Dat deden we al (niet alleen NL) voordat het eerste geval in NL bekend was. Dit virus gaat gewoon over de wereld heen, is niet meer echt te stoppen. Hooguit remmen. En daar lijken de meeste landen zich ook op te richten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
Ik geloof niet dat we achter de feiten aanlopen, aldus Bruins
Ligt eraan waar je heen gaat, maar niet zozeer wegens het coronavirusquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
ik heb het allemaal niet gevolgd en ook niet hoe ernstig de zaak op dit moment in NL is.
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?
Jezus Bruins .... ik zit echt half te lachen en half met de mond vol tanden op zijn reactie. De tering man .....quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:44 schreef _I het volgende:
Ah leuk, een hyperbool.
“Wil je dan dat het land op slot gaat..”
Wat een druif
Busladingen potentieel geïnfecteerde mensen uit een zwaar risicogebied hier naar toe laten komen en hen ff vluchtig wat info geven is niet achter de feiten aan lopen idd!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
Ik geloof niet dat we achter de feiten aanlopen, aldus Bruins
Verpest de "frame" nu nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Paniek is wat anders dan voorzorgsmaatregelen nemen.
Zika heerst ook nog steeds toch? Niet zo hip meer, maar nog steeds actueel begreep ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je heen gaat, maar niet zozeer wegens het coronavirus
Haha. Nou dat dus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jezus Bruins .... ik zit echt half te lachen en half met de mond vol tanden op zijn reactie. De tering man .....
Als gemiddelde Nederlander kan je altijd zelf mee denken natuurlijk. Ben je ziek met milde klachten die evt zouden kunnen wijzen op Corona...geef dat door aan huisgenoten en kijk of ook zij zo min mogelijk naar buiten kunnen gaan. Met werk misschien niet altijd te regelen, maar los daarvan....we kunnen ook zelf denken of zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
Het klinkt niet goed.
Vooral dat advies: wie uit risico gebied komt en klachten heeft blijft thuis, maar pas als de klachten erger zijn moet ie de dokter bellen.
We weten dat minder 80% van de gevallen slechts milde klachten hebben, dus 80% van de besmette personen gaan thuis blijven maar wel hun gezinsleden besmetten en die zullen het verder verspreiden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |