quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We gaan dood, allemaal.
[ afbeelding ]
MAN BEGRAVEN MAN CREMERENquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We gaan dood, allemaal.
[ afbeelding ]
38->82 is wel een hele fikse stijging, het was vaak tussen 50 en 70%quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef asco het volgende:
[..]
Gaat nog gewoon geheel volgens mijn verwachting.
Niet dat dat goed nieuws is verder.
Ik moest ook grinnikenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef _I het volgende:
“Ik baseer me op de inzichten van de experts..”
Het indekken is begonnen.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Grishenko_ het volgende:
Even serieuze vraag: hebben ze die 82 besmettingen allemaal in isolatie op dit moment?
Spreekt u de dood of schrijft u of verwenst u de dood?quote:
dat hangt er vanaf of het de stand van gisteravond was of van zonet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
38->82 is wel een hele fikse stijging, het was vaak tussen 50 en 70%
Ik verwacht op korte termijn al verregaande maatregelen.
Nee, het verwijt is dat er te laconiek gehandeld. De opstelling van Europa is, zeker gezien de acties van de Chinezen, hoogst merkwaardig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:55 schreef Slobeend het volgende:
De politiek verwijten dat er sommige mensen besmet raken met een virus. Kom op mensen.
Economie moet blijven draaien volgens Ruttequote:Op donderdag 5 maart 2020 14:59 schreef crystal_meth het volgende:
Het aantal gevallen ligt nu in verhouding hoger dan in Frankrijk toen ze ruim 100 scholen sloten.
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef KingRadler het volgende:
zou het kunnen dat Bruins vanochtend al de cijfers had en het niet voor het debat wilde doorgegeven.
aantal doden mag wel stijgen / rot opquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Economie moet blijven draaien volgens Rutte
Op een briefjequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:00 schreef KingRadler het volgende:
zou het kunnen dat Bruins vanochtend al de cijfers had en het niet voor het debat wilde doorgegeven.
Ik denk gisteren, aangezien testen 24 uur duurt denk ik dat ze proberen alle resultaten van de vorige dag iig te melden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:59 schreef _I het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf of het de stand van gisteravond was of van zonet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |