Gelukkig! het past gewoon in het beeld. Kom op 2e kamer, laat je niet met een kluitje in het riet sturenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:50 schreef Kyran het volgende:
Oh, niks aan het handje volgens Bruins.
Het is een inhaaleffect, mensen melden zich nu alsnog ...... dus geen nieuwe besmettingen volgens Bruins, maar besmettingen die er al waren en nu pas gemeld worden.
SURE DUDE SURE
Omdat ze onwijs achter lopen met de tests en steeds de cijfers van gisteren naar buiten hebben gebracht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Dutchguy het volgende:
Hoe weten ze zo zeker dat het een inhaaleffect is? Ze beweren dit zo stellig.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:08 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Iets minder dan een verdubbeling bij ongecontroleerde verspreiding.
Ik gok op 100 over 3 dagen, met ongeveer een oploop van:
zo 10 -> ma 18 -> di 30 -> wo 55 -> do 100.
Ja, zo kan ik het ook. Geen enkele besmetting is nieuw, maar een besmetting die er vóór het afnemen van de test al was en pas daarna gemeld werd!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:50 schreef Kyran het volgende:
Oh, niks aan het handje volgens Bruins.
Het is een inhaaleffect, mensen melden zich nu alsnog ...... dus geen nieuwe besmettingen volgens Bruins, maar besmettingen die er al waren en nu pas gemeld worden.
SURE DUDE SURE
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Kyran het volgende:
Vanaf nu gaan we geen GIFje van die minister van informatie uit Irak gebruiken, maar een gifje van Bruins
Puur een aanname.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Dutchguy het volgende:
In de komende dagen zullen we dat vanzelf wel zien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Dutchguy het volgende:
Echt vergelijkbaar met zeggen 'we zijn aan het winnen!' terwijl de Amerikaanse tanks je om de oren rijden is het nog niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Kyran het volgende:
Vanaf nu gaan we geen GIFje van die minister van informatie uit Irak gebruiken, maar een gifje van Bruins
Daar ben ik ook bang voor. Ik heb niet het hele debat gezien maar ik hoop dat de vraag gesteld is of er voldoende testcapaciteit is. Ik vrees met groze vreze.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze onwijs achter lopen met de tests en steeds de cijfers van gisteren naar buiten hebben gebracht.
Zelfs Italianen mogen nog de wereld rond volgens mij, ze krijgen hoogstens wat extra vragen en een koorts check. Enkele landen als uitzondering misschien. En Italie is veel verder dan NL.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben echt een beetje aan het zenuwachtig aan het worden dat ik zondag niet naar Polen kan lol.
Jaaaaaa!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef Kyran het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |