abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:04:59 #126
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191847536
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:02 schreef _I het volgende:

[..]

Hm. Laat ik gewoon je antwoord voor waarheid nemen. Prima antwoord!
Niet? Ik bedoel, lijkt me logisch dat ze iig proberen maar max 1 dag achter te lopen met resultaten.

Ik baseer dit op hun tweet waarin ze zeiden dat ze nog aan het wachten waren op resultaten. Ik denk dat ze iig alle testen van gister wouden afmaken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191847542
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die doden komen vanzelf.
Het aantal doden is ook niet het grootste probleem, het compleet vastlopen met die overige 16% die niet doodgaat laat het hele systeem vastlopen.

Reguliere zorg zal in de problemen komen, leuk als je je over een week of twee in de puinpoeier rijdt, of een keizersnede moet hebben vanwege complicaties

Ja sorry mevrouw, gaat u hier maar even op de stoep voor het ziekenhuis liggen, dan kijken we wat we kunnen doen
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:05:25 #128
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_191847545
Ik lees al een tijdje mee! Erg fijn tijdverdrijf dit!

Maar ik snap gewoon niet dat andere landen scholen sluiten en andere maatregelen nemen en Nederland niks doet. Ik snap het echt niet.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_191847546
82? WTF!

Ondanks dat ik hier best veel post en ook steeds aangaf dat het echt wel meer dan zomaar een griepje is, maakte ik me nog niet écht veel zorgen. Maar zulke stijgingen (terwijl veel mensen bloedhoestend gewoon afgewimpeld worden zoals een 18-jarige kennis van iemand hier gisteren) zijn toch niet echt tof. -O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 15:05:29 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191847547
Vandaag nog moeten ze stoppen met het alleen maar testen van mensen die in een risicogebied zijn geweest. Daarnaast moeten ze vanavond nog een persconferentie plannen waar ze iedereen met KLEM verzoeken thuis te blijven bij symptomen.

Anders is het echt klaar qua verspreiding en is er geen stoppen meer aan.
pi_191847552
82 sow koekoek
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191847568
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:59 schreef KingRadler het volgende:
ben een beetje in paniek
Gelukkig hoeft de overheid niet in paniek te raken om tot ondoordacht beleid te komen, ze doen dat sowieso.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 05-03-2020 15:14:06 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:07:09 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191847572
Iemand een gok voor morgen? Ik denk 110 ofzo.

Omdat ze het test proces versneld hebben denk ik wel dat er nu een korte snelle stijging was van achterstallige cases.
pi_191847573
Rip

Zelf ben ik overigens nog niemand tegengekomen die de longen uit het lijf hoestte. Op een beschaafd kuchje na valt het mee, of is het een sluipmoordenaar.

En dat was inclusief ruim 200 man waar ik gisteren lang mee in een zaal zat en treinreizen tussen onder andere Utrecht, Rotterdam en Den Haag.

Maar ja. De volgende Fok!Meet zal wel in het hiernamaals zijn :+
Dan wil ik wel komen.
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 15:07:12 #135
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191847574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Vandaag nog moeten ze stoppen met het alleen maar testen van mensen die in een risicogebied zijn geweest. Daarnaast moeten ze vanavond nog een persconferentie plannen waar ze iedereen met KLEM verzoeken thuis te blijven bij symptomen.

Dat is het al? Dat was het al zodra Noord-Italië ineens een veel groter risicogebied was dan iedereen dacht.

Overal in Europa merken ze dat. Kun je ook het RIVM niet aanrekenen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191847577
quote:

idd, het lijkt er nu op dat als een sletje zich volledig laat uitwonen door iedereen op die Vindicat-bussen als "Welkom thuis"-geschenkje voor hen, zij geen testje op corona zal krijgen omdat ze zelf niet in een risicogebied is geweest.
pi_191847579
quote:

De groningse studenten komen een hele dag eerder terug. Nu komt alles goed.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:07:40 #138
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191847580
quote:
In an effort to cope, Italy is graduating nurses early and calling medical workers out of retirement. Hospitals in the hardest-hit regions are delaying nonessential surgeries and scrambling to add 50 percent more intensive-care beds.

“This is the worst scenario I’ve seen,” said Angelo Pan, the head of the infectious-disease unit at the hospital in Cremona, noting the prevalence of pneumonia complications. He said 35 patients in his hospital required intubation or mechanical ventilation to breathe.
are we infinite or am I alone
pi_191847581
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Omdat ze het test proces versneld hebben denk ik wel dat er nu een korte snelle stijging was van achterstallige cases.
Ik zeg 91
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 maart 2020 @ 15:07:59 #140
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191847583
De grote vraag. Flevoland, Limburg, Overijssel en Zeeland zijn afgevallen. Friesland en Groningen blijven over, maar is dit met de nieuwe cijfers nog steeds het geval?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:08:01 #141
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191847585
Is er al iets bekend over de plaatsen?
pi_191847587
quote:

Eens.
pi_191847588
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Niet? Ik bedoel, lijkt me logisch dat ze iig proberen maar max 1 dag achter te lopen met resultaten.

Ik baseer dit op hun tweet waarin ze zeiden dat ze nog aan het wachten waren op resultaten. Ik denk dat ze iig alle testen van gister wouden afmaken.
Was serieus. :@
pi_191847593
82*1.8=148 morgen
pi_191847596
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Gelukkig hoeft de overheid niet in paniek te raken om tot ondoordacht beleid te komen, ze doen dat soewieso.
Hun hebben altijd een up2date afschuifsysteem achter de hand.
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:08:32 #146
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191847597
quote:

Ik kan er niet bij waarom dit niet is gedaan. Sterker nog, ik kan er niet bij waarom er niet METEEN proactief is gehandeld toen het losging in Italië en Zuid-Korea. Of nog daarvoor. Ik zag in Januari al aankomen dat het hier op ging neerkomen. Maar nee, onze "leiders" weer niet. Of ze zagen het wel, maar de economie gaat voor. Godsamme zeg. Dat al die klotepartijen maar tot in de eeuwigheid worden gedecimeerd.
pi_191847600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:07 schreef kilon het volgende:
Rip

Zelf ben ik overigens nog niemand tegengekomen die de longen uit het lijf hoestte. Op een beschaafd kuchje na valt het mee, of is het een sluipmoordenaar.

En dat was inclusief ruim 200 man waar ik gisteren lang mee in een zaal zat en treinreizen tussen onder andere Utrecht, Rotterdam en Den Haag.

Maar ja. De volgende Fok!Meet zal wel in het hiernamaals zijn :+
Dan wil ik wel komen.
Ik ben laatst anders stevig in de bek gerocheld door een oud fossiel.
Ik hoop maar dat hij gewoon een longaandoening had en verder geen Made In China virusje.
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:09:00 #148
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_191847604
quote:

Eens!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:09:05 #149
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191847605
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:08 schreef wollah het volgende:
Wel bizar dat een virusje die nog ongevaarlijker is als de gewone griep zoveel mensen in paniek kan brengen :')

WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!
Waar heb je dat vandaan? Zit je weer fake nieuws te lezen? :P Het is volgens de WHO 30 keer dodelijker.
pi_191847610
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

130
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')