Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
• Mocht je het virus hebben, dan kun je dat thuis uitzieken. Tenminste zolang je niet heel ziek wordt. Hier de richtlijnen hoe je thuis moet verblijven.
• Interessante en nuchtere dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell op JijBuis
• Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemen.
Lol, ik deze reeks in mijn bookmarks staan. Was weer bij gaan lezen, maar had niet door dat ik in #44 zat te lezen. Toen ik halverwege zag ik ineens 11 februari staan. Inhoudelijk heb je het niet eens echt door.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment. E. Schrödinger
Het is een inhaaleffect, mensen melden zich nu alsnog ...... dus geen nieuwe besmettingen volgens Bruins, maar besmettingen die er al waren en nu pas gemeld worden.
Het is een inhaaleffect, mensen melden zich nu alsnog ...... dus geen nieuwe besmettingen volgens Bruins, maar besmettingen die er al waren en nu pas gemeld worden.
SURE DUDE SURE
Dus dan heeft die gekke dokter misschien toch gelijk