Een blikje Klok-bierquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als we morgen niet boven de 100 komen krijg ik een krat bier van je?
Morgen boven de 100 lijkt me al zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:12 schreef KingRadler het volgende:
na het weekend boven de 100 moet kunnen
Ik vind het best lullig voor het biermerk, btw.quote:
Die zullen zich vast zo voelen:quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
De bussen worden gefaseerd opgevangen ....
Wie gaat dat allemaal regelen?
En wie gaat zorgen voor de "echte noodgevallen" ?
Kolere .....
O, en je zal die buschauffeur zijn ....
In dit forum al weken daarbuiten doet iedereen gewoon normaal.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is er eigenlijk een beetje paniek?
Mwah, zo hard stijgt het vrijwel nergens. Denk maandag 250. Dan worden er inderdaad maatregelen genomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef riazop het volgende:
Zondag zitten we op de 400 en wordt het politiek haalbaar maatregelen te treffen
Zooo voorspelbaar
Paniek maakt het er niet beter op. Maar vanaf nu is het idd een hele tijd bergafwaarts.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
AB InBev kan wel wat hebben gelukkigquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het best lullig voor het biermerk, btw.
#fftussendoor
Er wordt goftedomme gezegd dat als je ziek bent, je thuis moet blijven en je muil moet houden er over. (Okee dat is de GGD, maar het RIVM is ook lang veel te laks geweest.)quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk elk stukje van het proces uit gaan leggen op de nationale TV.
Paniek, paniek, paniek, paniek, paniek. Ben jij ook bang?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar die mensen zijn niet doodziek dus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, 82 is een leuk getal, maar iedereen weet wel dat in werkelijkheid vele mensen meer al iets onder de leden hebben.
Net zoals landen waar zogenaamd 0 gevallen zijn ook niet klopt.
Frankrijk 92 nieuwe gevallen en 2 nieuwe dodentwitter:BFMTV twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:14:45🔴 ALERTE INFO. 2 nouveaux morts du coronavirus et 92 cas supplémentaires en France https://t.co/iAwCIdqACV https://t.co/e4zVPwXnvt reageer retweet
Als je erover wilt praten, kan dat he. Mijn DM staat voor iedereen open.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
Opeens kneiter veel erbij, what the fuck.
Ben jij niet bang voor je oma, Stijn? Zolang iedereen om mij heen maar gezond blijft, dat is mijn filosofie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Paniek, paniek, paniek, paniek, paniek. Ben jij ook bang?
Ja ik las dat de verkoopcijfers aardig aan het instorten zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het best lullig voor het biermerk, btw.
#fftussendoor
Nee, dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn niet doodziek dus.
Italië:quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo hard stijgt het vrijwel nergens. Denk maandag 250. Dan worden er inderdaad maatregelen genomen.
Ja hoor, het grootste belang is het eigen belang. Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij niet bang voor je oma, Stijn? Zolang iedereen om mij heen maar gezond blijft, dat is mijn filosofie.
Het is hier ook nog maar net opgedoken he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
In Nederland ook nog geen enkele genezing.
Maar Duitsland neemt zo'n goeie maatregelen!1!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef KingRadler het volgende:
grensgebied Heinsberg met Limburg al 195
Ga er maar vanuit dat al die mensen met milde klachten gewoon genezen. Ze nemen ook wel een buffer om zeker te weten dat het echt weg is/blijft. En nieuws over genezingen is minder spannend voor clicks/headlines natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
Dat is het mooie van een exponentiële functie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
Opeens kneiter veel erbij, what the fuck.
Komt na het weekend vast wel wat over in het nieuws (als het al actief wordt bijgehouden).quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
@heywooduquote:15:22
Wielerploeg Team Emirates is de volgende die zich vanwege het nieuwe coronavirus heeft afgemeld voor de komende wielerkoersen. De ploeg waarvoor onder anderen het Sloveens toptalent Tadej Pogacar en de Colombiaanse sprinter Fernando Gaviria uitkomen, heeft Parijs-Nice, Tirreno-Adriatico en Milaan-Sanremo uit het programma geschrapt.
,,Gezien de wereldwijde noodsituatie en de recente situatie in de Ronde van de Verenigde Arabische Emiraten waar de daar aanwezige renners en begeleiders in quarantaine verbleven, hebben we besloten onze sportieve activiteiten op te schorten", meldt de ploeg.
Dat is niet zo heel gek, kan weken duren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
Testen ze je eigenlijk voordat je genezen wordt verklaard? Ik bedoel vooral als je in thuisquarantaine zit. Of gaan ze er vanuit dat je wel genezen bent na 14 dagen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
In Italië zijn er volgens de giskaart ook 'pas een paar' genezen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat al die mensen met milde klachten gewoon genezen. Ze nemen ook wel een buffer om zeker te weten dat het echt weg is/blijft. En nieuws over genezingen is minder spannend voor clicks/headlines natuurlijk.
Als je ook leuk meekijkt naar de persconferenties en kamerdebatten dan zou je in ieder geval horen wat ze de kamer vertellen dat ze gedaan hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neig naar tweede maar dat is omdat ik zelf hier vrij nuchter onder ben. Beide kan irritant zijn; er is wel degelijk iets aan de hand en voorzorgsmaatregelen nemen is altijd verstandig lijkt me. Maar doen alsof er een apocalypse aan zit komen is ook weer overdreven.
Verder kan ik erg slecht tegen posts van het had zo gedaan moeten worden zonder te weten wat er wel gedaan is.
Dat weet je niet. Er kunnen mensen zijn die milde griep eraan hebben overgehouden en alweer beter zijn... Ook is het nog niet zo lang in Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
Verwacht ik ook ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
In de loop van volgende week denk ik vergaande maatregelen in de vorm van "cancelen grote evenementen met meer dan X aantal personen.."
Behoorlijk wat lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ach hoeveel mensen lopen er wel niet rond met het virus zonder het te weten
gewoon de +80% regel toepassenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo hard stijgt het vrijwel nergens.
dat vond ik toen ook raar idd. Hoezo zijn die chauffeurs niet beschermd?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zullen zich vast zo voelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enz.
enz.
enz.
enz.
Misschien vlucht ik ook maar naar Thailand.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ach hoeveel mensen lopen er wel niet rond met het virus zonder het te weten
Leuk! Ik ga ook voorspellen..quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef riazop het volgende:
Was voorspeld
Pak mn tabel er weer bij van 2 dagen terug
Nederland 3 maart 23 gevallen
Nederland 4 maart 39 (?) gevallen
Nederland 5 maart 72 (?) gevallen
Nederland 6 maart 130 (?) gevallen
Nederland 7 maart 230 (?) gevallen
Nederland 8 maart 420 (?) gevallen
Nederland 9 maart 770 (?) gevallen
Nederland 3 maart 23 gevallen
Nederland 4 maart 38 gevallen
Nederland 5 maart 82 gevallen
Morgen dus 130?
Nee. En uiteindelijk maar gewoon geaccepteerd. Voelde ook wel beter voor mijzelf. Het potentiële corona probleem focus ik me nu wel weer op. Gisteren even niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren? Is het gelukt om iedereen een beetje op afstand te houden?
Ze gaan ons seizoen redden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
In de loop van volgende week denk ik vergaande maatregelen in de vorm van "cancelen grote evenementen met meer dan X aantal personen.."
En in Italie begonnen ze op de 150 al scholen te sluitenquote:
Armlengte afstand houden en je bent veilig!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat vond ik toen ook raar idd. Hoezo zijn die chauffeurs niet beschermd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |