SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het 2021-lied:
[ Bericht 12% gewijzigd door Greys op 10-03-2021 18:08:46 ]
De eerste reacties op het liedje (nog geheim) zijn iig al positief (als het niet in scène is gezet door acteurs :p)twitter:Eurovision twitterde op woensdag 26-02-2020 om 11:45:00🇨🇭Switzerland’s @srfesc entry for #ESC2020🎧Coming Wednesday 4 March!🥳#Eurovision | #OpenUp | #Switzerland https://t.co/CBtohcndnS reageer retweet
Wat moeten we hier nu weer van maken:quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef Nashipeer het volgende:
De eerste reacties op het liedje (nog geheim) zijn iig al positief (als het niet in scène is gezet door acteurs :p)twitter:Eurovision twitterde op woensdag 26-02-2020 om 11:45:00🇨🇭Switzerland’s @:srfesc entry for #ESC2020🎧Coming Wednesday 4 March!🥳#Eurovision | #OpenUp | #Switzerland https://t.co/CBtohcndnS reageer retweet
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:48 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Wat moeten we hier nu weer van maken:
Kan nog steeds een man of vrouw zijn.
Welke taal in godsnaam?
Ik zie iemand er op boppen maar het is ook emotioneel...
uuhhhhhh
Zal wel mooi zijn voor het patroon als ze dit jaar winnenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:38 schreef grazz het volgende:
Ik verwacht hier wel veel van. Ik denk dat Zwitserland na vorig jaar wel zoiets heeft van en nu doorpakken ook.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zal wel mooi zijn voor het patroon als ze dit jaar winnen
1956 - 32 jaar - 1988 - 32 jaar - 2020.
Ben heel benieuwd inderdaad welk nummer ze Aly Ryan hebben gegeven!quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:38 schreef grazz het volgende:
Ik verwacht hier wel veel van. Ik denk dat Zwitserland na vorig jaar wel zoiets heeft van en nu doorpakken ook.
Die gaat al voor San Trollinoquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd inderdaad welk nummer ze Aly Ryan hebben gegeven!
Bij haar denk ik ook altijd: is dat nou een vent die het zingt?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd inderdaad welk nummer ze Aly Ryan hebben gegeven!
Ja las het net.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:43 schreef aarontje112 het volgende:
Lees op escforum het gerucht dat Gjon’s Tears voor Zwitserland gaat met het nummer Repondez-Moi! Weer gevonden in een database
Ik was op mobiel, had die van jou even gemistquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:43 schreef aarontje112 het volgende:
Lees op escforum het gerucht dat Gjon’s Tears voor Zwitserland gaat met het nummer Repondez-Moi! Weer gevonden in een database
Die van jou is completerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik was op mobiel, had die van jou even gemist
Bij The Voice Kids Albania deed hij een gastoptreden, voor de rest klopt het wat je zegtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:15 schreef Greys het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ie in 2019 meedeed aan The Voice Kids Albania en in datzelfde jaar aan de 'gewone' The Voice France?
twitter:srfesc twitterde op woensdag 04-03-2020 om 10:24:18Press conference: today, 14:00.📝Music video: today, 14:15 on YouTube at @SRF and @Eurovision.🎥Song release: Friday on all music and streaming platforms.🎧Happy release day!❤️#srfESC #SRF #Eurovision #ESC2020 #switzerland #TeamSRGSSR @SRGSSR @RTSUnDeux @RSInews @RTRSRG reageer retweet
En die is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:52 schreef Nexum het volgende:
Als ik Laurell Barker zie in de songwriting credits zie dan heb ik m’n mening al
*scheetgeluid*quote:
Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.quote:
Dan kan ik ook hoog zingen en vooral laag hier in NLquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.
Nee dit kan niet.gif
quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee dit kan niet.gif
Deze moeten we in elk geval kunnen hebben. Ik moet ook maar zien of dit de finale haalt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef grazz het volgende:
Niet mijn lied. Vind het niet bijzonder en saai. Wel mooie stem en denk dat dit live wel meer indruk kan gaan maken.
quote:He looks like love child of Charlie Chaplin and Hovi Star
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:21 schreef aarontje112 het volgende:
Dat gezeik over die ballads weer in de livechat, ik ben er zo godsgloeiende klaar mee. Met name omdat het gewoon niet klopt, best divers jaar.
Sowieso een beetje simpel de mentaliteit dat alle uptempo goed is en alle ballads slechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.
Ik zeg ook niet dat ik per se ballads slecht vind. Ik zeg dat ikzelf meer fan ben van de wat meer uptempo dingen en dat ik zelf eigenlijk niet van de ballads houd. En een enkele goede ballad kan ik echt wel waarderen. Bijvoorbeeld die van Noorwegen vind ik echt heel sterk. De mentaliteit is dus niet voor mij dat alle ballads slecht zijn, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik minder van ballads houd dan van de uptempo nummers in het festival.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso een beetje simpel de mentaliteit dat alle uptempo goed is en alle ballads slecht![]()
De balans is voor nu nog prima dit jaar. Vooral meer midtempo dan andere jaren (powerballads included).
Maar ik tel letterlijk 12/13 ballads, op 26 nummers. Lijkt me een prima verdelingquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.
Ja de verdeling is helemaal prima. En daar gaan ook nog weinig ballads bij komen: Rusland, Ierland, Zweden, Denemarken, Finland, Portugal en Noord-Macedonië zijn allemaal (waarschijnlijk) geen ballads. Azerbeidzjan en Bulgarije zijn wel ballads, en Malta, San Marino en Cyprus vind ik nog vrij onduidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar ik tel letterlijk 12/13 ballads, op 26 nummers. Lijkt me een prima verdeling
Jaa precies. Ik denk dat het echt iets was dat in het begin van het seizoen opviel, dat er vooral ballads waren, maar dat mensen dat idee (onbewust) nog steeds houden. Het is niet per se dat er teveel ballads zijn, maar het is een "tekort" aan uptempo bops waardoor dat lijkt. Nu zijn oa Servië, Griekenland, Letland, Duitsland, IJsland, Litouwen, Tsjechië, Georgië, Oekraïne, Australië (welke vergeet ik nog) bij gekomen en dat vind ik niet echt ballads. Straks met Rusland, Finland (Cicciolonionilili misschien), Zweden, Ierland (misschien) krijg heb je nog meer uptempo liedjes. Maar misschien zien esf-fans alleen twee kleuren: bops vs ballads met niks daar tussenin of buitenomquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar ik tel letterlijk 12/13 ballads, op 26 nummers. Lijkt me een prima verdeling
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Voor elk wat wils. Maar sommige twitteraars en youtube reageerders zijn pas gelukkig als het esf bestaat uit 41 bangers of bops of hoe heet het.
Ik heb wel eens van die 'My Ideal Eurovision' fimpjes gekeken, dus dat laatste kan ik bevestigenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Voor elk wat wils. Maar sommige twitteraars en youtube reageerders zijn pas gelukkig als het esf bestaat uit 41 bangers of bops of hoe heet het.
Haha ik zocht het net nog op toen je dat schreef. Deze bv, je moet er toch niet aan denken, 41 x van die geautotunede bopsquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die 'My Ideal Eurovision' fimpjes gekeken, dus dat laatste kan ik bevestigen
Eurovisie met 41 bops? Nee. Wie wil dat nou. Kan me dat HELEMAAL niet voorstellenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:59 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Haha ik zocht het net nog op toen je dat schreef. Deze bv, je moet er toch niet aan denken, 41 x van die geautotunede bops
Maar er zijn echt mensen die alleen dit willen zien
oh shitquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:29 schreef koffieleuk het volgende:
- Hij zou dit jaar meedoen met Destination Eurovision, maar we weten allemaal hoe dat ging.
Mij doet het denken aan de inzending van een ander land vorig jaar. Ik kan niet op de naam komen... wacht.... iets met een N....quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Staging moet dit nummer gaan tillen. Doet me ergens denken aan de inzending van Oostenrijk van vorig jaar, maar dan door een man en in het Frans. Ik ben er niet zo kapot van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VertalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Het deed in eerste instantie nog niet meteen veel, maar nu wordt het opgepikt jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels al vijfde! Had niet gedacht dat de bookmakers het met mij eens zijn.
twitter:Mathieu_wtt twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:01:10Sacha Jean-Baptiste will be the artistic director for Gjon's Tears and the swiss staging 🤗She has worked with Luca Hänni last year. #Eurovision reageer retweet
Dat is ook een stuk Eurovisie-meubilair geworden net als d'n Pannecouckequote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:34 schreef koffieleuk het volgende:
twitter:Mathieu_wtt twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:01:10Sacha Jean-Baptiste will be the artistic director for Gjon's Tears and the swiss staging 🤗She has worked with Luca Hänni last year. #Eurovision reageer retweet
quote:Apparently Répondez-moi was the favourite of the International Expert Jury but not of the public panel. But after a live performance by Gjon the panel also got behind the song.
Welkom op de hype treinquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:47 schreef Greys het volgende:
Heb wat live video's van hem gekeken en deze zóu live nog weleens m'n top 3 in kunnen denderen. Al wordt het daar erg druk inmiddels.
Yes, nog iemand met smaakquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Deze staat voorlopig op 1 in mijn top. Zou echt heel happy zijn als dit wint!
Ben ik de enige die bij het begin moet denken aan de intro van de serie the Bridge?
Hoe dan ook, elke keer als het refrein inzet krijg ik kippenvel
En net naar plek vier gestegen in de odds!! Zullen we vast Zwitsers gaan wapperen?! (Geen idee hoe je Zwitsers wappert...wellicht iets met een koebel of een alpenhoornquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Yes, nog iemand met smaak
Dat intro moest ik even opzoeken, maar daar heeft het wel wat van.
Een koebel gemaakt van Tobleronequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:55 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
En net naar plek vier gestegen in de odds!! Zullen we vast Zwitsers gaan wapperen?! (Geen idee hoe je Zwitsers wappert...wellicht iets met een koebel of een alpenhoorn)
Denk ook wel dat ze het heel goed kunnen. Als het maar niet zo'n slecht ESF-jaar wordt als 1989.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:17 schreef molloot200 het volgende:
Als Zwitserland nu wint dan zit er net zo lang tussen hun tweede en derde winst als tussen hun eerste en tweede winst. En ik voel dat het mogelijk is. Daarnaast lijkt het me ook wel dat Zwitserland dit goed zou kunnen organiseren.
Dir. ik kan er nog niet echt aan wennen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
Hmm ik weet het niet. Kwalitatief goed, dat is duidelijk, maar niet helemaal mijn ding geloof ik.
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:26 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hij is gestegen naar de tweede plek in de odds!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:41 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Dit lied zou een waardige opvolger kunnen zijn van ‘Arcade’. Ik denk dat dit nummer uit Zwitserland het ook gewoon ver gaat schoppen.
Het zou ergens ook wel een mooie symboliek zijn wanneer dat Zwitserland in dit jaar de winnaar wordt! Het Eurovisiesongfestival in Rotterdam in dit jaar wordt eigenlijk ook een viering van 65 jaar songfestival. In de shows in dit jaar zal er nadrukkelijk stilgestaan worden bij deelnemers uit het verleden van het songfestival (1956 - 2020). Wanneer dat bij het einde van de hele stemprocedure in dit jaar Zwitserland op de eerste plaats zou staan, dan zou de cirkel weer rond zijn, op een bepaalde manier.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zal wel mooi zijn voor het patroon als ze dit jaar winnen
1956 - 32 jaar - 1988 - 32 jaar - 2020.
Dreinerig is het woord dat ik al een paar dagen zoek om dit nummer te omschrijven.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:05 schreef grazz het volgende:
Ik heb helemaal niks met dit liedzo dreinerig
Ik twijfel er eigenlijk geen seconde aan dat deze uitvoerende dit ook live goed gaat kunnen doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:52 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is de enige ballad nog zonder live uitvoering. Ik ben erg benieuwd!
Dat eerste had ik ook inderdaad. Deed me gelijk aan Ayoub denken (van The Voice).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:24 schreef ato het volgende:
Prachtig net weer geluisterd op koptelefoon. Lijkt iets Arabisch op de manier hoe Hij zingt. Moest bijna een traantje wegpinken. Wordt mijn nr 1 denk ik toch.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat eerste had ik ook inderdaad. Deed me gelijk aan Ayoub denken (van The Voice).
twitter:srfesc twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 20:34:08We are very pleased that Gjon's Tears will represent Switzerland at the ESC 2021. <3
We can announce further information at a later date.Stay healthy!
#GjonsTears #RepondezMoi #srfESC #SRF #Eurovision #Switzerland @SRF
@Eurovision
#TeamSRGSSR https://t.co/OGTlwU7OEa reageer retweet
Ik hoop echt dat ie volgend jaar nog zo'n juweeltje kan afleveren. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in.quote:
Ik heb dat idee bij velen ook bij Jeangu, gek he.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb hele hoge verwachtingen voor 2021, maar ik ben ook bang dat hij ze niet kan waarmaken...
https://eurovoix.com/2021(...)e-released-in-march/quote:SRF has confirmed that the Swiss entry for the Eurovision Song Contest 2021 is set to be released in March.
Switzerland joins an extensive list of countries that will be releasing its entry for the Eurovision Song Contest 2021 in March. SRF confirmed on Twitter this morning that the song will be revealed next month, but the exact date is still to be confirmed.
The Swiss entry for the 2021 contest was selected in December.
Lekker passive-aggressive, dat 'extensive list of countries'quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:13 schreef Nashipeer het volgende:
Haha hihi ook in maart:
[..]
https://eurovoix.com/2021(...)e-released-in-march/
Ik verwacht ergens ook dat de Nederlandse inzending in maart naar buiten komt net als de laatste paar jaar.
Bise à Sienekequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
Raden maar!
Ik zag 'Tout l'univers' ergens langskomen, dat past in ieder geval wel qua aantal en met de sfeer van de foto.
[ afbeelding ]
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:24 schreef grazz het volgende:
Zijn lied van vorig jaar vond ik helemaal niks, al zag ik wel de kwaliteit van het lied en de kansen. Het had denk ik vrij hoog kunnen eindigen. Ben benieuwd of ik het lied van dit jaar wel leuk ga vinden.
En ergens heb ik het gevoel dat hij mee gaat doen voor de winst. Kan er m'n vinger niet op leggen, maar soms zie je een artiest en dan weet je gewoon dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Dat heb ik met Gjon, ook al is het mogelijk niet mijn smaak. Er hangt iets in de lucht...
Je lijkt gelijk te hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
Raden maar!
Ik zag 'Tout l'univers' ergens langskomen, dat past in ieder geval wel qua aantal en met de sfeer van de foto.
[ afbeelding ]
Die had ik al bij Frankrijk, maar deze nu als tweede!quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:04 schreef Niels93 het volgende:
WAUW. Dit is de eerste keer dat ik 'winner'-vibes krijg bij een liedje.
quote:
Ik wist dat deze matige grap nog eens in de herhaling kon.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee dit kan niet.gif
Het zou wat zijn als die twee keer achter elkaar zou winnenquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:10 schreef Niels93 het volgende:
Op ESC forum noemt iemand dat Wouter Hardy (van Arcade) in het songwriting team zit.
Dat zou me helemaal niks verbazen als je het hoort.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:10 schreef Niels93 het volgende:
Op ESC forum noemt iemand dat Wouter Hardy (van Arcade) in het songwriting team zit.
Hoezo wispelturig maar nu ik het een tweede keer luister irriteert z'n stem me al in de hoge stukken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik al bij Frankrijk, maar deze nu als tweede!
Welke site?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:15 schreef GeorgeM het volgende:
Even snel een bet geplaatst
Hij schiet omhoog
Je gevoel laat je niet in de steek, Ik had ook heel weinig met Répondez-moi,quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:24 schreef grazz het volgende:
Zijn lied van vorig jaar vond ik helemaal niks, al zag ik wel de kwaliteit van het lied en de kansen. Het had denk ik vrij hoog kunnen eindigen. Ben benieuwd of ik het lied van dit jaar wel leuk ga vinden.
En ergens heb ik het gevoel dat hij mee gaat doen voor de winst. Kan er m'n vinger niet op leggen, maar soms zie je een artiest en dan weet je gewoon dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Dat heb ik met Gjon, ook al is het mogelijk niet mijn smaak. Er hangt iets in de lucht...
Betfair.quote:
DIT WORDT 'Mquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef Niels93 het volgende:
According to SRF, the song was written by Gjon’s Tears, Wouter Hardy, Nina Sampermans & Xavier Michel. Wouter Hardy also produced the track.
Kun je daar wel makkelijk geld op de site zetten en weer eraf halen? Heb verhalen gehoord van mensen die het geld niet terug kregen bij sommige van die websites. (Ik heb alleen unibet nu).quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Betfair.
Dat is de enige die ik een beetje snap
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je daar wel makkelijk geld op de site zetten en weer eraf halen? Heb verhalen gehoord van mensen die het geld niet terug kregen bij sommige van die websites. (Ik heb alleen unibet nu).
Betfair is de grootste, dus dat is allemaal niet zo’n probleem. En doorgaans ook de beste quoteringen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je daar wel makkelijk geld op de site zetten en weer eraf halen? Heb verhalen gehoord van mensen die het geld niet terug kregen bij sommige van die websites. (Ik heb alleen unibet nu).
Ik vind de stem ook niet fijn, maar ik krijg hier wel winner's vibes bij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
Sterke compositie. Kanshebber op een hele hoge klassering. Stem in het hoge vind ik niet altijd even fijn, maar goed, het is niet alsof je 'm op herhaling hebt staan als je naar ESF kijkt dus irritatie zal meevallen.
Ja, ik kan ook wel wat redenen bedenken waarom dit niet gaat winnen, maar als IJsland zaterdag een matig liedje presenteert, kunnen er wat mij betreft een stuk of 5 liedjes winnen, en daar zit deze ook wel bij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:23 schreef Cee het volgende:
Ik vind het heel mooi, vind het te veel op Arcade lijken om te winnen, krijg geen kippenvel, maar vind het wel heel mooi. Had ik al gezegd dat ik het heel mooi vind?
Your wish is my commandquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Betfair is de grootste, dus dat is allemaal niet zo’n probleem. En doorgaans ook de beste quoteringen.
Maar doe deze discussie anders in het wedtopic, dan post daar ook nog eens iemand anders
Tof voor Wouterquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef Niels93 het volgende:
According to SRF, the song was written by Gjon’s Tears, Wouter Hardy, Nina Sampermans & Xavier Michel. Wouter Hardy also produced the track.
Stel dat hij met nóg een nummer zou winnen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef Niels93 het volgende:
Ik vind het wel beter dan zijn lied van vorig jaar, maar krijg hier (nog) geen winnaar vibes bij, al komt het wel in de buurt. Ik kan me zo voorstellen dat als ik het straks live zie wel wat meer onder de indruk ben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je gevoel laat je niet in de steek, Ik had ook heel weinig met Répondez-moi,
Maar dit geeft meteen winnaars vibes, Juist door de opbouw en de versnelling die in het nummer zit,
Uitstekend gedaan,
Die blijft voorlopig nog wel even aan het ESF kleven verwacht ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel dat hij met nóg een nummer zou winnen.![]()
[ afbeelding ]
Hahaha laat Jeangu maar lekker zichzelf blijven. Alleen maar Arcade achtige songs op een esf lijkt me geen reet aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind de stem ook niet fijn, maar ik krijg hier wel winner's vibes bij.
Jeangu had Wouter ook in moeten huren
Dan wordt ie op 23 mei door een roedel Zweden gebeld en zijn straks driekwart van de inzendingen van Melfest van zijn hand.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel dat hij met nóg een nummer zou winnen.![]()
[ afbeelding ]
Zichzelf met een touch of Wouterquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha laat Jeangu maar lekker zichzelf blijven. Alleen maar Arcade achtige songs op een esf lijkt me geen reet aan.
Als dat de kwaliteit van Melfest (en daarmee Zweden op het esf) meer ten goede doet, ben ik voorquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan wordt ie op 23 mei door een roedel Zweden gebeld en zijn straks driekwart van de inzendingen van Melfest van zijn hand.
Ohquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt passen![]()
Eerder jammer dat Duncan niet meer met 'm werkt
Echt? Ik ga nog 'ns een keertje luisteren dan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:52 schreef Cee het volgende:
Nog een keer geluisterd, maar dit gaat niet in m'n top 5 (of 10) komen denk ik.
En ik vind het echt heel veel op Arcade lijken in veel opzichten.
Qua productie, qua aaaaaah's en falsetto's en qua hard/zacht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Echt? Ik ga nog 'ns een keertje luisteren dan.
Wauw hij gaat wel als een malle ja!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:15 schreef GeorgeM het volgende:
Nog even en hij schiet naar één bij de bookies
Vond het lastig uit te leggen waarom ik niet net zo lyrisch ben als veel anderen, maar dit omschrijft het wel goed. En ik ben me er terdege van bewust dat dit natuurlijk gewoon zijn stijl is/kan zijn (ik ken zijn andere werk niet) en dat het ook niet zo raar is dat hij voortborduurt op wat hij vorig jaar uitbracht. Waarom zou je veranderen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:30 schreef Mlita het volgende:
Ik vind het mooi maar het raakt me niet zoals Arcade en Voila en de hoge stem stoorde me vorig jaar en nu ook weer. Ook is er ergens een gevoel dat het allemaal heel veilig is voortbordurend op het succes van zijn vorige nummer. Ik waardeer het dan toch wel als artiesten een andere kant op gaan.
Hij heeft geen andere nummersquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Vond het lastig uit te leggen waarom ik niet net zo lyrisch ben als veel anderen, maar dit omschrijft het wel goed. En ik ben me er terdege van bewust dat dit natuurlijk gewoon zijn stijl is/kan zijn (ik ken zijn andere werk niet) en dat het ook niet zo raar is dat hij voortborduurt op wat hij vorig jaar uitbracht. Waarom zou je veranderen?
Het zelfde zal bij Dadi het geval zijn verwacht ik.
Lekker hè?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw hij gaat wel als een malle ja!
Heerlijk vind ik het altijd, die aardverschuivingen in de odds deze dagen. En dan in april dobberen ze rustig een beetje op hun plekje.
Die liedjes announcement van het ESF Twitteraccount kunnen niet tippen aan de header aankondigingenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:09 schreef Greys het volgende:
Gjon had dan wel het hele universum, maar een nieuwe header had hij nog niet voor z'n topic. Met dank aan @:Cee nu wel!
Ik vind het lied mooi, maar zijn continue hoge stem is het niet voor mij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:19 schreef Cyan9 het volgende:
Nog niet geluisterd, maar aangezien de meerderheid het geweldig lijkt te vinden, vind ik het waarschijnlijk niks.
Mede door de lek in IJsland, maar wel mooi voor Zwitserlandquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef koffieleuk het volgende:
Enn nu helemaal bovenaan bij de boekjes
Heel fijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef koffieleuk het volgende:
Enn nu helemaal bovenaan bij de boekjes
dat had ik ook - Arcade2.0 -maar al met al wel één van de betere inzendingen dit jaar want het is nog maar magertjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen het boven Frankrijk gokken als winnaar.Maar ik zal het wel helemaal mis hebben.
Edit: het is misschien ook een ietsje de kift van me omdat het eerste moment dat hij hoog gaat zingen is het exact de ohohohoohhhh van Arcade qua tonen voor m'n gevoel, alleen zingt hij heeeeheeeheheeee.
Dat sowieso. Ik vind het ook een mooi lied. Het staat momenteel nog op 2 in m'n ranglijst. Alleen vind ik de overeenkomst met Arcade echt een beetje té.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat had ik ook - Arcade2.0 -maar al met al wel één van de betere inzendingen dit jaar want het is nog maar magertjes
Ik denk dat Voilà meer iets is voor de Radio 2-luisteraar, zeg maar. Volgens mij heeft Gjon's Tears de potentie om ook een breder en vooral jonger publiek aan te spreken, en die televoten er op los. Uiteraard heeft het wat weg van Arcade, maar Duncan heeft die stijl ook niet uitgevonden natuurlijk, en hij gebruikt nu eenmaal ook graag z'n kopstem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen het boven Frankrijk gokken als winnaar.Maar ik zal het wel helemaal mis hebben.
Edit: het is misschien ook een ietsje de kift van me omdat het eerste moment dat hij hoog gaat zingen is het exact de ohohohoohhhh van Arcade qua tonen voor m'n gevoel, alleen zingt hij heeeeheeeheheeee.
Ik hoor wel dat het dezelfde producer isquote:
Dat zie je veel. Als er in een stijl veel concurrentie is, dan snoepen ze elkaar allemaal punten af, en zijn het de minder voorkomende stijlen die het het beste doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:49 schreef aarontje112 het volgende:
Wel grappig dat in een jaar met uitzonder veel up-tempo het juist drie ballads zijn die in de top 5 staan bij de bookmakers
Ik las inderdaad dat hij vandaag op de radio is, maar niet op welke zender. Dat wordt even terugluisterenquote:
En terecht, het past ook wel bij 3FM, het doet me zo denken aan muziek van Thomas Azierquote:
Ze gaan lekker inderdaad,quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:48 schreef GeorgeM het volgende:
Zwitserland gaat als een malle bij de bookies
ESF / Het grote ESF-wedtopic 2021quote:Op zondag 14 maart 2021 09:54 schreef Cee het volgende:
De Zwitsers rennen steeds harder weg in de odds. Is er eigenlijk een odds topic?
Dit viel mij vorig jaar ook al op bij al zijn live performances. Inderdaad echt wel een dingetje. Het ziet eruit alsof hij moeite moet doen om een liedje te zingen, ipv dat hij bezig is met het overbrengen van emotie. Heel erg benieuwd hoe dit er op het podium uit gaat zien! Vooralsnog mijn #1, maar de staging kan zeker roet in het eten gooien...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:22 schreef koffieleuk het volgende:
Dit wordt misschien nog wel een dingetje ja
[ twitter ]
Nou, ik zie er nu niet direct een Mahmood tussen zitten, jij wel?quote:Op zondag 14 maart 2021 08:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik vind dit liedje wel een grote kanshebber, maar ook minder dan Arcade en de concurrentie is nu ook sterker, dus het staat gevoelsmatig wel erg stevig bovenaan.
Dat van die gezichtsuitdrukkingen had ik nog niet over nagedacht, maar je kunt wel je momenten pakken natuurlijk. Hier op 1:40 is het prima in de rustige delen, bij het hoge doe je de camera wat verder wegquote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:33 schreef Momo het volgende:
Vorig jaar kwam hij ook prima uit die hoge noten.
Volgens mij zijn het alleen beroepsgedeformeerde gokkers die zich storen aan gezichtsuitdrukkingen. Normale fans zien gewoon iemand die z'n ziel in de zang legt.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat van die gezichtsuitdrukkingen had ik nog niet over nagedacht, maar je kunt wel je momenten pakken natuurlijk. Hier op 1:40 is het prima in de rustige delen, bij het hoge doe je de camera wat verder weg![]()
Hij is live wel heel goed zeg, je krijgt zo wel meteen meer het gevoel dat hij gewoon de grootste kanshebber is.
Lucie Jones is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het alleen beroepsgedeformeerde gokkers die zich storen aan gezichtsuitdrukkingen. Normale fans zien gewoon iemand die z'n ziel in de zang legt.
Niet helemaal eens. Ik zie toch echt liever plaatje #1 dan plaatje #2.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het alleen beroepsgedeformeerde gokkers die zich storen aan gezichtsuitdrukkingen. Normale fans zien gewoon iemand die z'n ziel in de zang legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |