Leuk! Ik ga ook voorspellen..quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:15 schreef riazop het volgende:
Was voorspeld
Pak mn tabel er weer bij van 2 dagen terug
Nederland 3 maart 23 gevallen
Nederland 4 maart 39 (?) gevallen
Nederland 5 maart 72 (?) gevallen
Nederland 6 maart 130 (?) gevallen
Nederland 7 maart 230 (?) gevallen
Nederland 8 maart 420 (?) gevallen
Nederland 9 maart 770 (?) gevallen
Nederland 3 maart 23 gevallen
Nederland 4 maart 38 gevallen
Nederland 5 maart 82 gevallen
Morgen dus 130?
Nee. En uiteindelijk maar gewoon geaccepteerd. Voelde ook wel beter voor mijzelf. Het potentiële corona probleem focus ik me nu wel weer op. Gisteren even niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren? Is het gelukt om iedereen een beetje op afstand te houden?
Ze gaan ons seizoen redden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
In de loop van volgende week denk ik vergaande maatregelen in de vorm van "cancelen grote evenementen met meer dan X aantal personen.."
En in Italie begonnen ze op de 150 al scholen te sluitenquote:
Armlengte afstand houden en je bent veilig!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat vond ik toen ook raar idd. Hoezo zijn die chauffeurs niet beschermd?
Kunnen hier beter weg blijvenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien vlucht ik ook maar naar Thailand.
Wilde al aanbieden aan de vriendinnetjes op facebook dat wanneer ze het eng vinden worden , ze wel naar Europa mogen komen
Neem ze nemen daar HALVE maatregelquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Duitsland neemt zo'n goeie maatregelen!1!!
In Italie wisten ze besmettingshaard toen niet. Dat is wel heel wat anders.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:24 schreef riazop het volgende:
[..]
En in Italie begonnen ze op de 150 al scholen te sluiten
Terwijl wij opgezadeld zitten met een stotterende idioot die zegt dat je in je elleboog moet hoesten
Kan jij eens normaal praten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:25 schreef Kyran het volgende:
Ik wil iedere keer als hij "we moeten niet vooruitlopen op de zaken" zegt hem met een knuppel op z'n bek slaan.
Je moet juist WEL vooruitlopen op de zaken maffe baviaan.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:24 schreef riazop het volgende:
[..]
En in Italie begonnen ze op de 150 al scholen te sluiten
Terwijl wij opgezadeld zitten met een stotterende idioot die zegt dat je in je elleboog moet hoesten
haha ja. Mooi vind ik wel de blinde paniek daar. Ook teksten posten als "we gaan allemaal dood"quote:
Die worden gelijk apart gezet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Zaterdag +900 als die corpsballetjes terugkomen van hun skivakantie in Italië.
tja had inderdaad ook gedacht dat het vanuit daar veel eerder de grens over zou komen. Werken veel mensen uit die regio in Limburg en vast ook omgekeerd. Besmettingen daar blijven oplopen en zich verspreiden over grotere regio.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef KingRadler het volgende:
grensgebied Heinsberg met Limburg al 195 of dat ook invloed gaat hebben op cijfers Nederland
Au.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef Kyran het volgende:
Jansen is wel goed met de vinger op de zere plek leggen.
Proactiviteit is natuurlijk tegen de draaiboeken in gaan he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:25 schreef Kyran het volgende:
Ik wil iedere keer als hij "we moeten niet vooruitlopen op de zaken" zegt hem met een knuppel op z'n bek slaan.
Je moet juist WEL vooruitlopen op de zaken maffe baviaan. Dat is juist het hele idee.
Maar wie durft er dit weekeinde met een blonde vindicat kakker naar bed?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Ik gooi mijn paspoort weg en ga asiel aanvragen in een ander land als er fouten worden gemaakt met betrekking tot hun.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef DemonRage het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn paspoort weg en ga asiel aanvragen in een ander land als er fouten worden gemaakt met betrekking tot hun.
quote:Een medewerker van Breda University of Applied Sciences (NHTV) is besmet met het coronavirus. De man is afgelopen maandag opgenomen in het ziekenhuis in Utrecht. Dat blijkt uit een bericht van het bestuur. Het RIVM maakte donderdagmiddag bekend dat het aantal mensen in Nederland dat is besmet met corona is opgelopen van 38 naar 82. Het is nog onduidelijk hoe groot de stijging in Brabant is.
De man werkt op de afdeling Hotel & Facility en kreeg nadat hij terugkwam van een vakantie ziekteverschijnselen. Waar de man precies naartoe op vakantie is geweest is niet duidelijk. In de nacht van dinsdag op woensdag is de man in isolatie geplaatst.
Volgens de school was de man op vrijdag 21 februari voor het laatst aanwezig op zijn werk en werd hij pas daarna ziek. De kans dat hij andere mensen heeft besmet op Breda University is dus klein.
Volgens het bestuur is de situatie van de medewerker 'zorgelijk'.
Ik moet nog steeds lachen over zijn opmerkingen van verregaande maatregelen. Hoe ver kan je van alle werkelijkheid staan als een minister.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Proactiviteit is natuurlijk tegen de draaiboeken in gaan he.
Testen, vergaderen, nog meer testen, afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, nieuws uit de rest van de wereld volledig negeren, nog wat vergaderen, een piepkleine beslissing nemen, elkaar triomfantelijk op de schouders kloppen voor deze geweldige keuze, weer afwachten enz.
De "protocollen waren op orde!"quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Proactiviteit is natuurlijk tegen de draaiboeken in gaan he.
Testen, vergaderen, nog meer testen, afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, nieuws uit de rest van de wereld volledig negeren, nog wat vergaderen, een piepkleine beslissing nemen, elkaar triomfantelijk op de schouders kloppen voor deze geweldige keuze, weer afwachten enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |