Over een weekje, als we Italie echt achterna gaan. Maarja dan zal je wss wel duizenden gevallen verwacht hebben dus vind je het weer meevallenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:53 schreef Multatilu het volgende:
Waar zijn die honderden die er vandaag al hadden moeten zijn? Ik vind het reuze meevallen.
Onzin, zelf al komt het tot triage bij gebrek aan behandelplekken zal de mortaliteit hooguit tussen de 3% en 6% uitkomen dat is max 400.000 doden bij een besmettingsgraad van 40% van de bevolking.quote:
Dan waren honderden mensen gewoon met z'n allen naar Italië gegaan ja, dat zou bizar zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:52 schreef Kyran het volgende:
Nederland binnen een week na uitbraak al nummer 15 in de wereld met totaal aantal besmettingen.
Gelukkig hebben we verregaande maatregelen zoals aangepaste reisadviesen richting Italië. Stel je voor wat er was gebeurd zonder.
De eerste dode moet eerst nog komenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:54 schreef Greenpeas het volgende:
Het hek is nu al van de dam voor betreft het aantal besmettingen. Ik denk dat het nu wachten is op de eerste verklaring dat iemand genezen is?
Uit het nieuws?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Wat een toeval dat het de laatste dagen net uit het nieuws is zeg.
van 38 naar 82 en dat terwijl er heel veel mensen die zich ziek voelen niet getest worden. Ja hoor... valt reuze meequote:Op donderdag 5 maart 2020 14:53 schreef Multatilu het volgende:
Waar zijn die honderden die er vandaag al hadden moeten zijn? Ik vind het reuze meevallen.
Ah, een soort doe-vakantie dusquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, en in een deel heerst een halve oorlog ivm politiestakingen.
Nee, nee. Volgens posts vorige week, zouden we nu al aan de honderden moeten zitten. Dus kom niet met nog een week uitstel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over een weekje, als we Italie echt achterna gaan.
@Lenny_Leonard kom er maar in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland heeft een groot probleem.
Je hebt gelijk. Het is minder dan ik het verwacht. Denk dat het ook wel zal meevallenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, nee. Volgens posts vorige week, zouden we nu al aan de honderden moeten zitten. Dus kom niet met nog een week uitstel.
Wintersportende studenten vooral ... o wacht ....quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan waren honderden mensen gewoon met z'n allen naar Italië gegaan ja, dat zou bizar zijn
We gaan dood, allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Lenny_leonard kom er maar in.
Gaat nog gewoon geheel volgens mijn verwachting.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland heeft een groot probleem.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Wintersportende studenten vooral ... o wacht ....
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik ga voor de 30 (ca 80%) van riazop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |