeld
Pak mn tabel er weer bij van 2 dagen terug
Nederland 4 maart 39 (?) gevallen
Nederland 5 maart 72 (?) gevallen
Nederland 6 maart 130 (?) gevallen
Nederland 7 maart 230 (?) gevallen
Nederland 8 maart 420 (?) gevallen
Nederland 9 maart 770 (?) gevallen
Nederland 4 maart 38 gevallen
Nederland 5 maart 82 gevallen
Morgen dus 130?
Nederland 6 maart 124?
Nederland 7 maart 184?
Nederland 8 maart 277?
Nederland 9 maart 415?
Nederland 10 Maart 830?
Nederland 11 maart 1660?Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Nee. En uiteindelijk maar gewoon geaccepteerd. Voelde ook wel beter voor mijzelf. Het potentiële corona probleem focus ik me nu wel weer op. Gisteren even niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren? Is het gelukt om iedereen een beetje op afstand te houden?![]()
Ze gaan ons seizoen redden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
In de loop van volgende week denk ik vergaande maatregelen in de vorm van "cancelen grote evenementen met meer dan X aantal personen.."
@AFCNiels @RensAjaciedGroot fan van User Wotte![]()
En in Italie begonnen ze op de 150 al scholen te sluitenquote:
Terwijl wij opgezadeld zitten met een stotterende idioot die zegt dat je in je elleboog moet hoesten![]()
Armlengte afstand houden en je bent veilig!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat vond ik toen ook raar idd. Hoezo zijn die chauffeurs niet beschermd?![]()
![]()
Kunnen hier beter weg blijvenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien vlucht ik ook maar naar Thailand.
Wilde al aanbieden aan de vriendinnetjes op facebook dat wanneer ze het eng vinden worden , ze wel naar Europa mogen komen![]()
![]()
Evenstar
![]()
Ik wil iedere keer als hij "we moeten niet vooruitlopen op de zaken" zegt hem met een knuppel op z'n bek slaan.
Je moet juist WEL vooruitlopen op de zaken maffe baviaan. Dat is juist het hele idee.![]()
Neem ze nemen daar HALVE maatregelquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Duitsland neemt zo'n goeie maatregelen!1!!
Volgens de wet van riazop is dat + 60% per dag erbij dus![]()
In Italie wisten ze besmettingshaard toen niet. Dat is wel heel wat anders.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:24 schreef riazop het volgende:
[..]
En in Italie begonnen ze op de 150 al scholen te sluiten
Terwijl wij opgezadeld zitten met een stotterende idioot die zegt dat je in je elleboog moet hoesten![]()
Kan jij eens normaal praten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:25 schreef Kyran het volgende:
Ik wil iedere keer als hij "we moeten niet vooruitlopen op de zaken" zegt hem met een knuppel op z'n bek slaan.
Je moet juist WEL vooruitlopen op de zaken maffe baviaan.![]()
Ah.... de minister heeft het zo druk met de oplossingen voor NU dat vooruit denken nog lang niet aan de orde is. Duidelijk. En verontrustend.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:24 schreef riazop het volgende:
[..]
En in Italie begonnen ze op de 150 al scholen te sluiten
Terwijl wij opgezadeld zitten met een stotterende idioot die zegt dat je in je elleboog moet hoestenEcht ja!
Maar hee; de hele wereld is natuurlijk onterecht in paniek en Nederlanders zijn gelukkig nuchter en houden het hoofd trots omhoog terwijl het virus over ons heen dendert.![]()
haha ja. Mooi vind ik wel de blinde paniek daar. Ook teksten posten als "we gaan allemaal dood"quote:![]()
![]()
Die worden gelijk apart gezet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Zaterdag +900 als die corpsballetjes terugkomen van hun skivakantie in Italië.![]()
tja had inderdaad ook gedacht dat het vanuit daar veel eerder de grens over zou komen. Werken veel mensen uit die regio in Limburg en vast ook omgekeerd. Besmettingen daar blijven oplopen en zich verspreiden over grotere regio.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef KingRadler het volgende:
grensgebied Heinsberg met Limburg al 195 of dat ook invloed gaat hebben op cijfers Nederland![]()
Au.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef Kyran het volgende:
Jansen is wel goed met de vinger op de zere plek leggen.![]()
Proactiviteit is natuurlijk tegen de draaiboeken in gaan he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:25 schreef Kyran het volgende:
Je moet juist WEL vooruitlopen op de zaken maffe baviaan. Dat is juist het hele idee.
Testen, vergaderen, nog meer testen, afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, nieuws uit de rest van de wereld volledig negeren, nog wat vergaderen, een piepkleine beslissing nemen, elkaar triomfantelijk op de schouders kloppen voor deze geweldige keuze, weer afwachten enz.![]()
Maar wie durft er dit weekeinde met een blonde vindicat kakker naar bed?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Zaterdag +900 als die corpsballetjes terugkomen van hun skivakantie in Italië.![]()
Ik gooi mijn paspoort weg en ga asiel aanvragen in een ander land als er fouten worden gemaakt met betrekking tot hun.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Zaterdag +900 als die corpsballetjes terugkomen van hun skivakantie in Italië.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn paspoort weg en ga asiel aanvragen in een ander land als er fouten worden gemaakt met betrekking tot hun.![]()
![]()
Medewerker Breda University besmet met coronavirus; situatie van de man is zorgelijkquote:Een medewerker van Breda University of Applied Sciences (NHTV) is besmet met het coronavirus. De man is afgelopen maandag opgenomen in het ziekenhuis in Utrecht. Dat blijkt uit een bericht van het bestuur. Het RIVM maakte donderdagmiddag bekend dat het aantal mensen in Nederland dat is besmet met corona is opgelopen van 38 naar 82. Het is nog onduidelijk hoe groot de stijging in Brabant is.
De man werkt op de afdeling Hotel & Facility en kreeg nadat hij terugkwam van een vakantie ziekteverschijnselen. Waar de man precies naartoe op vakantie is geweest is niet duidelijk. In de nacht van dinsdag op woensdag is de man in isolatie geplaatst.
Volgens de school was de man op vrijdag 21 februari voor het laatst aanwezig op zijn werk en werd hij pas daarna ziek. De kans dat hij andere mensen heeft besmet op Breda University is dus klein.
Volgens het bestuur is de situatie van de medewerker 'zorgelijk'.![]()
Evenstar
![]()
Ik moet nog steeds lachen over zijn opmerkingen van verregaande maatregelen. Hoe ver kan je van alle werkelijkheid staan als een minister.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Proactiviteit is natuurlijk tegen de draaiboeken in gaan he.
Testen, vergaderen, nog meer testen, afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, nieuws uit de rest van de wereld volledig negeren, nog wat vergaderen, een piepkleine beslissing nemen, elkaar triomfantelijk op de schouders kloppen voor deze geweldige keuze, weer afwachten enz.![]()
De "protocollen waren op orde!"quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Testen, vergaderen, nog meer testen, afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, nieuws uit de rest van de wereld volledig negeren, nog wat vergaderen, een piepkleine beslissing nemen, elkaar triomfantelijk op de schouders kloppen voor deze geweldige keuze, weer afwachten enz.
Bruins en rivm zijn wel ingedekt denk ik?![]()
Eventjes, om aan te horen dat ze vooral hun muil moeten houden als ze zich wat slapjes beginnen te voelen.quote:![]()
Nee nee nee, die komen vrijdag al terug. Een dagje eerder, dan is alles oké. Niemand raakt besmet danquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Zaterdag +900 als die corpsballetjes terugkomen van hun skivakantie in Italië.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
als het maar een vrouw is geen puntquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Maar wie durft er dit weekeinde met een blonde vindicat kakker naar bed?![]()
Virus komt toch wel over ons heen, is echt niet meer te stoppen. Was het al niet vóór het eerste geval in NL. Is toch al overal en al veel langer dan dat officiele cijfers doen vermoeden imo. Kunnen we wel vol paniek de hele maatschappij stil leggen, maar wat dan? Kan je ook niet rekken tot er een cure is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja!
Maar hee; de hele wereld is natuurlijk onterecht in paniek en Nederlanders zijn gelukkig nuchter en houden het hoofd trots omhoog terwijl het virus over ons heen dendert.![]()
Tja, maar grootschalige maatregelen hebben geen draagvlak nog. Want "het is maar een griepje" .quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Testen, vergaderen, nog meer testen, afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, nieuws uit de rest van de wereld volledig negeren, nog wat vergaderen, een piepkleine beslissing nemen, elkaar triomfantelijk op de schouders kloppen voor deze geweldige keuze, weer afwachten enz.
Pas als het zo hard gaat dat die groep bang wordt, dan gaan er dingen op slot.![]()
Idiootquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
82 besmettingen en 0 doden. Valt dus allemaal wel mee.![]()
M'n oude schooltjequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:28 schreef maily het volgende:
Medewerker Breda University besmet met coronavirus; situatie van de man is zorgelijk
[..].
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Op basis van het verloop tot nu toe, zou ik mijn aanvraag alvast in werking zetten als ik jou was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn paspoort weg en ga asiel aanvragen in een ander land als er fouten worden gemaakt met betrekking tot hun.![]()
Wat is ie trots op het feit dat ze de eerste waren met het verscherpte reisadvies naar Italie....
Dat riepen we hier al een week!![]()
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach supermarkten zijn gewoon open en de restaurants zijn gewoon vol. Het gewone leven blijft gewoon door gaan. Heeft iemand een bron dat het in Italië anders is?Groot fan van User Wotte![]()
Dit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Virus komt toch wel over ons heen, is echt niet meer te stoppen. Was het al niet vóór het eerste geval in NL. Is toch al overal en al veel langer dan dat officiele cijfers doen vermoeden imo. Kunnen we wel vol paniek de hele maatschappij stil leggen, maar wat dan? Kan je ook niet rekken tot er een cure is.![]()
In Italië zijn cafés al dicht toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Ach supermarkten zijn gewoon open en de restaurants zijn gewoon vol. Het gewone leven blijft gewoon door gaan. Heeft iemand een bron dat het in Italië anders is?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1 chauffeur heeft ook geweigerdquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zullen zich vast zo voelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enz.
enz.
enz.
enz.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
De druk op ons zorgsysteem verlagen wellicht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Virus komt toch wel over ons heen, is echt niet meer te stoppen. Was het al niet vóór het eerste geval in NL. Is toch al overal en al veel langer dan dat officiele cijfers doen vermoeden imo. Kunnen we wel vol paniek de hele maatschappij stil leggen, maar wat dan? Kan je ook niet rekken tot er een cure is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, hier op FOK! weten we het allemaal beter, waarom realiseren ze zich dat nou niet?!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is ie trots op het feit dat ze de eerste waren met het verscherpte reisadvies naar Italie....
Dat riepen we hier al een week!![]()
![]()
Das de politiek realiteit idd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, maar grootschalige maatregelen hebben geen draagvlak nog. Want "het is maar een griepje" .
Pas als het zo hard gaat dat die groep bang wordt, dan gaan er dingen op slot.
Het wordt nu vooral wachten op dat China vluchten uit Schiphol gaat weigeren![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1 chauffeur heeft ook geweigerdVerstandig van 'm!
![]()
![]()
Evenstar
![]()
Evenementen of afgelast of achter gesloten deuren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Ach supermarkten zijn gewoon open en de restaurants zijn gewoon vol. Het gewone leven blijft gewoon door gaan. Heeft iemand een bron dat het in Italië anders is?
Scholen en universiteiten twee weken lang dicht in heel Italië.
Is dat niet al genoeg?![]()
Virus was hier in januari al waarschijnlijk. Schiphol is gewoon vrolijk open gebleven, om maar wat te noemen.quote:![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Das de politiek realiteit idd.
Het wordt nu vooral wachten op dat China vluchten uit Schiphol gaat weigerenDat klinkt niet eens zo vergezocht, want ik las hier in een vorig deeltje dat China inderdaad nieuwe besmettingen vanuit het buitenland wil voorkomen?
![]()
In werkelijkheid zullen vele tienduizenden mensen in Nederland dit virus al onder de leden hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Virus was hier in januari al waarschijnlijk. Schiphol is gewoon vrolijk open gebleven, om maar wat te noemen.![]()
TIPS
Open deurklinken met je elleboog ipv met je hand
Als je een hond hebt, laat hem dan niet anderen en daarna je eigen gezicht en handen likken.![]()
In elk geval al die hypochonders wegsturen die zich al melden bij de huisarts als ze een vuiltje in hun oog hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De druk op ons zorgsysteem verlagen wellicht.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In werkelijkheid zullen vele tienduizenden mensen in Nederland dit virus al onder de leden hebben.
#KICKOUTZP
Forum Opties Forumhop: Hop naar: